BMW a publicat primele imagini cu conceptul Seria 6 Coupe

Publicat duminică, 19.09.2010 11:52 de Cornel Șocariciu

Oficialii constructorului german BMW au dat publicităţii primele imagini cu conceptul lui Seria 6 Coupe. Acesta va sta la baza viitoarei generaţii a lui Seria 6.

Mai sunt doar două săptămâni până când Salonul Auto de la Paris îşi va deschide porţile, iar oficialii BMW au decis să arate publicului cum va arată conceptul care prefigurează liniile viitoarei generaţii a lui Seria 6. Creat special pentru a deveni expresia autentică a eleganţei şi sportivităţii, Seria 6 Coupe a fost puternic inspirat de conceptul Gran Coupe.

La exterior, remarcăm o grilă restilizată, faruri care dispun de tehnologia LED, o evacuare cu patru ţevi de eşapament şi jante din aluminiu de 20 de inch. Interiorul este unul mult mai aerisit, iar consola centrală are o formă asimetrică şi este îndreptată către şofer. De asemenea, germanii au ales să combine tapiseria din piele cu elemente din aluminiu şi lemn.

Oficialii BMW nu au oferit informaţii referitoare la propulsorul conceptului Seria 6 Coupe, însă cel mai probabil acesta va dispune de unitatea V8 twin-turbo de 4.4 litri capabilă să dezvolte 395 de cai putere şi să producă un cuplu motor de 609 Nm.

Via | BMW

  • tzenu_bmw, duminică, 19.09.2010 13:56
    Doamne Dumnezeule........

    extraordinara din toate pct. de vedere........ interioru este la un alt nivel...... cui nui place masina asta inseamna ca e prost........

  • Stanila, duminică, 19.09.2010 13:58

    se supara multi dar seamana cu Peugeout

  • Stanila, duminică, 19.09.2010 14:22

    mah da repede imi dati voturi rosii!

  • mno, duminică, 19.09.2010 15:05

    are bang&olufsen?...s-au luat dupa audi ahihihihi

  • MCD, duminică, 19.09.2010 15:05

    "V8 twin-turbo de 4.4 litri capabilă să dezvolte 395 " haha numai atat? din twin-turbo ?

  • Manole Lacatusu', duminică, 19.09.2010 15:08

    Se vede clar ca seamana cu jaguar XK. Bmw la orice se pricepe , numai la design nu.

  • dan, duminică, 19.09.2010 15:21
    Mda

    Mai MCD, e "numai atat" pt a nu atenta la puterea viitorului M6, daca il face pe asta de 500 de cai, dif fata de M6 va fi mica, ceea ce nu va explica diferenta mare de pret dintre cele doua

  • @ MCD, duminică, 19.09.2010 15:45
    Propulsorul BMW V8 bi-turbo de 4.4 litri va dezvolta peste 550 CP si va echipa varful de gama M6

    BMW isn't giving up specifics on dimensions or engines – this is a "concept" after all – but expect the 2012 BMW 6 Series to be slightly lower and marginally wider than the current model. Power will be supplied by BMW's current array of naturally aspirated and turbocharged inline sixes, with the next M6 outputting over 550 horsepower from its twin-turbocharged 4.4-liter V8.

  • bbi, duminică, 19.09.2010 16:03
    daca nu ai de unde sa ceri nu ceri

    MCD de unde sa stie el strategiile de marketing, daca nu ai de unde sa ceri nu ceri.. MNO bang and olufsen nu foloseste doar audi, ci si mercedes benz si aston martin deci nu are audi exclusivitate in rest masina este ok, oricum nu va arata 100% asa deoarece acesta este un concept insa are o linie interesanta

  • MCD, duminică, 19.09.2010 16:57
    @bbi

    dute ma cu strategia ta de marketing, sa-l faca barem aspirat daca ofera puterea aia si sa faca M6 de 600 CP tot suna bine M6 600 CP, daca ii tine Cum sa scoti 395 CP dintr-un motor de 4,4 twin_turbo, cand altii scot din 4,8 aspirat 552 CP. Dar aste e ei sunt BMW, cica strategie de marketing haha, pentru prosti poate

  • LauCalin, duminică, 19.09.2010 17:09
    @MCD

    Nu conteaza neaparat puterea motorului cat mai degraba modul cum ajunge la roti ;). In plus BMW stie sa faca masini sportive si cu siguranta ca "numai" 395 CP si 609 Nm sunt suficienti sa puna bete in roate concurentei. Pentru ca la o masina puterea bruta a motorului nu inseamna totul. Mai e si reglajul cutiei, sasiului, tractiunea etc. Referitor la aspect, mi se pare ok ca designul specific Seriei 5 este folosit si la alte clase. Arata foarte bine. :)

  • Alex, duminică, 19.09.2010 17:18
    Bravo BMW

    Arata incredibil, interior superb, exterior superb . Acest seria 6 ma duce cu gandul ca BMW Grand Coupe concurentul lui A7 si CLS o sa arate exact ca si conceptul , ceea ce inseamna ca suprematia lui CLS este aproape terminata , iar A7 oricum este o petarda de masina. Oricum acest seria 6 este incredibil, sper sa-l scoata asa. Oricum arata mai bine ca Mercvedes CL. Bravo BMW.

  • Alex, duminică, 19.09.2010 17:18
    Bravo BMW

    Arata incredibil, interior superb, exterior superb . Acest seria 6 ma duce cu gandul ca BMW Grand Coupe concurentul lui A7 si CLS o sa arate exact ca si conceptul , ceea ce inseamna ca suprematia lui CLS este aproape terminata , iar A7 oricum este o petarda de masina. Oricum acest seria 6 este incredibil, sper sa-l scoata asa. Oricum arata mai bine ca Mercvedes CL. Bravo BMW.

  • andrey11, duminică, 19.09.2010 17:29
    seria 6

    Arata bine, doar ca lispeste ceva, nu stiu ce exact Ma asteptam sa surprinda, macar conceptul, daca nu varianta de seria

  • edi80, duminică, 19.09.2010 17:36
    :)

    iar nu o sa mai poate dormi spargatorii de seminte,cei cu trening si pantofi cu toc,stapanii inenelor etc etc!! un sg cuv il defineste:oribil!! dati-mi cate vot rosii vreti asta e realitatea!!

  • DaSilva, duminică, 19.09.2010 17:43
    Serie 6

    Este foarte clar ca e inspirat 100% din conceptul initial Grand Coupe si, din pacate, la fel de neinspirat. Dupa reusita Serie 5 ma asteptam ca BMW sa ne surprinda cu modele tot mai frumoase, iar Seria 6 era modelul ideal pentru a arata potentialul noului design BMW. Masina nu e urata, clar, dar nici deosebita, nu are o agresivitate bine conturata, e moale si nici proportiile parca nu sunt cele mai fericite, iar detaliile sunt destul de ciudatele pe alocuri, intersectiile liniilor nu par foarte controlate. Pe ansamblu frizeaza o aparitie cam banala, cu o alura generala ce duce cu gandul la prima serie 6, din punct de vedere a siluetei, cu mici aluzii retro, dar nimic clar si hotarat. Cu siguranta nu va da nicio bataie de cap noului CLS si nici chiar lui A7, care e sub lider ca design. Slabut estetic la exterior, dar foarte interesant interiorul, probabil cel mai reusit dintre cele 3, dca aisi va pastra toate elementele la serie. Oricum, aiuristic sa prezinti un asa-zis concept, care este atat de aproape de productie, si la final, dupa ce ca nu e vreo mare revolutie, sa scoti si cele cateva elemente interesante, cum ar fi farurile, la serie.

  • alex, duminică, 19.09.2010 17:51

    oribil in comparatie cu cls

  • tds, duminică, 19.09.2010 17:55
    of of

    sper ca varianta de serie sa arate mai bine; mai bine ar "furau" direct fata si spatele de la gran coupe :)

  • jan, duminică, 19.09.2010 18:09

    Asa da. Arata superb din toate unghiurile. Interior este ceva nou. Parerea mea , nu are concurent pe piata daca o sa-l faca asa. Mercedes cu CL, a ramas in urma, are un design plicticos si mult prea simplu.

  • Lamborghini, duminică, 19.09.2010 18:28

    dragut, chiar daca urasc BMW'urile:D

  • demonel, duminică, 19.09.2010 18:30
    @andrey11

    si eu zic ca-i lipseste ceva. primul seria 6 (adica modelul anterior) cand l-am vazut la SAB am ramas "interzis". credeam ca au aterizat extraterestrii cu el. asta e doar frumos si atat.

  • @demonel, duminică, 19.09.2010 18:35

    Asteapta sa-l vezi pe strada. Si eu credeam ca au dat gres cu seria 5 si acum nu mai ma satur sa-l vad pe strada.

  • ZZZ, duminică, 19.09.2010 19:24
    Nice

    Conceptul e frumos n-am ce zice, sa vedem si masina de serie cum va arata. Insa vreau sa-i aud pe fanii BMW care urla ca Audiurile seamana intre ele, sa-mi spuna cum nu seamana masina asta cu niciun alt model. Uite ca aia de la idolii vostrii si-au dat seama ca aia de la Ingolstadt nu-s chiar prosti ca le fac sa semene si ca le pun faruri Led si sisteme audio Bang&Olufsen.

  • bbi, duminică, 19.09.2010 19:56
    pt MCD

    domnule MCD la dezvoltarea unui motor sunt mai multe criterii de luat in seama nu doar puterea maxima sa impresioneze o parte din public printre care te afli si dumneata. trebuie sa se respecte normele de poluare, durabilitatea motorului si cum spuneam mai sus si marketingul si de ce spun eu asta? uite iti dau un exemplu. bmw a inceput cu motorul de 2.0 diesel de 136cp crezi ca nu puteau sa-l faca din prima de 184CP cum este la ora actuala sau chiar si mai mult. dar daca il faceau din prima de 184CP la un momnet dat nu mai aveau unde sa evolueze si pastrau acelasi motor din 2000 si pana acum si le scadeau vanzariile pe buna dreptate si apareau fel de fel de nemultumiri pe baza motorului asa si aici ei trebuie sa evolueze. Folosirea turbinelor duble si a turbinelor simple in ultimul timp la constructori de automobile se face pentru scaderea consumului si a emisiilor de CO2 care sunt tot mai drastice in ultimul timp. motorul de 4.8 aspirat de 552cp are un consum foarte mare. la fel si cei de la bmw decat sa faca un motor de 4.4 aspirat cu aceasi caii sau mai putini si sa consume foarte mult mai bine au facut unul twin turbo cu un consum redus si de ultima generatie. Oricum nu ma astept sa intelegi tu asa ceva. Faci parte din categoria de persoane care pe tine te intereseaza cel mai mult ce scrie pe hartie. Oricum cei de la BMW stiu mai bine decat tine ce fac ca doar de accea au profit

  • Ghiri, duminică, 19.09.2010 19:59
    Puterea e suficienta dar totusi ...

    La mers normal nu se simte mare diferenta fie ca ai 395 sau 430-450 de cai. Nu prea inteleg de ce nu l-a facut aspirat totusi ... ar fi oferit mai multe senzatii placute. Interiorul e in stilul BMW cu putine imbunatatiri si schimbari de culoare. E un pas inainte dar tot conservatori raman. Eu sincer nu mi-as cumpara aceasta masina. Nu e ceva care sa te faca sa spui "WOW" cand o vezi

  • Fane Electricianu, duminică, 19.09.2010 20:15
    PT @BBI

    Prietene, ne lasi cu aberatiile tale.Cand Bmw scoate 500cp dintr-un motor, wow ce mare realizare, cand scoate unul cu 395 lasa domne ca stiu ei mai bine, ca e marketing..... Cea mai mare tarfa a industriei auto este BMW, si uitati si cateva exemple legate de ce declarau dansii prin 2000: 1.ei or sa faca doar motoare pe benzina aspirate, ce urca pana la 8000rpm, ca aspiratele sunt cele mai adevarate......si acum nu doar ca folosesc turbo ci bi-turbo 2.ei vor folosi doar manuale pentru modelele de performanta, ca doar asa se conduce o adevarata masina......iar acum nu mai nimeresc automate de la zf cu 7 rapoarte, iar cum mercedes scoate una cu 9 rapoarte facem pariu ca hop si bmw cu 9 rapoarte? 3.Ei vor construi doar masini cu tractiune spate, ca de, cele mai adevarate masini au tractiune spate..........iar acum au in plan pt la anul un model cu tractiune FATA 4.cei de la audi scot modele fara personalitate, care seamana toate intre ele.......iar acum domnii de la bmw ce stil de design au ales? Nu va mai aprindeti atat pt un rahat de marca care urmareste doar profitul(pont:au inceput sa-si vanda si masinile din muzeu), macar daca va iesea si voua o punga de seminte sau o paine pe luna pt ca le luati atat apararea si tot erati castigati cu ceva. Nu mai fiti copiii, masinile in ziua de azi se aleg cu capul si nu cu inima ca acum 30 ani

  • tds, duminică, 19.09.2010 20:18
    horsepower sells cars, torque wins races

    Puterea motorului e mai mult decat suficienta, o sa vina si un m6, si alte motorizari, dar masina asta e un GT, nu un supercar de 7 ori mai scump

  • .marius., duminică, 19.09.2010 21:47
    Total OFF-TOPIC

    Imi placea mai mult site`ul asta cand opiniile erau venite din partea unor useri consacrati gen Prius, gtrazvan,george, Uraganul chiar si DaSilva( bine ai revenit!). Acuma parca mi`e sila sa las un comentariu ca sa vad apoi ca`mi da cate unu` un reply de`ti vine sa te urci pe pereti ce aberatii poti citi. Propunerile mele privind solutia acestor probleme pot ridica intrigi de genu` " frate, e loc public". Da, e loc public, dar chiar si intr`un loc public mergi la un WC public. Numai bine.

  • MCD, duminică, 19.09.2010 22:59
    @bbi

    "2.0 diesel de 136cp crezi ca nu puteau sa-l faca din prima de 184CP cum este la ora actuala " Nu, nu puteau, din motive tehnologice, stiintifice, etc, asa cum la orice marca de masina un motor de 2l nu e la fel de puternic ca unul din 2009, asa cum un procesor de PC din 2000 nu e la fel de puternic, economic ca unul din 2009, toate aceste motive se datoreaza tehnologiei nu marketingului. Nu spun ca BMW nu poate sa scoata mai mult din acel mor, pentru ca poate, a dovedit-o , acelasi motor produce 555CP. Oricum modelul e un concept si cu siguranta acel motor nu se va gasi pe modelul de serie, nu exista informatii oficiale despre motor, din cate stiu eu. Dar daca e asa cred ca singurul motor turbo cu ce-l mai slab raport CP/L 90cp/litru MOTOR TWIN TURBO.

  • ady, duminică, 19.09.2010 23:06
    MCD boring

    am citit comentariile si nu m-am bagat insa ar trebui sa-i zic domnului MCD este si acesta un motiv din cauza tehnologiei insa aici nu este vorba de asa ceva. ai lucrat vreodata intr-o companie la marketing sa vezi ce se intampla acolo nici prin gand nu iti trece mai documenteazate bbi are dreptate

  • edy, duminică, 19.09.2010 23:22
    penibil

    nu surprinde cu nimic. nu e mare dif intre actualul serie 6 si ce ne arata ei.

  • V8 turbo, duminică, 19.09.2010 23:24
    LED-uri

    vaii are si BMW-u LED-uri.......:)):)))) undeti suneti balauri cu BMW-uri care criticati AUDI.....:)):)).

  • .marius., duminică, 19.09.2010 23:33

    @Stanile Is pe tavan, ma ! =))

  • MCD, duminică, 19.09.2010 23:37
    @ady

    Nu zic ca nu e si marketing, dar pe sistemul asta maine toate marcile auto ar trebui sa lanseze motore de 3 l turbo de 100 cp urmand ca in urmatori 15 ani sa le duca la 400 cp, e absurd. Sau ca cei care au scos motoare de cu un raport bun CP/L sunt cretini nu stiu marketing, sau stiu si le-au distrus celorlalti strategia de marketing? Inca oadata, specifictile motorului nu sunt oficiale si daca ar fii modelul este un concept, deci ne contrazicem degeaba Ok asa o sa fac ma documentez :) Ms de sfat ramaneam nedocumentat pfuuu

  • Mario, luni, 20.09.2010 01:29

    Wow!!! I-au schimbat farurile si stopurile... defapt le-au "furat" de la conceptul GranCoupe.... Bravo BMW! Fara numar....

  • rtz100, luni, 20.09.2010 09:04
    Hua

    mai terminati naibi ,ca majoritatea dintre voi v-ati vinde o parte din familie sa aveti masina asta, aveti 10 cls si discutati de marketing si p langa asta va mai certati si p baza unui zvon legat de motor.. Referitor la masina, priviti-o per asamblu , are o forma cu totu noua , e greu sa combini agresivitatea cu eleganta.

  • BMW, luni, 20.09.2010 09:30
    @LAUCALIN

    Salut ma frate , ne-am frecat vreo jumatate de an si la urma ai inteles totusi cine e BMW , . Ma bucur sa vad oameni care inteleg ce e bun pe pamant . Toti gresesc in viata , dar e important sa intelegem ce bine si ce nu . Succes . Referitor la seria 6 e ok , dar sunt sigur ca in realitate va arata si mai bine ... De motor , transmisie la sigur o sa ia 10/10. Merge vorba de MUNCHEN de BAYERISCHE MOTOREN WERKE. BAVARIA MOTORS .

  • alex, luni, 20.09.2010 10:26

    Pentru cei care zic ca este urat, uitati aici BMW Grand Coupe video. Imaginati-va ca asa arata acest Seria 6, doar ca este in 2 usi. Nu puteti sa spuneti ca este urat. Principalul concurent este Mercedes CL . Daca sunteti atenti Mercedes CL si CLS seamana izbitor, asa o sa fie si la BMW, un coupe cu 4 si 2 usi. Cat despre motoare si puterea lor, stati calmi , nu va aruncati. S va uitati atent la imagini, dar mi-e imi este frica ca in final nu o sa-l lase asa , sper sa ma insel : http://www.youtube.com/watch?v=3d9tVX4SYdo&feature=related

  • Dutzu, luni, 20.09.2010 11:10
    Succes garantat

    Prin prisma faptului ca acest subiect a primit atatea comentarii va spun cu siguranta ca acest model va fi unul de succes.Asa a fost si cu X6. La design imi place ; consola e MORTALA. - 9/10 Ciao si numa' bine tuturor habarnistilor si ciudatilor care si-ar vinde si pe masa ca sa aiba asa ceva. Respect!

  • unckle, luni, 20.09.2010 13:05

    adevarul este ca daca faci un motor turbo( twin chiar) si nu scoti din el decat 90CP/litru esti o firma de rahat . . . lol...lol ma, cum puteti sa scoateti astea din voi ? poate a observat cineva cei 600Nm ai motorului, oferiti pe o plaja de turatii de vre-o 3 ori mai mare ca a unui dizelar ... poate a observat cineva ca are un consum mixt de 10l la suta ( stiu ca doar pe hartie ... normal ca o sa manance 20% daca-i dai forja intre semafoare.. la ce te astepti? ), poate incercam sa observam cutiile alea inteligente, sasiurile, suspensiile, toate lucrurile care compun masinile, etc. Si poate dupa ce luam in considerare toate alea o sa spunem ( sau nu ) ca BMW au facut o masina de kko. maisna arata OK -- concurent direct cu E Coupe si A5, nu?

  • @unckle, luni, 20.09.2010 13:26

    Asta nu este concurentul lui A5 sau E Coupe. Seria 3 coupe este concurentul. Asta concurent pentru Mercedes CL.

  • Iulian, luni, 20.09.2010 13:51
    Dupa cum spunea si Stanila

    Primul gand care mi-a trecut prin cap cand am vazut poza din profil a fost Peugeot 407. De ce oare?

  • jan, luni, 20.09.2010 16:21
    Comparatie BMW 6 si Mercedes CL

    http://www.bmwblog.com/2010/09/20/photo-comparison-bmw-6-series-coupe-concept-vs-mercedes-benz-cl/

  • Stanila, luni, 20.09.2010 16:24

    audi e mai tare ca bmw si mai puternica

  • unckle, luni, 20.09.2010 18:40

    clar audi ie mai tare, clar ( nu-l sterge si p'asta.... doar subliniam ceva )

  • BaditzaEx, luni, 20.09.2010 19:17

    NU-S FAN BMW, dar aceasta masina arata f bine, nu este o f mare diferenta intre vechiul 6 series dar cui trebuie ( vivazi de anumite comentarii de mai sus ) cand arata f bine , are linii aerodinamice care impaca si gustul pt linii taioase si gustul de forme un pic rotunjite, ar cel mai important dupa cum se stie si la bmw, este inovatia adusa motorului - consum redus, fiabilitate marita. per ansamblu arata f bine , ca si noua serie 5 avand in vedere ca BMW n-a plusat prea mult pe designul masinilor sale ci, mai mult pe performantelor acestora, insemnand Manevrabilitate si Fiabilitate. Degeaba ai Corvette cu 700 CP daca pe un traseu cu serpentine , un BMW cu 300 CP iti da fum

  • Replikate, marţi, 21.09.2010 13:51

    Cat imi plac comentariile de genu: "Audi e mai tare ca BMW', "Audi bate, Audi face to ce vrei"....etc. Afirmatii gratuite fara nici un punct de vedere sau macar vre-un argument. Parca as vorbi cu un copil de 10 ani, "Jucaria mea e mai tare" si atat, daca il pui sa zica de ce il reduci la tacere. Intrebare: De ce la o stire cu un bmw nou apar zeci de comentarii, iar la o stire cu Audi e bezna, nimic, doar "fanii" se lauda intre ei??? Se numeste INVIDIE. Tot timpul BMW a aratat ca se bate doar cu Mercedes si cei de la Mercedes stiu asta de aceea nimeni nu prea mai baga in seama Audi....doar voi, in lumea voastra...Nu am nimic cu Audi, au masini bune, un design reusit, dar nu poti veni la mine sa-mi zici "ba aia e mai tare ca cealalta"....bun, de ce? Tot respectul pentru Audi, pacat de fani. Voi prin comentariile voastre ma faceti sa ma enervez cand vad un Audi pt ca ma gandesc la ce aberati voi pe automarket, stricati imaginea marcii, prin exagerarile voastre duse la un nivel care nu prea merita discutat. Cam atat am avut de zis, e parerea mea. P.S. NU VREAU SA VAD NICI UN CALIFICATIV, FIE EL POZITIV SAU NEGATIV. SA VAD FANII AUDI SAU ALTII CARE AU CEVA CU BMW DACA SE POT ABTINE!!! Multumesc!

  • kumite, miercuri, 22.09.2010 12:06
    Replikate

    Prietene,si mie i-mi plac comentariile de genuL:bmw rupe totul,exista bmw si masini....Fanii celor 2 masini sunt totzi romani. Acelasi ratzionament tampit la ambele categorii. Ca esteBMW,ca este AUDI,toti o apa si un pamant. Si BMW si AUDI sunt b.m.w(big money waster).Bmw-ul a fost masina mea preferata,dar nu mai este.La fel si eu:ma enervez cand vad bmw pe strada. Din cauza unora de pe automarket. Nici nu stii ce bine este sa vazi ca exista tari normale,unde nimeni nu este interesat de ce masina are vecinul. Ca e Tata,ca e lada,ca e bmw.Who cares?Cat despre invidie!!!!Eu daca am audi sau bmw,niciodata nu o sa fiu invidios pe altul care are bmw sau audi.Am masina care o vreau si nu dau doi bani pe ce are altul.Nu inteleg boala asta cu masini premium.Faci foamea,dar ai un premium la usa!Duh!!!!!

  • Replikate, miercuri, 22.09.2010 21:25
    kumite

    Sunt total de acord cu tine, dar la mine nu o sa vezi vre-o data afirmatii gratuite, nici eu nu sun fan inrait BMW doar ca imi place designul si mai ales motorizarile. In mare apreciez orice marca daca este pe gustul meu. Sunt si modele Audi si Mercedes care imi plac la fel de mult ca un BMW. Asa e, mai avem mult pana la un nivel de civilizatie si intelegere, la fel ca al unor tari mai mici chiar ca romania, dar nu tara conteaza, ci oamenii din ea. Ai pozitiv de la mine.

  • Stanilla, vineri, 24.09.2010 14:22

    Tot VAH ii mai tare. TDIurile mai ales alea cu rosu fac ce bmw vreti voi