BMW lansează noua aplicație de smartphone My BMW: șoferii au acces prin telefon la 40 de funcții ale mașinii

Publicat marţi, 08.12.2020 15:09 de Daniel Popescu

Noua aplicație de smartphone My BMW este disponibilă acum și în România. Aceasta oferă acces rapid la diverse informații despre mașină, dar și la peste 40 de funcții, prin intermediul telefonului mobil.

BMW a lansat prima aplicație mobilă în 2013 sub numele BMW i Remote, care a devenit ulterior BMW Connected. Constructorul german a lansat acum o nouă versiune a aplicației, care se numește My BMW și este disponibilă inclusiv pe piața din România.

Aplicația oferă acum un design nou și o experiență de utilizare îmbunătățită, iar în țara noastră sunt disponibile în prezent peste 40 de funcții.

Cele mai banale informații afișate în cadrul aplicației sunt cele despre starea mașinii și, în cazul modelelor electrice și plug-in hybrid, posibilitatea de a activa de la distanță sistemul de climatizare.

În plus, ai posibilitatea să cauți ușor destinația preferată pe telefon și să o trimiți sistemului de navigație de pe mașină, care oferă date și despre trafic, stații de alimentare și parcări.

În cazul utilizatorilor de telefoane iPhone, aplicația joaca rol și de cheie digitală prin funcția Digital Key, ceea ce permite proprietarului să folosească mașina fără o cheie fizică și să o "împrumute" altor cinci utilizatori. În plus, proprietarul poate seta o viteză maximă specifică pentru unul sau mai mulți utilizatori.

În cazul modelelor electrice și plug-in hybrid, aplicația oferă informații despre autonomia electrică sau nivelul de încărcare al bateriei. Suplimentar, prin conectarea la propriul cont BMW ID, poți seta rapid o serie de preferințe individuale pentru mașină.

În ton cu cele mai noi tendințe, aplicația oferă informații despre actualizare over-the-air și le pot descărca pe telefon înainte de a le transfera și instala pe mașină. Nu în ultimul rând, aplicația îți permite contactarea rapidă a unui service, dar și realizarea unor programări.

Via BMW

  • Marian, marţi, 08.12.2020 17:09

    Foarte practica aplicatia. Am la Volvo asemanator de acum 4 ani. Se numeste Volvo on call si face aceleasi lucruri.

  • @Marian, marţi, 08.12.2020 17:51

    de unde or fi copiat chinezii aplicatia?

  • Marian, marţi, 08.12.2020 19:23

    Daca eu o folosesc pe Volvo plug-in hybrid de acum 4 ani si abia acum BMW o adapteaza la masinile lor, ma gandesc ca BMW a copiat de la Volvo. Dupa ce mai copie si sistemele de siguranta, poate mai evolueaza putintel. Volvo XC90 din 2015 a iesit mai bine la EuroNCAP decat BMW 2019. In 2015 Volvo a facut plug-in hybrid cu 407 CP din motor de 2 litri si baterie de 10kwh. BMW a reusit in 2020 sa faca asta din motor de 3 litri si baterie de 24kwh. Ca sa nu mai mentionam ca la Volvo nu am avut recall pana acum si am incarcat masina fara probleme, la BMW e risc de incendiu daca o incarci si folosesti modul sport. In concluzie, sper sa nu copie Volvo de la BMW, ca sunt tare inapoiati.

  • @Marian, miercuri, 09.12.2020 09:44

    Daca ai fi citit si continutul stirii nu numai textul ai fi aflat ca bmw are cel putin din 2013 o asemenea aplicatie. Ce mai mai distreaza detinatorii de Volvo care incearca mereu sa ne convinga pe aici cat de bune sunt masinile lor doar aruncand cu rahat in alte marci. Oare au niste probleme acesti soferi, oare au niste frustrari? Nu am intalnit acest comportament bizar la detinatorii de alte marci. Ciudat. Ca unul care a condus ambele marci in discutie pot afirma ca bmw e mult mai buna la toate capitolele inclusiv la fiabilitate.

  • Marius, duminică, 13.12.2020 08:02

    Si bune si rele cu plug-in-ul. Se fac diverse calcule optimiste cu consumul considerand curentul gratis. De fapt, sa incarci o baterie de 15kW cu care parcurgi vreo 25km toamna(BMW745LE), dureaza cca 7h la 10A, consumi cam 12 lei(verificati pretul curentului, nu uitati de taxele de distributie medie tensiune, joasa tensiune, transport, cogenerare, TVA, etc), deci 48 lei/100km, echivalent consum benzina 9%. Te gandesti ca ai o problema cand porneste motorul termic, ca pana atunci nu era nici un zgomot. Pe de alta parte e foarte bun aportul electric ecoboost la motorul termic, si, bineinteles, nu poluezi in centru. Am masina de 1 an, am facut 23000 din care vreo 8000 electrici, iar consumul mediu pe benzina iese cam 9%. X5 e cu aproape un an mai nou, de unde si performantele mai bune. Din pacate la 7 porbagajul e diminuat cam mult de baterie. Problema ramane softul ce se actualizeaza fara sa intrebe, chiar cand esti pe drum, dar aceasta devine un standard.