BMW prezintă un nou serviciu de asistență pentru șoferi, bazat pe inteligența artificială
BMW a dezvăluit oficial un nou serviciu de asistență pentru clienții săi. Acesta se numește Proactive Care și este bazat pe inteligența artificială. Cu ajutorul acestei aplicații, serviciul va putea identifica nevoile clientului pentru mașină și va putea oferi și soluții în acest sens.
Constructorul bavarez a dezvăluit în urmă cu puțin timp un nou serviciu de asistență pentru clienți. Noul serviciu este botezat Proactive Care și se folosește de inteligența artificială pentru a colecta datele relevante ale unei mașini.
Acest serviciu va putea identifica intervalele de service ale mașinii și chiar și problemele acesteia. De exemplu, Proactive Care poate să vadă presiunea în pneuri și chiar martorii de bord aprinși pentru diverse probleme. Pe baza acestora, serviciul îi va putea oferi șoferului o serie de soluții pe loc prin colectarea datelor mașinii și transmise cu ajutorul inteligenței artificiale.
Șoferul va fi notificat prin aplicația de smartphone My BMW sau prin sistemul multimedia al mașinii. În funcție de preferințe, clienții vor putea să primească aceleași soluții chiar și pe adresa lor de e-mail, prin dealer-ul preferat. Cu ajutorul serviciului, clienții mai pot fi apelați prin telefon de către asistența rutieră a dealer-ului.
Noul serviciu Proactive Care este compatibil cu toate modelele BMW cu sistemul de operare BMW Operating System 7 sau o versiune mai nouă. De asemenea, clienții acestor modele vor trebui să aibă un contract activ cu BMW ConnectedDrive și să înregistreze mașina în aplicația My BMW.
via BMW
perfect daca esti disabled...si sa te toarne la secu eventual..