BMW nu va lansa un M7 în viitorul apropiat, dar continuă ofensiva de modele noi
În ciuda faptului că rivalii de la Audi şi Mercedes-Benz au versiuni de performanţă ale navelor amiral din gamele proprii, cei de la BMW spun că nu vor lansa o versiune M a viitorului Seria 7.
BMW Seria 7 va primi anul viitor o nouă generaţie, dar aceasta nu va beneficia de o versiune M, spun americanii de la Motor Trend. Informaţia vine direct de la Paul Ferraiolo, şeful departamentului de planificare produs al mărcii germane, care motivează lipsa unui M7 în gamă prin cererea slabă pentru un asemenea model.
BMW 760 Li primește sigla M pentru o ediție specială oferită în Arabia Saudită
Ofensiva de produse de la BMW, un constructor care nu are nicio problemă să înceapă de la zero o nouă nişă, este în plină desfăşurare, spune Ferraiolo, dar M7 nu face parte din aceasta. După cum explică oficialul BMW, procesul de mărire a gamei nu are scopul de a dezvolta o versiune anume a fiecărui model din ofertă, ci de construire doar a modelelor care au o şansă să fie viabile pe piaţă. În plus, cei de la BMW se declară încântaţi de colaborarea cu Alpina, marca de sine stătătoare care produce propriile versiuni ale modelelor constructorului din Munchen.
BMW: „Viitorul Seria 7 va folosi fibră de carbon pentru a deveni etalonul segmentului”
Directorul departamentului de dezvoltare produs aduce o veste pozitivă pentru fanii modelelor sport de la BMW şi numai, explicând că tehnologia legată de componentele de caroserie uşoare folosite de i3 şi i8 va fi implementată şi pentru modelele de serie cu propulsie convenţională. Asta înseamnă că BMW se pregăteşte să construiască maşini de serie care să nu aparţină gamei i şi să aibă elemente de caroserie din fibră de carbon sau plastic ramforsat cu fibră de carbon încă din echiparea standard. Respectivele modele sunt încă departe de showroom-uri, dar reglementările din ce în ce mai stricte în materie de emisii îi vor face pe producătorii de automobile, inclusiv pe cei de la BMW, să caute soluţii de a face maşinile din ofertă mai uşoare, iar producătorul din Munchen are deja un avantaj în această direcţie, având un parteneriat joint-venture în SUA care vizează producţia de fibră de carbon pentru automobile.
Via Motortrend
Care este versiunea de performanta a lui A8?