Bottas a semnat cu Mercedes pentru 2018. McLaren, acord cu Renault pentru motoare până în 2020?
Valtteri Bottas și-a prelungit contractul cu Mercedes pentru sezonul 2018 în aceeași zi în care presa internațională anunță că McLaren ar fi semnat deja un parteneriat pentru motoare cu Renault valabil până în 2020.
Ziua de miercuri este una agitată în lumea Formulei 1, pe măsură ce echipele își stabilesc prioritățile pentru sezonul 2018.
Mercedes a anunțat oficial că i-a prelungit cu un an contractul lui Valtteri Bottas, astfel că pilotul finlandez va rămâne la Mercedes cel puțin până la sfârșitul lui 2018.
Bottas a obținut două victorii în acest sezon și este încă implicat în lupta pentru titlul mondial, chiar dacă are de recuperat 41 de puncte în fața coechipierului său, Lewis Hamilton. Pe de altă parte, Mercedes i-a prelungit acordul pentru un singur sezon cu scopul de a avea un loc disponibil în 2019, atunci când numeroși piloți de top își vor încheia actualele contracte.
I'm happy and honored to confirm that I will be racing with @MercedesAMGF1 in 2018!https://t.co/dSraVCOBDt#VB77 #MBfamily pic.twitter.com/0UmBndXtxP
— Valtteri Bottas (@ValtteriBottas) September 13, 2017
Între timp, presa internațională anunță că McLaren și-a definitivat deja planurile pentru motoare pentru sezonul următor. Publicația Motorsport susține că McLaren a ajuns la un acord cu Honda pentru a încheia parteneriatul pentru motoare.
Sursa citată menționează de asemenea că McLaren ar fi semnat un nou contract pentru motoare cu Renault valabil pentru următoarele 3 sezoane, adică până la finalul lui 2020. În plus, McLaren ar urma să aibă statut de egalitate cu Red Bull Racing la primirea update-urilor pentru unitățile de propulsie.
Ca urmare a noului acord cu constructorul francez, McLaren este aproape să-l convingă pe Fernando Alonso să semneze un nou contract multianual.
Cel puțin la prima vedere, Toro Rosso pare să fie principala victimă a noilor parteneriate: echipa va utiliza anul viitor motoare Honda, în timp ce Carlos Sainz Jr va pleca la Renault.
Apropo de cât de "victimă" ar putea fi Toro Rosso, doamne, ce-aș râde ca Honda să scoată un motor trăznet la anul ! Și data trecută s-a întâmplat cam la fel, la jumătatea lui 1982 au venit cu primul motor, în 1985 au avut rezultate excelente, în 1986 au ratat titlul la mustață, pentru pana de cauciuc a lui Mansell de la Adelaide, iar din 1987 până în 1991 inclusiv, au ras tot, cu Williams și McLaren !