
BMW Isetta si Fiat Topolino se lanseaza in aceasta toamna
Ofensiva modelelor de oras pregatite in comun de BMW si Fiat va da roade la Frankfurt, unde cei doi constructori vor lansa noile Topolino si Isetta.
Salonul Auto de la Frankfurt, care va avea loc in luna octombrie a anului in curs, va fi locul in care BMW si Fiat vor relansa doua branduri care au facut istorie acum cateva zeci de ani in insudtria auto: Isetta si Topolino. Cele doua modele de segment mini sunt dezvoltate in comun de cei doi mari constructori, impartind aceeasi platforma.
Filosofia de lansare a noului BMW Isetta si a noului Fiat Topolino va urma logica pe care Toyota a marsat in momentul lansarii noului iQ. Astfel, desi cele doua citycar-uri vor fi prezentate la Frankfurt, ele vor intra pe piata abia in 2011, din cauze care tin atat de criza economica, cat si de testarea reactiei pietei pe o perioada ceva mai indelungata.
Foarte interesante sunt solutiile de motorizare alese de catre cei dou constructori. Daca Fiat Topolino va beneficia la start de armata de motoare diesel Multijet de cilindree redusa deja existente in gama, Isetta va fi prezentat direct in versiune electrica, modlul BMW urmand sa beneficieze de aceeasi tehnologie prezenta pe electrica Mini E, aflata deocamdata in teste. Mai mult, Isetta urmeaza sa primeasca ulterior motoare separate pentru fiecare roata in parte, o solutie care va imbunatati radical spatiul interior oferit de modelul german
Ambele modele vor dispune de patru locuri, desi in prima faza se vorba de o configuratie cu doar trei scaune individuale. Marea diferenta dintre cele doua modele va fi reprezentata insa de pret. Daca Fiat se va baza pe tehnologie clasica, solutie care va permite afisarea unor preturi reduse pentru noul model de oras (undeva la nivelul actual al lui Panda), BMW Isetta va fi un produs premium, iar acest lucru se va vedea si in eticheta. Primele zvonuri arata ca Isetta va costa in jur de 18-20 de mii de euro.
via | Leftlane
Desi am fost incantat de conceptul Dacia Duster , cred ca ar fi fost mult mai imbucurator sa fi vazut la salon o solutie de acest gen , o masina de mic litraj pt uzul metropolitan . O solutie la un pret rezonabil , daca au scos sandero la 6.000 , inseamna ca sunt sanse sa scoata asa ceva pe la un 4000 . Cred ca ar avea un mare succes .