BMW ar putea pierde prima poziţie în clasamentul vânzărilor pe segmentul premium
Audi ar putea depăşi BMW în clasamentul vânzărilor premium la nivel global în 2015. Şeful mărcii BMW declară că doreşte să păstreze prima poziţie, chiar dacă acesta nu este obiectivul principal al companiei.
BMW ar putea să nu mai fie liderul de vânzări al segmentului premium la nivel global în 2015, titrează Automotive News. Şeful BMW Group, Norbert Reithofer, a făcut o declaraţie în cadrul întrunirii anuale de prezentare a rezultatelor din anul precedent şi a prognozelor de viitor, în cadrul căreia a subliniat dorinţa păstrării primei poziţii în clasamentul vânzărilor premium.
BMW, Audi, Mercedes şi restul lumii. Cât au vândut mărcile premium în 2014 la nivel mondial?
Reithofer explică avansul de vânzări al celor de la Audi prin prezenţa în segmente în care marca BMW nu are niciun model, cum este cel al subcompactelor premium, unde marca din Ingolstadt are o prezenţă puternică prin modelul A1 şi nu este contestată nici de cei de la Daimler. Marca MINI are în ofertă modele care să-i ţină piept lui A1, dar rezultatele de vânzări ale acestora nu vor fi luate în considerare când se va trage linie la final de an şi vor fi comparate rezultatele pentru fiecare marcă în parte la nivel global. În primele două luni ale anului curent, cei de la Audi au reuşit să vândă mai multe vehicule decât BMW, iar rivalii de la Mercedes-Benz au avut cea mai rapidă rată de creştere dintre tripleta premium din Germania în aceeaşi perioadă.
Analiştii de la IHS Automotive estimează că BMW îşi va păstra, totuşi, coroana de lider de vânzări al segmentului premium la nivel global şi în 2015. Previziunile anunţă 1.82 milioane de unităţi pentru BMW, 1.7 milioane pentru Audi şi 1.6 milioane pentru Mercedes-Benz, dar anul curent abia a trecut de primul sfert şi pot apărea surprize chiar şi în segmentele stabile cum este cel al automobilelor premium. Norbert Reithofer, şeful BMW Group, declară că prima poziţie a clasamentului global al vânzărilor în segmentul premium nu este totul, cum nici volumele sau menţinerea nivelului de creştere de la an la an nu sunt cele mai importante aspecte ale acestui business. Cu toate acestea, Reithofer a declarat că doreşte ca BMW să-şi păstreze poziţia de lider de vânzări al segmentului premium pentru cât mai multă vreme.
Record absolut pentru Grupul BMW în 2014: peste două milioane de mașini vândute
Via AutomotiveNews (înreg.) | Reuters
Pai si este cu suparare din partea domnului sau cum? A nu se intelege ca ii pup in dos......Dam cezarului ce este al cezarului pana la un moment dat........dar vreau si Lexus, Infinity, Volvo, Jaguar, Maserati acolo sus........sa muste serios din felia tripletei germane................. Nu contest performantele sau calitatile lor dar domnii acestia uita un lucru esential.....DRAGI CEO VI SE PARE NORMAL DE CAND "A INCEPUT" CRIZA AN DE AN SA VA CREASCA VANZARILE ???? VOUA VA CRESC VANZARILE IAR LA MARCILE (unele) DE VOLUM SCAD........o chestie anormala........... Avem nevoie de clasa de mijloc si de masini de volum (mi se va reprosa ca sunt un frustrat - e la moda termenul)......nu de beizadele (cazul Romaniei) care arunca cu bani nemunciti in stanga si dreapta de parca dau graunte de porumb la gaini.......Vrem beizadele destepte, care sa vina cu plus valoare, care sa duca mai departe o idee buna de afacere, care sa faca angajari, care sa produca........ Uhh azi am comentat pe site cat pentru 2-3 luni ......