Audi va lansa in 2013 noul A3 Plus
Viitoarea generatie Audi A3 va fi disponibila in patru versiuni in anul 2013. Acestea vor fi Coupe, Sportback, Cabrio si Plus, ultima fiind un coupe cu patru usi.
Audi A3 va fi lansat in trei versiuni de caroserie in anul 2012, urmand ca anul 2013 sa aduca o versiune Plus. Versiunea Plus a acestui model nu va reprezenta una preluata dupa filosofia VW Golf-Golf Plus, ci va fi inspirata din logica lui Mercedes-Benz CLS. In momentul lansarii, Audi A3 va fi disponibil in versiune Coupe si Sportback. Spre sfarsitul anului 2012, va fi lansata versiunea Cabrio a lui A3. Un an mai tarziu, in 2013, Audi va lansa un coupe cu patru usi, pe care il va denumi Audi A3 Plus.
Toate versiunile Audi A3 vor fi echipate cu un sistem stop&start, cu sisteme care regenereaza energia produsa in momentul franarii, cu transmisii mai eficiente si cu anvelope cu rezistenta redusa la rulare. Noul propulsor TFSI de 2.0 litri va dezvolta 211 CP, iar capota lui A3 ar putea gazdui si o unitate diesel economica, care dezvolta 90 CP. Audi S3 va dezvolta circa 280 CP si va oferi clientilor sai un cuplu motor de 350 Nm.
Via | 4wheelsnews
-
george, joi, 19.03.2009 20:42EI NA...
@ eu Inainte de-a-ti pune astfel de probleme, ai incercat sa-ti imaginezi ce inseamna lumea cu mobilitate aproape 0? Industria auto va disparea odata cu lumea...Indiferent daca asta se va intampla in 2013 sau in 2300. Prin urmare, intrebarea daca va mai exista industrie auto intr-un anume orizont de timp este inutila din moment ce lumea insasi va fi amenintata cu disparitia... E posibil ca industria sa arate cu totul altfel la momentul respectiv (mai putini producatori, mai putine masini de lux/performante, poate chiar masini care nu mai ating pamantul cand se deplaseaza, etc, etc) dar sigur nu va disparea... Cat despre Audi, ca parte a unui grup auto care a inregistrat nu numai profit dar si cresteri de profit in vreme ce altii trimit angajati in somaj, desfiinteaza branduri, retrag modele si asteapta infrigurati ajutor de la stat, va rezista sigur pana atunci...
-
gigi, vineri, 20.03.2009 11:37
in 2013 Renault o sa atinga niste performante uimitoare, si lumea va cumpara la greu iar asta va fi inceputul de sfarsit al induistriei auto germane.Ar trebui sa invete sa faca masini de la francezi...Stiu din surse sigure asta
-
george, vineri, 20.03.2009 12:08OOOO, DA!
@ gigi Esti un tip tare haios...faci niste glume foarte reusite... Sursele tale sunt probabil Radio Shantz si Birt TV ...Cartoon Network si Jetix pot fi considerate posturi specializate deja... Daca ziceai de japonezi ca or sa faca asa ceva, era oarecum de inteles...Da sa spui tu, nu doar ca francezii ci chiar Renault va da lovitura de gratie industriei auto germane dovedeste ca n-ai habar pe ce lume traiesti... Mercedes si BMW probabil ca vor intra putin la apa...Opel si Ford vor plati se pare pacatele proprietarilor lor americani...Dar VAG e in cu totul alta situatie...Acopera toate gusturile, toate buzunarele si toate pietele...Si este astazi # 1 cu un profit de-a dreptul obscen...si cu un portofoliu tehnologic beton...Muuult peste Renault...Chiar si la fiabilitate, unde nu este tocmai lider, VAG este mult peste Renault.... E cazul sa schimbi sursele...sau macar sa deschizi ochii...daca ai facut macar asta, nu spuneai o asemenea gugumanie...
-
gigi, vineri, 20.03.2009 16:22@george
Adica tu vrei sa zici ca VAG este superior tehnologiei frantuzesti?Ma faci sa rad...chiar daca au Audi si Porsche in portofoliu nu ii face cu nimic superiori sa stii
-
george, vineri, 20.03.2009 16:42INTREBAREA NU E "DACA"
@ gigi ...ci "CU CAT" este superiora tenologia VAG celei de la Renault...iar un raspuns relativ simplu ar fi "cu mult tare"... E incredibil ca cineva mai poate sa puna problema in acest fel...Inca o data: studiaza macar superficial problema si dupa aia da-ti cu parerea... PS Nu cumva faci confuzie intre tehnologie si design? Desi si la design Renault e in urma...
-
cristi, sâmbătă, 21.03.2009 01:31
cum poti sa compari un Audi cu un Reno :))cat despre VAG e pe toate gusturile , ma c-am lasa rece...
-
Cosmin, sâmbătă, 21.03.2009 19:05@ gigi
:)))))))))
-
gigi, sâmbătă, 21.03.2009 19:32
Lasa ma baieti ca eu ma multumesc cu clio meu care e super masina va doresc sa va cumparati voi masini germane cu tehnologie invechita.....o sa vedeti voi ca tot francezii sunt tari
-
mowgli, duminică, 22.03.2009 01:43@gigi
nu stiu gigi, nu vreau sa te supar, si tio spun cu cea mai mare sinceritate, poate ca nu aveam aer conditionat pe bmw e30-u meu, da sigur era mai puternic, consuma mai putin, avea frane mai bune, si statea mai bine in curbe decat clio.aaa da, si era din 85.apropo, am lucrat o scurta perioada la un dealer renault si am facut testdrive-uri destule incat sa fiu in masura sami dau cu parerea.
Citeste si
-
AUTOIPOTEZE | joi, 28 iunieBugatti Veyron ar putea avea un succesor hibridBugatti a confirmat succesorul lui Veyron. Unele voci susţin că acesta ar putea fi echipat cu un tren de propulsie hibrid. În plus, succesorul lui Veyron va fi mai uşor şi mai eficient. Citeste tot
-
AUTOIPOTEZE | vineri, 22 iuniePropunere neobişnuită: un Fiat 500 cu motorul lui Ferrari 458 ItaliaLazzarini Design Studio şi-au imaginat că pe actualul Fiat 500 ar putea fi montat motorul lui Ferrari 458 Italia. V8-ul ar urma să fie ceva mai cuminte şi să ofere “doar“ 550 de cai putere. Citeste tot
-
AUTOIPOTEZE | luni, 18 iunieOpel Insignia facelift ar putea primi un motor diesel de 1.6 litriOpel Insignia urmează să primească un facelift, iar împrospătarea estetică va fi acompaniată şi de motorizări noi, printre care se numără şi o unitate diesel de 1.6 litri, anunţă Autocar. Citeste tot
-
AUTOIPOTEZE | vineri, 15 iunieAudi ar putea dezvălui un Q5 TDI bi-turbo de 313 CP la Le MansAudi ar putea pregăti o surpriză pentru fanii săi la Le Mans. Nemţii au în plan o versiune nouă pentru Q5, un V6 TDI bi-turbo de 313 cai putere. Citeste tot
-
AUTOIPOTEZE | joi, 14 iunieLexus pregăteşte GS250h, un hibrid care să se bată cu BMW 520dLexus ia în calcul lansarea unei noi versiuni pentru sedanul GS. Ea ar urma să se numească GS250h şi să atace rivali germani ca BMW 520d şi Audi A6 2.0 TDI. Citeste tot
Sa vedem daca va mai exista pana atunci industrie auto....