BMW iX1, complet electric, a intrat în producție
Constructorul german de automobile anunță intrarea în producție a modelului cu zero emisii iX1, la uzina din Regensburg.
BMW a lansat noul iX1, complet electric, la începutul lunii iunie. Echipat cu două motoare, acesta dispune de 313 CP și poate parcurge până la 438 de kilometri cu o singură încărcare.
Acum, constructorul bavarez de automobile anunță intrarea în producția de serie a lui iX1, la uzina din Regensburg.
Așa cum anunțau reprezentanții companiei în urmă cu doi ani, acum toate uzinele germane ale BMW pot asambla modele cu zero emisii.
Mai mult, până în 2024, cel puțin una din trei mașini BMW produse la uzinele din Bavaria va fi electrică.
via BMW
-
@dan_grc, vineri, 11.11.2022 23:52
In perioada urmatoare se estimeaza ca vreo 800000 masini Made in China vor ajunge in Europa, cele mai multe prin Germania. Printre marcile renumite se numara: Tesla, BMW (deci BMW), Renault... Pentru cunostintele tale generale, ix3 e 100% Made in China. https://www.electrive.com/2022/06/23/bmw-to-open-a-new-factory-in-shenyang/#:~:text=The%20BMW%20Group%20has%20expanded,vehicles%2C%20according%20to%20the%20automaker. https://www.bmwblog.com/2019/01/16/bmw-x2-will-become-the-7th-bmw-model-produced-in-china/ Si daca esti curios cum se lucreaza pe acolo: https://youtu.be/V1BYj-vNoIE Alte comentarii? Poate ne zici ceva si de fiabilitate: https://www.bmwblog.com/2021/12/25/bmw-ix3-recall-poor-welding/
-
Mircea Badea, sâmbătă, 12.11.2022 00:02
de ce mai pun patura sub capota acum? si sigur nu e un varan ceva in spatele gratiilor din bot?
-
Dutz, sâmbătă, 12.11.2022 00:22
Made in China sau nu… ce contează? Pe liniile de asamblare din Germania sunt turci, bulgari, polonezi, români etc. Dacă cineva crede ca disciplina din China este sub “varza” din Europa… treaba lui. Ca sa produci calitate, trebuie folosite componente de calitate in China si oriunde altundeva, mai apoi trebuie asamblate corespunzător. Metodele de testare si verificare ale asamblării sunt foarte avansate si elimina aproape 100% acest tip de erori. La BMW se verifica 100% inclusiv zgomotele care pot sa apară in urma asamblării neconforme sau alte cauze. Dacă o eticheta este amplasată necorespunzator si “face” zgomot la trepidații va fi identificată indiferent unde este fabrica. Pentru Mircea… “păturica” este pentru izolare termică, adică dacă masina stă in soare si capota este culoare închisă sa nu “fiarbă” berea dacă ai pus-o acolo. Plus când o închizi nu suna ca un capac de canal… adică nu se face in zona premium. Rămâne cum am povestit despre ironii, transpiri degeaba… nu toți pot ;)
-
@dutzu, sâmbătă, 12.11.2022 02:42
tu glumesti tot mai grav....patura aia in general e sa incerce sa acopere din mizeria de zgomote la dizal..si pt pensati sa para mai premium ...desi iti incinge motorul in plus aiurea..
-
Dutz, sâmbătă, 12.11.2022 04:02
La un diesel sau benzina da… dar asta este electrică. Tu chiar crezi ca ăștia au uitat păturica? Tu crezi ca intr-o astfel de masina se pune ceva așa la întâmplare? Nici măcar o piuliță. Orice model si configurație a unui model este in funcție de motorizare si alte opțiuni care schimba multe componente conectate. Altfel spus păturica este diferită între benzina si motorina, deci nu ar monta-o la o electrică dacă jumate un rol. Nu-i problema ca nu știi, nici eu nu știu multe. Faza este ca in acest caz știu. Intru de 2 ori pe luna intr-o fabrica BMW, deci nu am spus o bănuiala… era in gluma, dar eu iau glumele in serios ;). Revenind la numere, BMW si nu numai intra destul de tare pe piața de electrice si vor “scutura” bine de tot Tesla. Lăsând la o parte ipocrizia… de ce si-ar la cineva o Tesla experimentala când sunt din ce in ce mai multe opțiuni de la producători care știu sa facă masini, au service, rețele de distribuție etc. Marea fabrica Tesla din China (Shanghai), care poate produce 1,1 mil masini/an (chiar impresionant), produce pe stoc de peste o luna, adică nu mai sunt comenzi… sunt știri pentru cine-i curios. Se încerca importul in SUA unde o Tesla sare de 65.000 de dolari fata de sub 50.000 in China… in fine Musk a spus “fals”, o fi sau nu o fi fals vânzările se duc în cap pentru Tesla ca si acțiunile. Pot limitați sa blameze BMW cât vor, si asta pentru ca nu au avut in viața lor o masina premium. Am făcut peste 400.000 de km doar cu BMW-uri si nu am avut nici o problema, cum nu am avut nici cu WV sau Skoda sau Mazda. Ideea este (din punctul meu de vedere), ca in maxim un an producătorii “vechi” vor intra pe segmentul electric (așa amărât cât este, sub 10% din piața), iar Tesla va avea probleme mari. Este o bănuiala si o sa vedem dacă si in ce măsura este corecta…
-
Cornel, sâmbătă, 12.11.2022 08:00
Tesla are numai probleme de cand a aparut, iar fondatorul companiei a ajuns la fundul sacului, cu ce i-a mai ramas, maruntisul de ~300 miliarde $, nu cred ca va iesi din iarna asta, mai ales la cat o sa-i vina curentul. Propun sa deschidem un cont in care oamenii de bine sa doneze cat pot pentru salvarea acestei companii de masini electrice.
-
Mike, sâmbătă, 12.11.2022 08:27
Bravo Tesla. Ai văzut BMW că poţi. Păcat că poţi doar împins de la spate.
-
@dutzu, sâmbătă, 12.11.2022 08:38
de ce o pune la benzinare atunci? ca sa prajeasca motorul mai repede?
Dutz, sâmbătă, 12.11.2022 16:56Ce sa-ți mai spun…? Stai așa, nu te forța sa gândești ca doare…
-
dan_grc, sâmbătă, 12.11.2022 11:41
Izolarea capotei trebuie făcută chiar dacă este benzină, nu există să fiarbă motorul din acest motiv, iar la electrică pentru că nu e frumos să vezi tabla goală. Cineva se face că nu înțelege, Bmw produce deocamdată doar iX3 în China, deci are o pondere foarte mică în cele 800.000 electrice made în China. Fiabilitate ? Vezi ultimul JD Powers, Volvo este pe penultimul loc .
-
@dutzu, sâmbătă, 12.11.2022 19:40
sub capota oricum e ca pe venus, mai ales prin blocaje sau cand o parchezi, deci de ce ai mai pune si o patura acolo? logica nu-mi da pace..
Dutz, duminică, 13.11.2022 00:39Fără ar fi ca pe Mercur ;)
-
@dutzu, duminică, 13.11.2022 01:22
cred ca tu ai facut fizica alternativa la scoala..
-
f, duminică, 13.11.2022 10:30
Salut! Eu lucrez in Germania la o fabrica ce produce componente inclusiv pentru BMW. La fabricile auto din Germania nu faptul ca lucreaza multi migranti este marea problema, ci faptul ca multi dintre acestia lucreaza cu firme de intermediere asa ca in timp ce un muncitor BMW de pe linie ia 2300-3000 EUR, salariatul de la firma de intermediere ia 1500-1700 eur de aici si lipsa de interes in a respecta calitatea de asamblare. In plus, cei de la firmele de intermediere nu au experienta: vin, lucreaza cateva saptamani si sunt mutati la alta fabrica. Nu as zice ca masinile iesite de pe banda au deficiente de fabricatie dar cred ca, raportat la nivelul de clasa, masinile fabricate in tarile estice sunt mai atent asamblate decat cele din vest, din simplul motiv ca in est, salariatii din domeniul auto sunt autohtoni si au nivelul de salarizare peste nivelul industriei locale
-
@dan_grc, duminică, 13.11.2022 10:57
Deci BMW produce in China si exporta in Germania, multumesc. Cand vine vorba de fiabilitate, vezi cate BMW-uri au luat foc, cate au fost rechemate pentru pericol de luat foc si cam cate amenzi si-au luat BMW pentru diverse mizerii. Nu ii mai ridica atat in slavi ca sunt niste mizerii. Daca vrei sa zici ceva de fiabilitate, poti zice de Kia, Hyundai. Vezi ca o chinezarie a luat un premiu important in Germania: NIO se numeste. Daca vorbim de fiabilitate, Volvo este peste germani. Poti citi urmatorul articol ca sa te trezesti: https://www.findthebestcarprice.com/volvo-vs-bmw-reliability/ In afara de o teoretica sportivitate (care te duce in stalpi, santuri si pe contrasens), BMW nu e cu NIMIC deasupra Volvo. Poate la tine in sat/comuna, unde lumea nu stie ce e aia masina, BMW e cel mai tare. Prin alte tari, BMW e marca cocalarilor si a celor mai prosti soferi. Si e o legatura stransa intre prostie si masina, desi multi o neaga: cand esti prost, alegi prost. Unii zic ca nu are legatura marca cu accidentul sau parcarea prost facuta, dar eu zic ca are: BMW se adreseaza prostilor si e normal ca sa vezi multe accidente si parcari proaste facute de prosti. Hai cu China! Oricat de Regensburg o fi, tot cu piese made in China e facut si asamblat de alte natii, deci numai masina germana nu e! Doar ca locatie , sa dea bine in stire. De altfel germanii nici nu faceau masini electrice, dar uite ca se schimba:)) O alta dovada ca doar papagalii ii cred.
-
dan_grc, duminică, 13.11.2022 11:32
Când făcea Bmw modelul i3, electricele nu erau nici măcar un subiect de luat în seamă, în afară de Tesla . Bmw asamblat în Germania înseamnă componente din multe țări, așa este, dar sunt mai multe made în România decât China, la al meu am conducte de aer condiționat, centuri, cablaje, făcute în România, asta la prima vedere, ia vezi la un Volvo ce pondere există.
-
@dan_grc, luni, 14.11.2022 09:26
Cand BMW facea aliante ilegale cu VAG si Daimler si carteluri ilegale pentru stabilirea pretului otelului si cand raporta cifre false de vanzari, pentru care a tot fost amendata, altii se ocupau de produs masini si inventat. Ce va mai place sa le tineti partea. Mai bine vezi cate recall pentru calitate proasta a avut BMW in ultima vreme. https://www.nerdwallet.com/uk/personal-finance/the-most-recalled-cars-of-2019/
-
@dan_grc, luni, 14.11.2022 10:37
Ia citeste ce anuntau reprezentantii BMW acum 2 ani: https://www.automarket.ro/stiri/oficial-bmw-motoarele-diesel-raman-in-gama-inca-20-de-ani-iar-cele-95541.html# Nu e interesant ce declara si ce fac in realitate? https://www.reuters.com/business/autos-transportation/eu-fines-bmw-volkswagen-group-restricting-competition-emission-cleaning-2021-07-08/ https://www.dw.com/en/germany-fines-bmw-daimler-vw-over-steel-cartel/a-51356153 https://uk.finance.yahoo.com/news/bmw-fined-18-million-inflating-212826367.html Deci facem masini sau mafie si mizerii?
-
dan_grc, luni, 14.11.2022 17:22
Păi și a dispărut dieselul la Bmw ? Nu te faci, chiar ești.
Citeste si
-
INDUSTRIE | luni, 25 noiembrieToyota Celica ar putea fi relansată după două deceniiUn oficial al mărcii japoneze ar fi confirmat faptul că modelul Celica va fi readus la viață în curând, potrivit unei publicații japoneze. Zvonurile cu privire la relansarea lui Celica prind și mai mult avânt. Citeste tot
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
Așadar Regensburg nu este în China, să nu existe confuzii.