Bentley Continental GT Speed: 625 CP pentru cel mai rapid model al mărcii
Bentley va aduce la Salonul Auto de la Geneva o nouă versiune de putere a lui Continental GT Speed, alături de motorizarea V8 4.0 twin-turbo a lui Flying Spur.
Bentley vine la Salonul Auto de la Geneva cu două actualizări importante în gamele Continental GT şi Flying Spur. Vorbim despre o motorizare mai puternică pentru Continental GT Speed şi despre un nou motor pentru Flying Spur. În timp ce Continental GT Speed, cel mai rapid model al mărcii, devine şi mai rapid graţie unui W12 de 6.0 litri şi 625 CP, Flying Spur se va bucura de forţa unităţii V8 4.0 twin-turbo de 507 CP.
Continental GT Speed are un cuplu maxim de 819 Nm şi poate să atingă o viteză maximă de 331.5 km/h. Versiunea decapotabilă este capabilă să atingă 326.7 km/h, fiind în continuare cea mai rapidă decapotabilă cu patru locuri din lume. Printre modificările care i-au fost aduse odată cu motorizarea mai puternică enumerăm garda la sol redusă, suspensia întărită, o culoare diferită a difuzorului de aer spate şi a pragurilor laterale, jante din aliaj de 21 inch, blocuri optice cu tentă fumurie şi etriere roşii. Interiorul modelului poate fi comandat în noi nuanţe de culoare şi cu noi nuanţe de cusături, pentru a mări posibilităţile de personalizare.
Bentley Flying Spur V8
În raport cu fratele său W12, noul Flying Spur V8 se face remarcat prin grila faţă neagră, evacuările cromate care prezintă cifra 8 şi fundalul roşu al siglei Bentley. Motorizarea cea nouă oferă 507 CP şi 660 Nm, este cuplată unei transmisii ZF cu opt trepte şi are un sistem de tracţiune integrală. Acceleraţia de la 0 la 100 km/h este realizată în 5.2 secunde, iar viteza maximă este de 295 km/h. Graţie sistemelor de reducere a consumului de carburant, cum ar fi dezactivarea cilindrilor şi recuperarea energiei cinetice, autonomia teoretică a modelului este de 840 kilometri.
Clienţii lui Bentley Flying Spur V8 pot să aceală dintre şapte nuanţe de exterior şi patru nuanţe de interior. Lista de opţionale nu exclude şi un sistem de infotainment extensiv dedicat ocupanţilor locurilor din spate, numit Multimedia Specification. Tot aceşti ocupanţi au la dispoziţie o telecomandă cu touchscreen, integrată în consola centrală din spate, care comandă sistemele de infotainment şi de climatizare. Clienţii care comandă pachetul Mulliner Driving Specification pot beneficia de un interior cu un design mai sportiv, completat de un set de jante din aliaj cu diametrul de 20 inch şi cu model cu cinci spiţe.
Via Bentley
Si totusi inca mai foloseste platforma lui Phaeton, nu?... Ceva really nou totusi pe cand? Nu ca n-ar arata bine, Continental GT a fost masina visurilor mele cand a aparut si inca o admir, dar parca e cam depasit de concurenta ...