BMW M2 primește o ediție limitată în SUA. Trimitere la celebrul 2002 Turbo

Publicat sâmbătă, 11.10.2025 11:24 de Alexandru Monenciu

Constructorul german de automobile a dezvăluit noul M2 Turbo Design Edition, o ediție limitată destinată pieței din SUA. Aceasta este un omagiu adus legendarului model 2002 Turbo din anii '70.

În 1973, cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt, germanii de la BMW prezentau lumii întregi un model emblematic. Este vorba despre 2002 Turbo, primul model european, de serie, echipat cu un motor turboalimentat. Unitatea de 2.0 litri, cu patru cilindri, dezvolta 170 CP.

Ca un omagiu adus acestui model legendar, BMW prezintă acum M2 Turbo Design Edition. O ediție produsă într-un număr foarte limitat de exemplare, destinată pieței din SUA.

Toate unitățile BMW M2 Turbo Design Edition sunt finisate în nuanța exterioară Alb Alpine și au o grafică BMW Motorsport pictată manual. Plafonul M Carbon este standard, iar emblemele speciale Turbo completează pachetul.

Jantele M 930M, vopsite în negru, sunt standard, dar opțional pot fi bifate și jantele M Performance 1000M vopsite în Auriu Matte Bronze.

Pentru interior, BMW a pregătit ornamente speciale pentru praguri, scaune M Sport îmbrăcate în piele Vernasca de culoare neagră și ornamente din fibră de carbon. Clienții pot bifa, contracost, și scaunele M Carbon, finisate în piele de culoare neagră.

Volanul M îmbrăcat în Alcantara este, de asemenea, standard. Și în habitaclu au fost instalate embleme speciale cu inscripția Turbo.

Din punct de vedere tehnic, noul BMW M2 Turbo Design Edition nu aduce nicio modificare pentru motorul de 3.0 litri twin-turbo. Transmisia manuală cu 6 rapoarte este singura variantă pe care o poți bifa.

Așa cum spuneam, această ediție specială va fi produsă într-un număr foarte limitat de exemplare, după cum transmit reprezentanții companiei, și este destinată pieței din SUA.

via BMW

  • Jian de la Calafat, sâmbătă, 11.10.2025 14:55

    Pe cât de neinspiraţi, pe atât de defazați. Trebuia să-i ofere 2, poate 3, sau, cine știe, chiar 4, 5 motoare in locul stingherului L6. Astfel, si puterea produsului nu se mai situa sub modica valoare de 500 CP, ci evolua spre acele paliere stratosferice pe care numai cei mai rafinați dintre gunoierii emisiilor le pot desluși cu adevarat. Aahhh, era sa omit: centrul de greutate considerabil mai coborat, deci un alt atu pentru un model coupé. P.S. Legenda beneficiilor EV rămâne legendă, realitatea este cu totul altceva.