BMW X1 primeste doua motoare noi
BMW ofera doua motorizari noi pentru X1, iar transmisia automata este disponibila optional si pentru sDrive20d si ambele versiuni 18d.
Incepand cu luna martie a acestui an, BMW X1 va primi un nou motor pentru versiunea entry-level, alaturi de inca o unitate cu sase cilindri. Astfel, BMW X1 sDrive18i va deveni versiunea cea mai ieftina a acestui SUV compact. X1 sDrive18i este echipat cu un motor otto de 2.0 litri care ofera 150 CP la 6.400 rpm si un cuplu motor maxim de 200 Nm la 3.600 rpm. Denumirea sDrive semnifica tractiunea spate, iar modelul este oferit atat cu o transmisie manuala, cat si cu o cutie de viteze automata, ambele avand la dispozitie sase rapoarte. Versiunea cu transmisie manuala a lui X1 sDrive18i accelereaza de la 0 la 100 km/h in 9.7 secunde si poate sa atinga o viteza maxima de 202 km/h.
Versiunea entry-level a lui BMW X1 echipata cu o transmisie automata accelereaza de la 0 la 100 km/h in 10.4 secunde si atinge o viteza maxima de 200 km/h. Revenind la versiunea cu transmisie manuala a lui X1 echipat cu motorul de 2.0 litri si 150 CP, acesta are un consum mixt anuntat la 8.2 litri la 100 kilometri. Versiunea cu transmisia automata consuma cu 0.2 litri in plus la 100 de kilometri. Emisiile de CO2 sunt de 191, respectiv 195 grame per kilometru.
Noua motorizare cu sase cilindri a lui BMW X1 are indicativul xDrive25i si reprezinta un motor aspirat cu sase cilindri care ofera 218 CP la 6.100 rpm si 277 Nm la 2.500 rpm. Acesta este echipat din fabrica cu o transmisie automata cu sase trepte si accelereaza de la 0 la 100 km/h in 7.9 secunde, pe cand viteza maxima pe care o poate atinge este de 223 km/h. Potrivit celor de la BMW, X1 in versiunea xDrive25i are un consum mixt de 9.3 litri la 100 kilometri.
Transmisia automata cu sase trepte va fi disponibila si pentru versiunile xDrive18d, sDrive18d si sDrive20d. Gama de nuante in care poate fi comandat X1 a fost marita cu noile Space Grey, Cashmere Silver, Tasman, Sparkling Bronze, si Graphite Blue metalizat.
Via | BMWBlog
si acum haideti sa auzi comentariile specialistilor.in special ale "rivalilor".............celor care se pricep la ori-ce,mai putin la masini.