BMW Seria 6 Gran Turismo va primi un nou motor: diesel de 2.0 litri și 190 de cai putere

Publicat joi, 03.05.2018 11:12 de Daniel Popescu

BMW Seria 6 Gran Turismo va fi disponibil din luna iulie în noua versiune 620d cu motor diesel de 2.0 litri, 190 de cai putere și un cuplu maxim de 400 Nm. Aceasta va deveni cea mai accesibilă versiune din gama Seria 6 GT.

BMW a anunțat joi extinderea gamei de motorizări pentru Seria 6 Gran Turismo, model care a înlocuit Seria 5 GT în vara anului trecut.

Începând din luna iulie, constructorul german va oferi Seria 6 GT pe piața europeană împreună cu un nou motor diesel, iar versiunea va purta numele oficial 620d.

Unitatea de propulsie va fi un diesel cu capacitatea de 2.0 litri care va genera 190 de cai putere și un cuplu maxim de 400 Nm, disponibil de la 1750 rpm.

Noua versiune va veni echipată în standard cu o cutie de viteze automată Steptronic cu 8 trepte, iar clienții au libertatea de a alege și numeroasele sisteme pentru suspensii disponibile pe restul gamei de motorizări, inclusiv Adaptive Two-Axle Air Suspension, Integral Active Steering și Executive Drive cu Active Roll Stabilisation.

Pe baza acestor dotări tehnice, versiunea cu noul motor diesel este capabilă să ajungă de la 0 la 100 km/h în 7.9 secunde, iar viteza maximă este limitată la 220 km/h. Consumul mediu oficial specificat de BMW este de 4.8 litri/100 km în cazul utilizării jantelor de 17 inch care vin standard sau de 4.9 litri/100 km în cazul alegerii unor jante opționale din aliaj de 18 inch.

BMW 620d devine astfel cea mai accesibilă versiune de Seria 6 Gran Turismo, în condițiile în care gama include în prezent alte două versiuni diesel (630d de 265 CP și 640d de 320 CP), dar și două variante pe benzină (630i de 258 CP și 640i de 340 CP).

Via BMW

  • Sadoveanu, joi, 03.05.2018 11:20

    Io nu mai inteleg nimic...Diesel dies,long life diesel...

  • vianu, joi, 03.05.2018 11:50

    motoare deja dezvoltate scoase acum, pe principiul 2 in 1 ajunse catre termenul de expirare. Viitorul e incert, de ce sa nu profiti de un apetit inca profitabil? ideea e ca dieselurile aduc bani frumosi la tescherea si la vanzare si la post vanzare, de aici si inistenta cu care sunt promovate si se dau unii dinte oficiali cu poponeta de tarana cum ca sunt cele mai cel motoare din univers.

  • Rudolf D., joi, 03.05.2018 11:57

    Asta vor si corectii politici ai lumii de azi. Sa nu mai intelegi nimic si sa iei de bun tot ce zic ei. Pana una alta, cei care lucreaza in domeniu o sa-ti spuna ca Dieselul nu va muri, ci dimpotriva, va ramane in continuare cel mai economic motor. Si dupa cum zic cei de la Bosch va fi si cel mai ecologic motor, fara sa platim sume exorbitante pe nu stiu ce hibride sau baterii grele.

  • someone, joi, 03.05.2018 11:57

    cand imi aduc aminte de 635 cel original si cand ma uit la actuala serie 6 , ma gandesc ca cele 2 masini nu sant facute de aceeasi companie

  • vianu, joi, 03.05.2018 12:00

    sa iei de bun tot ce zic ei......dupa cum zic cei de la Bosch va fi si cel mai ecologic motor, fara sa platim sume exorbitante pe nu stiu ce hibride sau baterii grele. asa e domnu Rudolf, asa e...

  • ~, joi, 03.05.2018 12:57

    Seria 3 GT, Seria 5/6 GT, Seria 2 Active Tourer si Grand Tourer, M2 Comp Pack, iX3, X2, X7, unitul grilei cu farurile, renuntat la Hoffmeister Kink, grila unita (M2, probabil X5 si X7) eu sunt de parere ca ar trebui sa schimbe pe cine se ocupa de design. Deja mie mi se pare ca nu mai au nici o treaba cu designul. Am inteles, se vrea schimbare, design mai ne-convetional etc, dar deja vorbim de masini urate aici. Grila de la noul X7 este pur kitsch. Pot intelege ca designul este subiectiv, dar poate este momentul sa privim lucrurile obiectiv si sa realizam ca noua directie de design BMW este de toata jena.

  • wolteanoo, joi, 03.05.2018 16:51

    @ ~ Ai perfecta dreptate. E trist dar adevarat. BMW-urile nu mai au personalitatea de alta data.

  • qava, vineri, 04.05.2018 08:21

    Orice masina ,azi e facuta sa se vanda nu sa aiba personalitate!