BMW ar putea dezvolta trei modele cu tracţiune faţă

Publicat marţi, 11.01.2011 16:16 de Bogdan Mirică

BMW încearcă să exploateze la maxim viitoarea platformă Mini, drept pentru care intenţionează să lanseze trei modele cu tracţiune faţă, bazate pe aceasta: un sedan, un monovolum şi un coupe sportiv.

Deşi toate privirile sunt aţintite acum către Salonul Auto de la Detroit, pe internet nu întârzie să apară speculaţii privind viitoarea gamă de modele accesibile, pe care BMW intenţionează să o lanseze. Potrivit unor informaţii apărute recent pe internet, constructorul bavarez plănuieşte să dea naştere, în următoarea perioadă, unui număr total de trei modele cu tracţiune faţă.

Publicul ar urma să facă cunoştinţă cu un sedan mai mic, cu un monovolum compact, botezat cel mai probabil Compact Gran Sports Tourer, dar şi cu un coupe de dimensiuni reduse, asemănător actualului Honda CR-Z. Cum era şi normal, toate cele trei noi apariţii vor fi dezvoltate pe noua generaţie a platformei Mini, din motive pur financiare. BMW va încerca să adapteze viitoarele sale modele şi să reducă simţitor emisiile de CO2. 

Nemţii vor să facă profitabilă platforma cu tracţiune faţă, drept pentru care iau în considerare mai multe modele derivate, capabile să îşi justifice existenţa prin evoluţii bune pe piaţă. Planurile au rolul de a face din Mini un brand profitabil, capabil să confirme încrederea acordată de grupul german. 

via | autoblog

  • mihai, marţi, 11.01.2011 17:31
    IPOCRIZIE

    Noi nu vom face niciodata motoare pe benzina turbo ... si au facut. Noi nu vom face niciodata suv-uri .... si au facut. Noi nu vom face niciodata masini cu tractiune fata ... si o vor face. Asta ne dovedeste iar, daca mai era nevoie, ca notiunile gen "identitate de marca" sau "respect pentru client" , nu reprezinta decat marketing... restul e profit.

  • lol, marţi, 11.01.2011 17:53

    pai ce sa zic, ai dreptate, dar asa functioneaza societatea in care traim si pentru care nu conteaza decat banii si profitul :) si subaru renunta la toata identitatea pentru bani, dar ce mai conteaza... pana la urma e o afacere si trebuie sa genereze profit

  • mowgli, marţi, 11.01.2011 19:20
    2 worthless cents

    Asa gandeam si eu, dar trebuie sa luati in calcul si concurenta, eu zic ca asta distruge identitatea de marca, nu nevoia de profit.Degeaba esti conservator, in ziua de azi daca ramai in urma intrun domeniu competitiv , dispari de pe piata, just like that. Nu mai traim in anii '70 prin california in care toata lumea are cultura auto si potentialul client are o imagine bine conturata a masinii care si-o doreste.Pe noi nu ne mai intereseaza trasaturile specifice marcilor, adica nu mai sunt persoane care sa caute o marca pentru ca are tractiune spate, sau porsche pt design, cei saraci vor eficienta la preturi f mici indiferent de cine le ofera asta iar cei bogati vor bolizi stralucitori, cu cristale, cu aur cu bling bling... sa dea bine in parcare.Cam asta se cauta si daca esti producatorul care inca mai construiesti pentru clinetul din '70-80 si chiar '90 dispari de pe piata.

  • AdrianosFidi, marţi, 11.01.2011 19:56
    Foarte bine fac ...

    Nu au spus ca vor renunta la tractiunea spate , deci vor veni in plus, de asemenea nemaiavand nevoie sa traga cadran pana in spate vor economisi spatiu , material ... cele 4x4 sau cu tractiuna fata fiind si mai bune iarna , nu doar cu pneuri de iarna . Este la fel ca in cazul stiri legat de noului Audi RS4 in care se gandeau ca va "canibaliza" cu RS5 : "sa le dam ceea ce vor" ; care e fan inrait ia una cu tractiune spate , care e mai pragmatic ia cu fata sau 4x4 ...

  • Hihihi, marţi, 11.01.2011 22:31
    @mihai

    Adauga si asta: Vom ramane fideli motoarelor cu cilindrii in linie....si sunt pe cale sa le abandoneze Noroc ca ne-a promis mowgli ca da foc la fabrica daca renunta la 6L!

  • tzenu_bmw, marţi, 11.01.2011 22:34
    asta este fratiilor.....

    cumparati ursuleti,pisicutze si rechini cat mai puteti........ in curand vom cumpara 'chinezarii' made in germany.......

  • mowgli, miercuri, 12.01.2011 00:45
    @HIHIHI

    :)) nu tin minte sa fi zis asta, dar cunoscandu-ma e foarte posibil sa o fi facut, dar stiu ca am mai zis ca din partea mea sa faca bmw-uri cu 2 cilindrii, mie oricum imi plac cele vechi... asa ca.... nu ma afecteaza ce face bmw din 99 in sus.

  • lica, miercuri, 12.01.2011 01:04
    bmw

    Adauga si: "noi nu vom pune pe modelele de performanta decat cutii manuale " Iar acum nu mai nimeresc automatele zf in opt trepte :))

  • Dan, miercuri, 12.01.2011 10:31

    Deocamdata nu au spus ca renunta la L6..cat despre noile , monovolum compact bmw?:) sper sa nu-l cumpere nimeni, poate asa se vor mai potoli.Singurele modele veritabile bmw au ramas seria 3, 5, 7 z4 si seria 6, daca vor schimba si la ele reteta atunci e chiar nasol

  • Octavian, miercuri, 12.01.2011 15:06

    aceeasi greseala au facut-o cei de la Volvo in 1999 cand au trecut de la tractiune spate la fata. Daca ar fi ramas ei tot la spate nu as fi fost tentat de un bmw never ever.....dar asa......dar cum si bmw trece la tractiune fata :)) cred ca merg la un quattro :))

  • ironR, miercuri, 12.01.2011 16:19
    mergem inainte!

    Sincer cum ar putea sa reziste bmw cu asemenea motoare de 2.5 pt ca sunt si vor fi din ce in ce mai putini care le vor cumpara, iar clientul se va indrepta catre ceva turbo pt mai multi cai si motor mai mic (alte taxe si alt consum), uneori chiar dublu. La fel se intampla si cu tractiunea. Asta imi aduce aminte de camerele foto kodak care mergeau inainte cu cele analogice fata de concurenta care trecuse la digital, si le-au luat-o altii inainte! Probabil ca cei de la marketing au constatat acelasi lucru din ce in ce mai acut. Pt cei impatimiti si capabil financiar vor exista in continuare bmw cu motoare aspirate si tractiune spate, asta fara doar si poate!