Audi sporește investițiile în electrificare la 15 miliarde de euro până în 2025: “Vom ajunge la 20 de modele electrice peste 5 ani”
Audi a mărit bugetul de investiții pentru electrificarea gamei la 15 miliarde de euro în următorii 5 ani și susține că va oferi circa 20 de modele electrice în 2025.
Aproape 35 de miliarde de euro este suma pe care Audi o va folosi în perioada 2021-2025 pentru dezvoltarea de noi modele și tehnologii, prioritățile anunțate de germani fiind electromobilitatea și digitalizarea.
Jumătate din acest buget va fi dedicat “noilor tehnologii”, în timp ce aproximativ 15 miliarde de euro sunt destinate dezvoltării de mașini electrice și hibride, a subliniat constructorul.
Audi susține că, în 2025, va avea în portofoliu undeva la 30 de modele electrificate, dintre care 20 vor fi 100% electrice.
În plus, CEO-ul Audi Markus Duesmann a fost numit acum ca director al Car.Software, divizia care se ocupă cu dezvoltarea software pentru toate brandurile din grupul Volkswagen.
Via Audi
-
Vali, vineri, 04.12.2020 18:21
Alo, diesel se cauta la romani, il dezamagiti de dan_grc :) Lasand gluma la o parte, sa speram ca evolueaza si Romania la un nivel care sa inteleaga ca asta e viitorul. Pana si germanii lor favoriti baga bani in electrificare. Trezirea Romania! Manutele voastre rosii nu ii impresioneaza pe germani:)
-
tzenu_bmw, vineri, 04.12.2020 19:49
20 de modele ful ev pana in 2025?? Astia din grupul Vag fumeaza cam mult:))) Intru cat in ziua de azi dureaca cam 2-3 ani sa ajungi de la o schita la productia de serie...e imposibil de realizat ceea ce zice Audi.... Nu cumva cu asemenea declaratii poti manipula actiunile, bursa?!!!(Tesla style).. just asking
-
dan_grc, vineri, 04.12.2020 20:25
Nu fumeaza mult, este simplu, la un model nou electric scot variante diferite de caroserie, de fapt asta se intampla de multa vreme si cu modelele clasice, exemplu, SUV compact cu 5 locuri, unul mai lung cu 7 locuri, unul coupe, SAV, SAC, deja ai trei modele.
-
@tzenu_bmw, vineri, 04.12.2020 21:22
Stai calm, BMW face la fel, Skoda face la fel, Mercedes face la fel. E o platforma comuna si apoi diverse modele, simplu? Adica faci pe o platforma seria 3, Ix3, ix4, i4 si ai 4 modele. La BMW si Audi se poatra sportback, deci ai un model standard, un combi si un sportback, 3 modele aceeasi platforma, doar format diferit de caroserie. Ce e mare smecherie???
-
Marius, vineri, 04.12.2020 21:39
Citit azi 5 stiri, toate despre electrificare: Dacia Spring, Skoda, Adi, UE vrea 30 milioane de electrice .... Dar chiar nimeni nu-i baga in seama pe cei dornici de diesel ? :)) @dan_grc: stirile astea nu iti ridica niciun semn de intrebare ? :)) atatea despre electrice si NIMIC despre vreun nou model de diesel
-
dan_grc, vineri, 04.12.2020 22:03
Nu-mi ridica semne de intrebare pentru ca " vor urma, vom investi, vor aparea ", in schimb de la seria 1 la 7 si de la X1 la X7, toate au si diesel, oferta este mult mai generoasa, ca se vorbeste doar de electrice este altceva, oricum tu o sa ramai cu vorbitul.
-
@dan_grc, sâmbătă, 05.12.2020 08:51
Iar te limitezi la BMW de parca ar fi singurul producator auto din lume. Da, la BMW au toate diesel, de aia se asteapta la alte amenzi in curand. Vezi tu, Tesla vinde credite de emisii, Volvo vinde...ehe, alte companii, alta mancare de peste. Tesla si Volvo sunt la winners, Mercedes si BMW la loosers cand vine vorba de investitori. Deci nu doar vorbe, ci fapte: Tesla si Volvo au atins deja tinta de emisii impusa de UE, ba chiar vand la altii credite, astea nu sunt vorbe, e realitatea. In schimb germanii cum stau??? Pun deoparte bani pentru alte amenzi :)) Dar nimic nou, au dat si pana acum. De ce??? Ai uitat sa raspunzi la intrebarea asta. De ce BMW e amendata peste tot in lume??? Hai spune fara rusine, toti dati cu manutele rosii, dar nimeni nu zice. Daca sunt buni si corecti, de ce mint cu software, de ce nu fac recall cand iau masinile foc, de ce mint ca vand mai mult, ca sa dea mai bine? Deci, de ce sunt amendati? Amenzi pentru carteluri ilegale, amenzi pentru softuri, amenzi pentru cifre de vanzari umflate... Deci ca si concluzie: asta cu vom face si drege se aplica la germani! Tesla si Volvo AU facut deja! Ti-ai dori tu ce am eu, dar e diferenta mare intre cum gandesc eu si cum gandesti tu.
-
dan_grc, sâmbătă, 05.12.2020 11:39
Bmw nu minte ca vinde mai mult, ci mai putin, la fel ca puterea si cuplul, la multe modele puterile sunt mai mari decat datele oficiale. Nu-mi doresc ce ai tu, ai mai multi cromozomi decat ar trebui.
-
@dan_grc, sâmbătă, 05.12.2020 14:40
Si politicienii care fura abordeaza aceeasi strategie: le pui o intrebare simpla si clara: de ce sunt amendati, judecati, ajunsi in puscarie? Si desigur ca evita raspunsuri asa cum faci si tu :) Nu ai raspuns la intrebarea simpla: DE CE PLATESC AMENZILE daca sunt corecti,buni si curati??? Nu intelegi intrebarea? :) Sunt convins ca nu iti doresti ce am eu, tie iti plac alea de la samsari facute din bucati si cu multi km dati inapoi :)) Fix marca care iti place tie detine si suprematia la daune totale reparate, revopsite frumos si vandute la cumparatorii priceputi. Eu nu am avut bani de sh-uri german, mi-am permis mereu ceva nou :) Uite, ca sa vezi cat minti si tu ca au declarat mai putin, iti dau un articol si iti si traduc din el partea important, ca la tine engleza e de balta :)) https://www.goupstate.com/story/news/local/2020/09/28/sec-bmw-fined-18-million-inflating-monthly-u-s-sales-figures/3558495001/ In articolul asta se mentioneaza ca BMW a umflat (adica a declarat ca a vandut mai mult, nu mai putin cum minti tu) cifrele de vanzari, timp de, atentie, 5 ANI la rand, pentru a avea avantaje financiare de la investitori. Deci ei au agreat sa plateasca doar 10 milioane de dolari :)) Termina si tu cu minciunile, ca iti creste nasul. Bine, pe tine nu te amendeaza nimeni cand minti :)) Deci cum ramane cu AMENZILE? S-au hotarat cei de la BMW de la cine cumpara credite de emisii ca sa treaca si ei clasa in 2021? Au incercat ceva cu plug-in hybrid, dar cica daca le incarci la maxim sau daca folosesti modul sport e posibil sa ia foc, asa ca sunt rechemate:)) Corect ar fi ca sa nu fie considerate la vanzari atat timp cat nu indeplinesc normele.
-
@Vali, duminică, 06.12.2020 16:29
Ce mi se pare amuzant e ca tu spui lucurile alea in contextul in care in Romania lipsesc lucuri elementare (gen asfalt, apa, gaz). Pana la masini electrice, cred ca trebuie sa ne trezim prin alte domenii.
Citeste si
-
INDUSTRIE | luni, 25 noiembrieȘeful Volkswagen: „Trebuie să închidem fabrici pentru a reduce costurile”Thomas Schafer, șeful Volkswagen, a apărat decizia mărcii germane de a închide mai multe uzine pentru a reduce din costuri. Șeful mărcii mai precizează că nu există cale de a evita concedierile angajaților uzinelor afectate. Citeste tot
-
INDUSTRIE | luni, 25 noiembrieToyota Celica ar putea fi relansată după două deceniiUn oficial al mărcii japoneze ar fi confirmat faptul că modelul Celica va fi readus la viață în curând, potrivit unei publicații japoneze. Zvonurile cu privire la relansarea lui Celica prind și mai mult avânt. Citeste tot
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
Inseamna ca, intreg grupul VW, s-a trezit din letargie, la realitate si va inainta cu viteza spre - masini PHEV cu autonomii electrice de 80-100 km si - masini pur electrice cu autonomii peste 500-600 km. Asteptam sa ramana si la pret competitivi - altfel felia lor va fi mancata de alti producatori auto: Hyundai-Kia, Toyota, Peugeot-Citroen-Opel-Fiat, Renault-Nissan-Mitsubishi, Jaguar-Land Rover, Ford, Tesla, BMW, Mercedes-Benz, Volvo s.a. - care nu vor sta cu mainile in sold.