BMW M2 este aşteptat să debuteze în 2015 cu un motor de 400 CP şi transmisie manuală în standard
Divizia M de la BMW lucrează la M2, un model programat să debuteze în a doua parte a anului 2015. Acesta va avea un motor cu şase cilindri în linie care va asigura în jur de 400 CP şi va fi oferit în standard cu transmisie manuală şi tracţiune spate.
BMW M2 este noul proiect al diviziei M a mărcii bavareze, iar lansarea pe piaţă este programată în a doua parte a anului 2015, în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, spun englezii de la Autocar. Modelul va fi încadrat între M235i şi M3 şi va fi echipat cu o motorizare turbo de 3.0 litri cu şase cilindri în linie. Propulsorul este aşteptat să livreze aproximativ 400 CP, iar resursele vor fi livrate punţii spate.
Viitorul BMW M2 Coupé ar lupta în segmentul lui Audi RS3 şi Mercedes-AMG A45, debutul comercial al modelului urmând să aibă loc aiba în 2015. Cu toate că va evoca spiritul lui M3 E36, modelul va fi succesorul efectiv al lui Seria 1 M Coupé, un model care a fost fabricat în serie limitată şi s-a vândut mai rapid decât aşteptau reprezentanţii diviziei M. Respectivul Seria 1 M Coupé era echipat tot cu un motor 3.0 turbo cu şase cilindri în linie, dar asigura 340 CP. Spre deosebire de actuala unitate S55B30 folosită de noile M3 şi M4, noua motorizare va fi un propulsor numit S57B30, bazat pe noua generaţie de motoare cu şase cilindri în linie de la BMW, numită B57. Această gamă de motoare va debuta pe a şasea generaţie a lui Seria 7, programată să fie lansată în prima parte a anului 2015.
BMW M3 Sedan şi M4 Coupé: imagini, informaţii şi detalii complete
REPORTAJ: Injecţie de adrenalină cu trei modele BMW M
Viitoarea motorizare a lui BMW M2 va putea să-l ducă pe cel mai mic model de peformanţă de la BMW până la viteza maximă limitată electronic de 250 km/h şi îi va asigura un timp 0-100 km/h de aproximativ 4.4 secunde. Motorul cu şase cilindri în linie şi configuraţia cu tracţiune spate le-ar asigura celor de la BMW o abordare unică a unui segment în care se află doar maşini cu tracţiune faţă sau tracţiune integrală şi motoare cu patru cilindri în linie. În raport cu actualul BMW M235i, viitorul M2 Coupé este aşteptat să fie mai uşor, să aibă un design uşor diferit şi să beneficieze de mai multe componente din fibră de carbon, la fel ca fraţii săi mai mari – M3 şi M4.
TEST SPECIAL: Pe ultimul drum cu BMW M3
Via Autocar
Suna bine dar s-ar apropia cam mult de M4. Partea buna este ca, daca scad vanzarile pentru M4 din cauza unui M2, vor aduce o versiune imbunatatita a lui M4. Asta daca nu cumva M2 va fi editie limitata...