Audi RS6 Avant Plus va deveni cel mai puternic break de serie al germanilor

Publicat marţi, 29.01.2013 11:09 de Bogdan Mirică

Audi pregăteşte o versiune şi mai puternică a actualului RS Avant. Break-ul germanilor se va numi Plus şi va beneficia de mai multă putere, o masă redusă şi o suspensie nouă.

Deşi actuala gamă RS deţine printre cele mai puternice modele premium de pe piaţă, Audi vrea mai mult. Această dorinţă se va materializa curând, pentru că germanii plănuiesc o gamă de modele superioare actualelor RS.

Într-un interviu acordat publicaţiei britanice Car Magazine, Stephan Reil, directorul Audi Quattro, a declarat că vom vedea în viitorul apropiat o versiunea nouă pentru actualul RS6 Avant, proaspăt introdus pe piaţă. Aceasta se va numi RS6 Avant Plus şi va ajuta la conturarea unei noi game de modele de performanţă, unde se mai află deja reprezentanţi ca Audi TT-RS Plus şi Audi R8 Plus.

În condiţiile în care actualul RS Avant vine cu 560 de cai putere, versiunea Plus are nevoie de mult mai mult pentru a impresiona. Din primele informaţii, inginerii din Ingolstadt au reuşit deja să stoarcă 608 cai putere din unitatea cu opt cilindri.

Stephan Reil a dat asigurări că noul RS6 Avant Plus nu va fi vândut ca o ediţie specială. De asemenea, nici producţia sa nu va fi limitată la un număr redus de exemplare.

Reil a confirmat şi lansarea altor produse Plus în viitorul apropiat. Pentru a fi demni de un asemenea logo, reprezentanţii vor avea, pe lângă puterea generoasă, şi o masă totală ceva mai mică, după ce vor fi supuşi unui program strict de reducere a kilogramelor. Şi la nivelul suspensiei vor exista ceva modificări.

Ca exemplu, actualul Audi R8 Plus beneficiază de o masă totală mai mică cu 50 de kilograme decât versiunile standard şi de o suspensie rigidizată.

  • tzenu_bmw, marţi, 29.01.2013 13:17

    Audi impresioneaza din ce in ce mai mult......

  • Adi, marţi, 29.01.2013 14:14

    Singura marca care a evoluat cu toata gama de modele la toate capitolele (design, performante ridicate, consum redus etc) este Audi. Peste 10 -15 ani cred ca o sa bata BMW si Mercedes. Momentan mai au de lucrat la unele modele pt. a depasii cele doua marci enumerate mai sus.

  • bogdan, marţi, 29.01.2013 14:16

    asteptam editia "by Veyron 1000+" :))

  • @Adi, marţi, 29.01.2013 23:21

    Chiar au evoluat la design, toate modelele arata la fel.

  • @tzenu, marţi, 29.01.2013 23:25

    Da ai dreptaet, ramasese rau in urma. Partea proasta este ca cei de la Infinity si cei de la Lexus si cei de la Cadilac si Volvo si altii , prin declaratiile lor, ale oficialilor, ei vor concurenti pt BMW , vor sa file la fel de buni sau mai buni. Deci intelegi, BMW este ca un punct de reper.

  • Adrian, joi, 31.01.2013 08:37

    Dupa cum se vede cu noile E63 AMG si merc incepe sa se trezeasca. cred ca data fiind situatia nici BMW nu va mai putea refuza pt multa vreme tractiunea integrala pt modelele M pe benzina.