Brabus a creat cea mai rapidă decapotabilă cu patru locuri din lume
Tunerii de la Brabus au dezvoltat cea mai rapidă decapotabilă cu patru locuri din lume. Punctul de plecare a fost Mercedes-Benz E-Klasse Cabrio, căruia i-a fost aplicat un motor V12 bi-turbo de 800 CP şi 6.3 litri.
Tunerii de la Brabus au dezvoltat un pachet de modificări pentru Mercedes-Benz E-Klasse Cabrio. Modelul a primit denumirea 800 E V12 în urma montării unui motor V12 bi-turbo, care furnizează 800 CP şi 1.100 Nm. Motorul este cuplat unei transmisii automate cu cinci trepte, ranforsată pentru a rezista nivelului superior de cuplu motor. Potrivit celor de la Brabus, cuplul motor maxim furnizat de motor ar fi de 1.420 Nm, dar transmisia nu poate suporta o valoare atât de ridicată.
Puterea este distribuită roţilor din spate prin intermediul unui diferenţial cu alunecare limitată. Viteza maximă a modelului este de 370 km/h, iar accelerarea de la 0 la 100 km/h este realizată în doar 3.7 secunde. Sprint-ul 0-100 km/h este efectuat în doar 9.9 secunde, mai rapid decât accelerarea 0-100 km/h pentru multe modele de volum. Pentru a accelera de la 0 la 300 km/h, modelul Brabus 800 E V12 are nevoie de numai 23.9 secunde. Pe lângă faptul că este cel mai rapid model decapotabil din lume cu patru locuri, acesta este şi cel mai puternic cabrio cu patru locuri din lume.
Pentru a suporta noile modificări, suspensia a fost recalibrată, iar modificările aerodinamice l-au lăţit pe E-Klasse Cabrio. Fiecare modificare a fost testată în tunelul aerodinamic şi componentele utilizate au fost realizate din fibră de carbon. Un Brabus 800 E V12 costă 478.000 de euro, iar nemţii construiesc doar la comandă.
Via | Yahoo
Deci se pot face si lucruri fenomenale... Daca (de exemplu) un motor, sa zicem emblematicul 3.0 CDI scoate 224 CP intr-o generatie, iar in urmatoarea 245... Problema nu e ca n-ar putea sa fie modificat (nu fortat, nu cu inca o turbina, ci in aceeasi confuguratie) sa scoata 300, dar de ce? Exista tehnologie pentru a produce lejer masini de 2 ori mai performante, dar daca deodata s-ar baga toate cunostintele ingineresti intr-o generatie de masini, pe urma ce o sa mai faca in urmatoarea generatie? Sau faza cu consumul... deasemenea daca deodata consumul ar scadea brusc... ar lua bataie producatorii de la regii petrolului, Dar asa...pretul petrolului creste invers proportional cu scaderea consumului si toata lumea e multumita :)