BMW Seria 4 ţinteşte clienţii europeni. Profilul ideal: bărbaţi cu aşteptări sportive
BMW plănuieşte să vândă jumătate din producţia noului Seria 4 pe piaţa din Europa. Germanii ţintesc publicul masculin, preocupat de maşinile cu comportament sportiv.
BMW mizează pe noul Seria 4 pentru a-şi consolida poziţia de lider în segmentul premium mondial. Germanii speră că varianta coupe a actualului Seria 3, promovată acum ca un model de sine stătător, va câştiga uşor publicul european.
O susţine chiar Martin Schweinhuber, directorul de proiect al coupe-ului, care declară: „Noul Seria 4 nu este de fapt un Seria 3 cu mai puţine uşi. Este o maşină creată independent de Seria 3, dedicată clienţilor cu aşteptări sportive”.
Singurele componente comune ale lui Seria 3 şi Seria 4 sunt capota şi mânerele uşilor. Există diferenţe notabile însă, dacă privim modelul din exterior. Germanii au coborât garda la sol cu 10 mm şi i-au oferit noului Seria 4 cel mai scăzut centru de greutate din întreaga linie de modele BMW. Inginerii au lungit şi lăţit caroseria şi au crescut rigiditatea structurală a maşinii. Direcţia şi suspensia au fost şi ele optimizate pentru a se adresa publicului masculin, cu înclinaţie pentru un şofat sportiv.
Pe piaţa din Germania, BMW Seria 4 este uşor mai scump decât vechiul Seria 3 Coupe. Decizia este motivată de Falko Radomski, marketing manager BMW, care susţine că lista de echipare este ceva mai generoasă în cazul noului Seria 4 decât cea a predecesorului său, Seria 3 Coupe.
Acelaşi Radomski susţine că se aşteaptă ca 50% dintre vânzările noului membru al familiei bavareze să meargă în Europa. Pentru piaţa din Statele Unite se estimează un procent de 30% din totalul vânzărilor, în vreme ce pentru China şi celelalte zone lucrurile sunt încă neclare.
via automotivenews (înreg.)
Si pana la urma cu cine se ,,bate'' acest model ? Cu A5 de la Audi nu ?