BMW anunţă un recall de 1.6 milioane de unităţi Seria 3 E46
BMW a anunţat astăzi extinderea unui recall pentru modelul Seria 3 E46 care vizează 1.6 milioane de unităţi, produse între mai 1999 şi august 2006. Campania de rechemare în service este preventivă şi implică înlocuirea airbag-ului frontal al pasagerului din cauza unui furnizor al companiei germane.
BMW Seria 3 E46 va fi implicat într-o campanie de rechemare în service derulată de marca germană din cauza unui furnizor al acesteia. Recall-ul vizează toate exemplarele Seria 3 E46 fabricate între mai 1999 şi august 2006 şi implică înlocuirea airbag-ului frontal al pasagerului, deoarece furnizorul care a livrat acele module a avut anumite probleme cu airbag-urile furnizate altor producători care foloseau sisteme similare, iar aceştia au decis să le înlocuiască pentru a preveni orice potenţială problemă de siguranţă.
BMW nu este la prima campanie de rechemare în service din cauza airbag-urilor cu probleme, având o acţiune în 2013 din cauza aceluiaşi furnizor. Tocmai de aceea, cele 240.000 de unităţi BMW E46 reparate anul trecut nu fac parte din această acţiune. După cum explică reprezentanţii BMW, furnizorul lor de airbag-uri a informat clienţii săi despre o problemă într-un loc de produse, ca apoi să prelungească perioada în care suspectează că au livrat produse cu potenţiale defecte. Respectivele produse sunt generatoarele de gaze care alimentează airbag-urile frontale ale pasagerilor, iar din gama BMW doar modelul Seria 3 E46 a fost echipat cu modulele care fac obiectul acestei rechemări.
Recall pentru airbag-uri: 3.4 milioane de automobile vor fi chemate în service
Reprezentanţii BMW au declarat că preferă să evite orice fel de problemă de siguranţă care ar putea să aibă loc din cauza acestor componente, aşa că a decis să înlocuiască toate modulele de airbag frontal pasager care au fost montate pe modelul Seria 3 E46 (a patra generaţie a lui Seria 3). Numărul de vehicule rechemate în SUA este de 574.000 de unităţi, restul fiind distribuite pe toate pieţele pe care a fost comercializat modelul respectiv. Clienţii BMW care deţin modele implicate într-o campanie de rechemare în service vor fi înştiinţaţi de reprezentanţii mărcii în vederea unei programări în service pentru reparaţie. În cazul clienţilor care au achiziţionat un model BMW Seria 3 E46 din import şi nu au vizitat niciodată un service al reţelei BMW din ţară, deci nu sunt trecuţi în baza de clienţi a mărcii, aceştia trebuie să se informeze pe cont propriu la o reprezentanţă apropiată.
Recall BMW: 176.000 de maşini turbo pe benzină sunt rechemate în service pentru verificări
Via BMWGroup
Opa...1.6 mil recall la BMW. E ca si cum Toyota ar face un recall de 8 mil de bucati daca am compara productia celor doi. Tinand cont ca BMW e premium si nu de volum, ar insemna undeva pe la 16 mil de Toyote :D Ok, acum ne trezim din visul sakura pe care-l traiesc multi samurai de pe plaiuri mai mioritice si salutam decizia pentru recall a unui constructor premium care mai e si din Europa. Speram ca si alti euro premium sau de volum le vor urma exemplul si vor recunoaste hibele de care sunt injurati de catre utilizatori pe forumuri. Sayonara!