BMW X7 ar putea fi produs în 2013

Publicat marţi, 31.05.2011 12:02 de Bogdan Mirică

BMW intenţionează să se prezinte cu un nou model pe piaţa din Statele Unite. Candidatul ideal este un model mai mare decât X5, botezat X7, capabil să se bată cu Cadillac Escalade.

Ipotezele care anunţă un frate mai mare pentru BMW X5 revin în actualitate. După ce au fost abandonate o perioadă, zvonurile privind un potenţial X7, rival pentru Mercedes GL reapar, de această dată cu o bază mai solidă.

Constructorul bavarez a reevaluat potenţialul unor pieţe externe cum sunt cele din Statele Unite şi Rusia şi a ajuns la concluzia că dezvoltarea unui asemenea model poate fi justificată.

Proiectul, care ar urma să dea naştere unui rival şi pentru Cadillac Escalade, a suferit mai multe modificări în ultimii ani: a fost abandonat în 2008, s-a întors pe masa oficialilor în 2012 şi a fost propus pentru producţie în 2013, cu numele de cod F17.

Proiectul viitorului X7 a fost mereu pus sub semnul întrebării din cauza instabilităţii economice din Statele Unite, unde criza a făcut ca vânzările SUV-urilor să scadă dramatic. Evoluţia acestora a devenit pozitivă mai apoi, atunci când preţul combustibililor s-a stabilizat.

Considerat un moment oportun, 2013 ar putea consemna debutul lui X7 şi pe pieţele din China şi Rusia, acolo unde există o cerere importantă pentru modelele mari de lux.

via | autoblog

  • DAN_GRC, marţi, 31.05.2011 12:58

    "A fost abandonat in 2008 dar a revenit pe masa oficialilor in 2012" ?? probabil 2011.. Cat despre revenirea pietei in USA a suv-urilor mari de lux, eu zic ca pe termen mai lung o sa scada, chiar daca acum s-a revigorat, poate in China sa fie o paine de mancat pe termen lung Astept cu "nerabdare" si Q9 :)

  • jan, marţi, 31.05.2011 13:24

    Prima oara a aparut ML si se tot lauda cu el, cand a aparut X5 a devenit repede referinta in segment, oare cu X7 o sa fie la fel. Marturisesc ca GL arata bine, dac nu prea inteleg de ce ai nevoie d3e masini asa mari.

  • ScorpyonVAG, marţi, 31.05.2011 18:34
    @

    Oricum cred ca va avea jumatate din motorul lui Escalade, dar putere dubla !

  • paul, miercuri, 01.06.2011 10:38
    x5, ml, s, 7, a8 ,911, 458

    cine are nevoie de toate astea?, cu ce scop exista aceste masini?, consuma energie , meteriale si timp pentru masini scumpe, poluante. un focus sau golf civic sau nah accord , mondeo sunt suficiente, nu te poti plange ca nu sunt"masini decente". cica mercedes: the best or nothing, pai ar fi daca ar fi cel mai ieftin de utilizat, mai ieftin si la cumparare, si printre cele mai fiabile, si sa isi pastreze valoarea la revanzare ca si acuma. la un A classe revizia e 1000 lei, la un suzuki sx4 e 350 lei, de ce daca sunt superiori in piese nu pot cei de la mercedes sa faca o masina ale carei revizii in materie de cost sa fie mai reduse sau egale ca de exemplu ale unui suzuki, toyota etc? pentru ca sunt the best or nothing? hai ca-i vrajeala off topic stiu, dar e o explozie de masini scumpe peste tot, in loc sa-si puna mintea la contributie cum sa faca o masina pe care tot omu ar lua-o cu inima mai putin in dinti, pentru ca ar fi ieftina , fiabila, consuma putin, si ofera un confort decent.

  • vigenn 26, miercuri, 01.06.2011 21:11

    paul@pai eista aceea masina pe care o cauti, se numeste dacia, sau tu ai vrea un mercedes la pret de dacie?

  • LUCCI, joi, 02.06.2011 23:00
    ....

    Adevarul este ca se simtea lipsa acestui X7,nu era totul ok daca nu mai aparea o exprimare auto freudiana care sa arate inversproportionalitatea ....proprietarilor!De!Daca o are mica,isi ia una mare...

  • paul, sâmbătă, 04.06.2011 23:54
    vigenn 26

    As vrea sa vad o masina de la mercedes care sa coste putin sa fie printre cele mai fiabile si sa se devalorizeze incet, si sa aibe costuri minime de ultilizare, asta este adevarata inginerie si totodata o provocare. Nu neaprat de la mercedes, audi bmw si altele, ci de la orice producar:). Ti se pare ca un producator ca mercedes de exemplu care iti vinde o masina de 40 de mii euroi, sa nu o poata face aproape cea mai fiabila, cea mai ieftina de utilizat sau cu revizi mai mici ca masinile ieftine? Daca iti dau 1 milion de dolari pentru precizie si materiale mai bune+precizie mai buna la asamblare sa faci o masina da? Aia inseamna materiale pentru mecanica+electrica + electronica mai bune, poti de asemenea sa asamblezi masina pe o linie de asamblare mai costisitoare si poti chiar sa ai timp mai lung de asamblare ca iti scoto banii de pe pretul ei. Daca piesele se prelucreaza mai precis trebuie sa se traduca in fiabiliate sporita si o functionare mai buna. Daca te mandresti ca esti cel mai bun trebuie ca motoru tau de masina aia de lux sa fie capabil sa consume mai putin si sa aiba o putere mai mare decat a altor masini nu? Daca piesele sunt asa fiabile si asa de bine studiate de ce e nevoie de o revizie cu cost mai mare decat la o masina care costa o patrime din banii aia? Mercedes & co dau cu mucii in fasole, 0 barat.