BMW, în fața Mercedes-Benz și Audi după primele 6 luni din 2022
În primele 6 luni ale anului, constructorul german de automobile a comercializat peste 1 milion de mașini și conduce topul vânzărilor din segmentul premium. Mercedes-Benz a fost pe 2, iar Audi pe 3.
BMW a încheiat anul 2021 pe prima poziție în topul vânzărilor din segmentul premium. În 2022, constructorul bavarez și-a menținut poziția de lider.
Mai exact, în prima jumătate a anului, BMW a comercializat 1.016.541 exemplare. O performanță lăudabilă, dar care, totuși, reprezintă o scădere de 13.7% comparativ cu aceeași perioadă din 2021.
Reprezentanții companiei notează performanțele bune obținute de Seria 4. Începând cu luna octombrie va intra în producție noul X1 (de la care BMW are așteptări mari), iar în noiembrie este rândul noului Seria 7 să continue ofensiva în segmentul de lux.
Pe locul secund s-au situat conaționalii de la Mercedes-Benz cu 974.100 de unități vândute în intervalul ianuarie - iunie. O scădere de 8% față de prima jumătate a anului trecut.
Cu 785.099 unități (- 20%), Audi ocupă ultima treaptă a podiumului.
via BMW, Mercedes-Benz și Audi
-
@unu, marţi, 02.08.2022 21:05
Explicatia e simpla: ne umplem de cocalari. Daca tie iti place grila aia, e parerea ta. Multi habar nu au ce cumpara: cumpara semn si reclame. As lua oricand o Kia EV6 GT in loc de orice panarama electrica de la BMW. Iar la motoarele conventionale: Kia Sportage, Hyundai Tucson.
-
dan_grc, marţi, 02.08.2022 21:23
Cimitirul lumii auto este plin de modele și mărci pe principiul " as lua oricând modelul X " . De fapt explicația este și mai simplă, ne umplem de frustrați.
-
@dan_grc, marţi, 02.08.2022 22:29
Oare frustrati or fi astia? https://youtu.be/41voZvybJ4c https://youtu.be/ZFWe065LkDQ
-
Mihai, marţi, 02.08.2022 23:34
Eu ma intreb daca in reclamele la BMW se mentioneaza ca nu ai nevoie de permis si te poti urca beat la volan cand ai BMW. Marca retarzilor smecheri: https://observatornews.ro/eveniment/o-fata-de-15-ani-a-murit-intrun-bmw-x3-pe-un-drum-din-buzau-era-cu-iubitul-ei-un-pusti-tot-de-15-ani-care-ar-fi-furat-masina-parintilor-din-curte-480431.html https://www.antena3.ro/actualitate/locale/fata-murit-pe-loc-accident-doua-bmw-borsa-maramures-610182.html Fetite de 15 ani moarte, tinerei prosti si fara experienta care au auzit de la parinti ca BMW-urile sunt super masini. Si apoi apar statisticile ca Romania este si in acest an pe primul loc la morti in accidente rutiere si ne miram cum oare? Pai e simplu: alegem marci proaste care fac reclame mincinoase si promoveaza condus agresiv (teoretic sportiv si placerea condusului).
-
Dutz, miercuri, 03.08.2022 00:06
Ca de obicei Mihai ești pe lângă și consumi spațiul degeaba si ne arați frustrările de copil. Este vorba de mașini noi și este vorba de clienti fideli ai mărci ca îți place sau nu. Am al 5-lea BMW nou si am încercat si alte mărci (am si un Volvo XC60 de nici un an, dar este cu câteva clase mai jos), din punct de vedere dinamica sunt impecabile (pararea mea), plăcerea condusului este inegalabila pe zona asta de preț. In acest an BMW (si nu numai) a “pierdut” cel puțin 200.000 de mașini din cauza lipsei de semi conductori. Sunt piețe de unde au scos configurarea și au redus numărul de modele. La Mercedes lucrurile stau aproape la fel, de Audi nu știu ca nu le producem componente așa ca nu le vedem programele de producție. In teorie își vor reveni in trimestrul 2 in 2023 dacă nu inventam o alta măgărie mondiala sa punem pe butuci din nou lanțurile logistice. Revenind la comentarii gen Hundai, Kia… da din punct de vedere preț versus nevoi putem adaugă Skoda, Mazda, Honda etc. ar fi alegerea înțeleapta dar nu asta este subiectul pentru ca nu sunt premium (deșii Mazda se apropie destul de mult). Din nou subliniez vorbim de mașini noi și nu de mașini distruse din cauza utilizării neconforme și apoi vândute ca și SH de niște samsari mizerabili (cunosc cel puțin 2 nesimțiți care profita de neștiința oricui). Dacă criza trece Mercedes poate sa întoarcă treaba pentru ca au capacitați mai mari de producție, dar nu sunt semne in acest sens pentru acest an.
-
@Dutz, miercuri, 03.08.2022 10:13
Incerci sa ma convingi ca sutete de copii de 19-20 de ani au deja experienta de viata si de condus, de aia aleg BMW-uri. Probabil ca stiu, sau poate nu... BMW a avut foarte multe reclame banate si si-a luat amenzi pentru promovat condus agresiv (sportivitatea o faci pe circuit daca vrei, nu omori oameni nevinovati). Cat despre Volvo tau, se adreseaza altei clase. Volvo face reclame cu familii si la siguranta. BMW la masini agresive. Si ca un exemplu, am un XC90 T8 cu peste 400 CP. Pot face multe liniute cu troacele 2.0 diesel de la BMW (majoritatea isi iau asta desi e cea mai proasta motorizare), dar nu pentru asta am luat masina. Discutam de alt nivel.
Dutz, vineri, 05.08.2022 14:09Tinerii de da care spui tu sunt nesimțiți și ignoranți ca asta au învățat acasă și nu pentru ca au BMW, sunt niște paraziți in general și distrug tot ce ating. Superficialitatea ta arată frustrări și nu o evaluare obiectiva. Cunosc mai mulți posesori de BMW și toți apreciază mașina fără sa creadă ca-s supermani. In momentul de fata sunt multe opțiuni in zona de 200 CP, deci nu-i vorba doar de viteza. Eu le apreciez dinamica, ergonomia, insonorizare etc. Cu siguranța sunt și alte opțiuni bune pe piața, și pentru mine Mazda 3 și 6 este un bun exemplu, la fel și Skoda variantele Scout. Ai ceva de obiectat sau ai nemulțumiți la modelele BMW, nici o problema, le poți scrie poate învățam și noi ceva. Dar sa judeci o marca pentru ca nu știu ce dobitoci dau cu ele de garduri… serios??? nu vezi ca-i penibil?
-
unu, miercuri, 03.08.2022 17:02
@Dutz nu ai cum sa le explici daca ei sunt spalati pe creier. Oricat ai incerca... De fiecare data cand ajung in RO atata m... imi iau in trafic pur si si simplu ca eu conduc un BMW. Si semnalizez frumos, nu sunt agresiv. Chiar dimpotriva pentru ca e atata rautatea peste tot ca nu m-ar surprinde sa-mi gasesc masina zgariata. In Europa de West ai la fel doua categorii de conducatori de BMW: ''turcu'' cu coaja de ursuletz tunata si restul...
Citeste si
-
INDUSTRIE | miercuri, 26 noiembrieChinezii de la Great Wall Motor vor uzină în Europa. Spania și Ungaria luate în calculChinezii de la Great Wall Motor vor să construiască o uzină în Europa, iar Spania și Ungaria sunt două dintre țările preferate de asiatici. Până în 2029, Great Wall intenționează să aibă o producție anuală de 300.000 de vehicule pe Bătrânul Continent. Citeste tot -
INDUSTRIE | miercuri, 26 noiembrieFiat a demarat producția noului 500 Hybrid la uzina Mirafiori din TorinoNoul Fiat 500 Hybrid a intrat pe linia de asamblare a uzinei din Mirafiori din Torino, Italia. Până la finalul anului vor fi asamblate 6.000 de unități, urmând ca primele exemplare să fie livrate în luna ianuarie 2026. Citeste tot -
INDUSTRIE | miercuri, 26 noiembrieBMW marchează 20 de ani de producție la uzina din LeipzigConstructorul bavarez de automobile aniversează 20 de ani de producție la uzina din Leipzig. Din 2005 și până în prezent, aici au fost asamblate aproape 4 milioane de vehicule. Citeste tot -
INDUSTRIE | miercuri, 26 noiembrieÎn premieră, vânzările de mașini plug-in hybrid le-au depăsit pe cele diesel în EuropaPentru prima oară, europenii au cumpărat mai multe mașini echipate cu sistem de propulsie plug-in hybrid decât mașini diesel. Între timp, hibrizii fără încărcare la priză continuă să facă furori pe Bătrânul Continent. Citeste tot -
INDUSTRIE | marţi, 25 noiembrieVolkswagen plănuiește să exporte mașini produse în China către și mai multe piețe internaționaleVolkswagen intenționează să exporte mașini dezvoltate și fabricate în China către și mai multe piețe internaționale, a declarat un director al companiei. Totuși, Europa nu este una din aceste piețe. Citeste tot
Vanzari sport coupe 2021: seria 4 cu grila aia ''odioasa'' conform tuturor ciumpalacilor care-si vor permite oricum masina la mana a 4-a undeva prin 2035 -> 45k, crestere de 145% c class coupe -> 16k, scadere de -18% audi a5 -> 9,6k, cu un plus de 22% Cam speechless baieti! Astept cu nerabdare statisticile pentru restul modelelor cu griluri ''odioase'' cat si explicatia tuturor expertilor in ale automobilisticii