BMW va lansa noua generație Seria 1 în toamna lui 2019: debut probabil la salonul de la Frankfurt

Publicat miercuri, 20.03.2019 12:56 de Paul Cosma

BMW a anunțat oficial că noua generație Seria 1 va fi lansată în toamna acestui an, o posibilitate fiind ca debutul să aibă loc în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.

Actualul BMW Seria 1 a fost lansat în 2011 şi a primit două facelift-uri în 2015 și 2017, iar constructorul geman a luat decizia să vină cu o nouă generație.

Viitorul Seria 1 va fi lansat în toamna lui 2019, potrivit unui anunț oficial făcut de BMW, care nu a oferit și alte detalii. Este posibil ca noul BMW Seria 1 să debuteze la salonul de la Frankfurt din septembrie.

Pe lângă Seria 1, BMW a menționat și Seria 2 Gran Coupe, despre care a spus că va fi lansat în clasa compactă în primăvara lui 2020.

Pe lângă lansările amintite, oficialii germani au subliniat din nou importanța reducerii costurilor, din cauza unui an ce se anunță dificil și plin de provocări.

Începând cu anul 2021, BMW vrea să renunțe la jumătate dintre motorizările oferite în tranziția sa către “platforme mai flexibile”. Totodată, nemții vor renunța și la unele modele și versiuni, ca de exemplu Seria 3 Gran Turismo.

Via BMW

  • Costel, miercuri, 20.03.2019 13:49

    ii notabil ca si BMW o recurs la FWD pentru masinile de segment C ,ii calea corecta de urmat pentru compacta din Bavaria ,is destule avantaje cand rotile fata is motoare iar dezavantajele is sinonime nesemnificativului , Audi ii cu aceasta abordare constructiva de multi ani iar rezultatele in vanzari is cele care confirma ca o fost calea optima de urmat

  • Adrian M, miercuri, 20.03.2019 16:02

    Costel, asta vrea sa fie pamflet sau aiurezi, in conditiile in care Audi este in ultimii trei ani pe ultimul loc la vanzari premium din triada germana?!

  • juju, miercuri, 20.03.2019 16:50

    pai cred si eu ca FWD, aia e singura cale sa ai un bmw de care sa fii cat de cat sigur ca nu iti scapa din mana. dar ca nu sunt dezavantaje, in your dreams poate. orice pe lumea asta vine cu niste compromisuri. daca pt tine inca 1-1.5 l in plus la consum nu inseamna nimic, e ok. din ce vad pe la altii pentru ei inseamna. FWD pe o masina joasa ca asta e moft.

  • pipo, miercuri, 20.03.2019 17:34

    ha ha ha ..unde dai si unde crapa ...! Ai vazut Costele ? Daca folosesti jargoane d-astea prea pretentioase ?

  • Costel, miercuri, 20.03.2019 17:44

    @Adrian M informatiile tale is cu privire -doar- la clasa compacta premium ? sau poate ca nu is... Mercedes cu noui A-Class ii deja la a treia generatie cu roti motoare fata ,aceasta ii calea corecta si nu is numai ratiuni de costuri ,fiindca subvirarea ii mai usor de controlat comparativ cu supravirarea chiar daca premiantele bavareze is dotate cu DSC iar marketingul munchenez ii fara fisura in eliminarea potentialelor minusuri FWD pentru puristii sportivitatii la compacte , BMW ii cu promisiunea mentinerii acestei abordari traditionale pentru viitoarea generatie seria 2 coupe /cabrio fiindca is convins ca is destui care considera RWD singura solutie corecta in abordarea "pseudo"-pilotajului

  • someone, joi, 21.03.2019 10:01

    @ costel: fara suparare, a-klasse e la a 4-a generatie .

  • Costel, joi, 21.03.2019 12:44

    multam @someone ,ii cat se poate de corect ce spui , doar bavareza ii la a treia generatie