Audi mizează pe hibride: se așteaptă la o tranziție lungă către electrice
Potrivit lui Gernot Dollner, șeful Audi, tranziția către mașinile electrice se anunță a fi una mai lungă decât era anticipată în trecut. Drept urmare, Audi se va concentra mai mult pe dezvoltarea de noi modele hibride.
Conform planurilor sale de electrificare, Audi va lansa ultimul model nou cu motoare termice în 2026. Acest moment va fi urmat de retragerea tuturor modelelor cu motoare convenționale și hibride în 2033, anul în care constructorul de la Ingolstadt urmează să devină o marcă pur electrică.
Chiar dacă acest plan rămâne în picioare și după vânzările în scădere ale mașinilor electrice din acest an, Audi se așteaptă ca tranziția completă către electromobilitate să fie mai lungă decât era anticipată anterior.
Gernot Dollner, șeful mărcii cu 4 inele, a declarat pentru publicația britanică Autocar că Grupul Volkswagen se va concentra mai mult pe dezvoltarea unor modele hibride noi. „În cadrul Grupului Volkswagen, am recunoscut din timp că hibridele plug-in erau o tehnologie relevantă, iar acum putem vedea că tranziția durează mai mult decât credeam inițial”, a declarat Dollner.
Audi se angajează, totuși, să ducă la bun sfârșit planul său de electrificare. Însă, pentru a ușura această tranziție, constructorul german va oferi modele cu 3 tipuri de motoare: termice convenționale foarte eficiente, hibride și, bineînțeles, electrice. La final, Dollner a mai spus că prima generație de modele electrice Audi va fi finalizată în 2027.
via Autocar
-
Free, miercuri, 24.07.2024 15:56
All right now baby, it's all right now
-
Mihai, miercuri, 24.07.2024 17:04
Cu cat mai lunga tranzitia, cu atat mai multe amenzi pentru germani. https://www.cleanenergywire.org/news/german-govt-must-amend-inadequate-clean-air-programme-following-court-ruling https://www.bbc.com/news/science-environment-63012180 Cica se platesc amenzi: https://www.breeze-technologies.de/blog/how-much-did-eu-cities-states-pay-in-air-pollution-fines/ Si nu gasim printre ele statele care au mers pe electrice: Olanda .... Desi are o densitate de populatie destul de mare, are multe electrice, multe puncte de incarcare si se descurca bine. Aaaa si au limita de viteza de 100 km/h pe autostrazi intre orele 7:00-19:00 ca sa nu puta prea tare. La polul opus se situeaza germanii fara limita de viteza pe autostrazi si care fac reclame la masini puternice indemnand la viteza si condus agresiv. Si ca sa zica ei ca sunt eco, au bagat niste softuri ilegale mincinoase.
-
Jian de la Calafat, miercuri, 24.07.2024 17:22
Mihăiță Tu ai prietenă ? P.S. Încearcă să fii onest cu tine însuți !
-
Matei, miercuri, 24.07.2024 17:26
De ce, te mănâncă în cr?
-
Mana-rece-suflet-cald, miercuri, 24.07.2024 18:54
”La final, Dollner a mai spus că prima generație de modele electrice Audi va fi finalizată în 2027.” Bună asta! Atunci gama e-tron, ce e?
-
Jian de la Calafat, miercuri, 24.07.2024 19:36
Adresez intrebarea lui @ Mihai, dar raspunde @Matei.:) OK, fie. Așadar, Mihai si Matei sunt acelasi user. Pe cale de consecinta, fă-ţi o viaţă! Tu chiar nu realizezi ca, nu doar te-ai metamorfozat intr-un despot gol de continut, ca sa nu mai afirm ca plictisesti teribil tot *salvand* planeta 24/7. Iar cand ai decis sa te sacrifici pentru supremul *ideal*, nici oboseala n-are cum sa-si mai faca simtita prezenta, nu-i asa ?!? :)
-
Matei, miercuri, 24.07.2024 20:00
Nu sunt Mihai, am răspuns eu ca asa mi s-a părut mie potrivit și amuzant. Paranoia asta cu userii multipli e comună pe aici. În mintea voastră voi sunteți multi și noi, sau eu, unul singur. Sunteți prea nesiguri pe voi ca să vă exprimați propriile păreri, trebuie să fie părerea gloatei - unde-s multi prostia creste și dușmanu' nu sporește.
-
un cetatean, miercuri, 24.07.2024 20:51
Nu este nicio paranoia, este acelasi tipar, indiferent de nume, "ajungeti " la aceleasi concluzii, emisii, softuri ilegale, bmw, vag, linkuri, cocalari, tarani, toate problemele omenirii sunt din cauza celor enumerati, dar prostia din capul tau este doar din cauza ta .
-
Matei, miercuri, 24.07.2024 23:21
Ei, e bine ca te regăsești în enumararea aia.
-
Matei, miercuri, 24.07.2024 23:25
https://www.g4media.ro/kamala-harris-si-sotul-sau-doug-emhoff-se-confrunta-cu-un-val-de-atacuri-sexiste-si-rasiste-online-numar-tot-mai-mare-de-mesaje-antisemite-si-misogine-ale-extremei-drepte-pe-masura-ce-candidatura.html Ăștia sunteți.
-
alex_cu_a_mic, joi, 25.07.2024 11:10
Iaca o mai intrat unu la spovedanie sub poala popii. Curaj baieti, curaj, hai hai, si aia mai din spate, nu va ascundeti, veniti si marturisiti.
-
@un cetatean, joi, 25.07.2024 11:53
Pai adevarul este ca s-au folosit niste softuri ilegale pentru ca dieselurile nu sunt nici economice si nici asa curate cum au declarat, altfel nu ar fi trebuit sa minta. Cat despre BMW si cocalarii care le cumpara, e caz studiat international si toti au ajuns la acceasi concluzie: marca se adreseaza unora mai putin luminati, face reclama la viteza si agresivitate. Iar tranzitia se face greu pentru ca nu se vrea. Daca guvernele ar fi triplat pretul la motorina prin accize si ar fi investit banii in infrastructura pentru electrice, atunci se putea face ceva. Dar mai au germanii de vandut motoarele diesel de pe stoc, ca au investit prea mult in ele ca sa le piarda asa repede si usor. Deci daca tarile vor miscare rapida: triplat pretul la motorina si apoi discutam.
-
., joi, 25.07.2024 14:15
Aceste 2 strumfite sunt niste panarame electrice.Tre sa te obisnuiesti cu ele.
-
Seriff, joi, 25.07.2024 14:44
@11:53, vise taica, electricele s-au dus in cap anul acesta mai rau ca niciodata, termicele rup la vanzari, cine mai produce diesel il vinde bine mersi, niciodata electricele nu vor fi majoritare, sunt de domeniul trecutului deja.
-
PMC, joi, 25.07.2024 15:25
@ isterica de la 11:53 Foarte multi producatori au pe stoc in Romania masini Diesel. Noi. Ar pune mai multe, dar n-au coloana vertebrala, se tem, de guralivi isterici cu gargauni incalziristi in cap. Asa cum esti si tu. De ex exista Clio 1.5 dCi, legendarul motor fiabil si economic, care n-are moarte. Exista si Focus cu Diesel, nou noute. Eu am urmarit stocurile: se vand f bine. Si ei aduc altele. :) Daca nu ar exista niste creaturi ca tine care fac istericale, plus daca nu ar exista agenda ideologica incalzirista, repet, Diesel s-ar vinde ca painea calda in continuare. Electricele s-au dus in cap peste tot IN CIUDA promovarii exasperante din media si IN CIUDA banilor publici bagati in ele sub forma de subventii. Aceasta informatie e suficienta pentru un om lucid. Capetele seci nu inteleg in ciuda evidentelor.
-
PMC, joi, 25.07.2024 16:08
https://www.gbnews.com/lifestyle/cars/ford-electric-vehicle-major-brands-stellantis-nissan
-
@Seriff, joi, 25.07.2024 20:07
https://alternative-fuels-observatory.ec.europa.eu/general-information/news/europes-ev-market-update-may-2024 Citam pentru mamcatorii de ciocolata care dezinformeaza: Decline of Diesel: Diesel vehicle registrations dropped by 11% YoY, holding only 12% of the market. The decline of diesel is evident and suggests a phasing out well before the 2035 internal combustion engine (ICE) ban. Deci se pare ca dieselul moare inainte de 2035, cum era si normal. Nu mai manca c...ca iti pute gura.
-
Banditos, vineri, 26.07.2024 07:53
Fata de iunie 2023, in 2024, diferenta intre electrice si diesel se mentine la 1.7% in favoarea ...electricelor. Concluzie: vanzarile se duc in cap pentru electrice si dieselul se vinde ca painea calda. ...Stan si Bran...
-
@Seriff, vineri, 26.07.2024 08:43
https://piataauto.md/Stiri/2024/07/Belgienii-inaugurat-prima-statie-lume-situata-largul-marii-incarcarea-navelor-electrice-energia-venind-direct-de-la-turbinele-eoliene-preajma/ Se misca multe in directia buna. Numai limitatii raman in urma si imput. Mai si mint si distrag atentia publicului de la ce se intampla in lume. https://www.weforum.org/agenda/2022/12/swedish-electric-regional-airliner/
-
Dutz, sâmbătă, 27.07.2024 09:13
Lasă vraja Audi… 2030 full electrici, de ce nu 2026 ca sunteți mai moț ;)
-
Seriff, luni, 29.07.2024 14:07
@20:07, ce treaba au masinile diesel, zici ca numai diesel exista ca masina termica, electricele sunt la coada vacii la vanzari, mai ales de cand s-a scos pomana, baza e tinuta de termice (adica benzina, hev si diesel), dar ce sa stie un taran cu 4 clase care pune botul la ce minte presa progresista, apropo ai reusit sa te inscrii in partitul LGBT? Te asteapta.
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | marţi, 19 noiembrieȘeful Bugatti: „următoarea țintă este să atingem 500 km/h”Mate Rimac, șeful Bugatti, a declarat într-un interviu că următorul obiectiv pentru Bugatti este acela de a atinge o viteză de 500 km/h. CEO-ul mărcii franceze pune un accent foarte mare pe dezvoltarea unor anvelope noi, care să facă față acestor viteze. Citeste tot
Deci 2033, pe scurt.