Audi prezintă noul R8 Coupe V10 GT RWD: 620 CP și producție limitată la 333 de exemplare
Constructorul german de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul R8 Coupe V10 GT RWD, un cântec de lebădă pentru motorul V10 aspirat natural. Vor fi produse doar 333 de exemplare.
R8 este singurul supercar din portofoliul Audi și, mai presus de toate, vine echipat cu un motor V10 aspirat natural. Din motive deja știute de toată lumea, unitatea își trăiește ultimele clipe, dar prodocătorul din Ingolstadt o pensionează în stil mare: cu o ediție limitată.
Numele său este R8 Coupe V10 GT RWD și va fi replicată în doar 333 de exemplare, disponibile la nivel global. Dacă îți amintești, Audi a mai oferit un R8 GT în urmă cu 12 ani, astfel că rețeta este deja cunoscută.
Noul Audi R8 GT poate fi comandat în nuanțele exterioare Gri Matte Suzuka, Tangorot Metallic și Gri Daytona Metallic. Jantele au diametrul de 20 de inch, iar pachetul aerodinamic (cu o serie de componente din fibră de carbon) a fost testat în tunelul de vânt înainte de a primi undă verde din partea mai marilor companiei.
Frânele ceramice și scaunele de tip "scoică" sunt standard, iar suspensia față integrează elemente din CFRP (plastic ranforsat cu fibră de carbon) și aluminiu. Totul pentru a obține o masă proprie cât mai scăzută.
De fapt, noul Audi R8 GT cântărește 1.570 de kilograme, fiind cu 20 de kilograme mai ușor decât un R8 RWD standard. Desigur, manevrabilitatea a fost îmbunătățită.
Motorul V10 aspirat natural, de 5.2 litri, dezvoltă 620 de cai putere și 565 Nm, pe care îi livrează punții spate prin intermediul unei transmisii automate cu 7 rapoarte și dublu ambreiaj. Cutia de viteze a fost revizuită pentru un plus de accelerație.
Că tot veni vorba, mașina atinge 100 de km/h în 3.4 secunde, iar viteza de top este de 320 km/h. Pentru amatorii de drift, Audi a pregătit un mod de rulare predefinit (Torque Rear Drive) selectabil cu ajutorul unui buton de pe volan.
Așa cum spuneam, noul Audi R8 Coupe V10 GT RWD va fi replicat în doar 333 de exemplare. În Germania, mașina pornește de la 225.000 de euro.
via Audi
un dinozaur monstruos, il paste disparitia din cauza neadaptarii la ziua de azi. tehnica de acu 100 de ani, plus arogant si nesimtit de scump. aia care zic ca domle sunetul ala al motorului e divin si alte bazaconii..pai cumparati-l voi