Brabus a modificat versiunea cabrio a modelului Mercedes-Benz G500

Publicat miercuri, 30.04.2014 12:30 de Dragoș Băltățeanu

Brabus propune un kit de tuning pentru modelul Mercedes-Benz G500. Kitul permite modificări optice substanţiale, dar creşte şi puterea motorului la 462 CP.

Tunerul german Brabus propune un kit aftermarket pentru modelul Mercedes-Benz G500 Convertible. De curând, versiunea scurtă cu trei portiere a modelului G a trecut printr-un tratament similar propus de Brabus. Pentru versiunea decapotabilă, Brabus oferă un kit complet ce conţine un spoiler faţă diferit ce include lumini de zi LED şi spoturi de ceaţă încorporate. Pachetul mai oferă scuturi de oţel, o grilă a radiatorului modificată (ce conţine sigla Brabus în locul stelei Mercedes), aripi evazate şi un spoiler spate revizuit cu un difuzor aerodinamic.

Se mai pot monta stopuri de frână LED, iar caroseria este vopsită într-o nunaţă neagră mată. Tema neagră continuă şi la interior unde modelul modificat de Brabus primeşte o tapiţerie din piele perforată, un volan sport, inserţii din carbon plus o serie de logo-uri Brabus amplasate pe tetierele scaunelor. 

În afara modificărilor vizuale, Brabus s-a ocupat şi de motorul V8 de sub capotă. Puterea acestuia a fost mărită la 462 CP şi 615 Nm. Consumul urban al acestui propulsor de 6.1 litri este de 20 litri/100 km, iar cel mediu este de 15 litri/100 km. Emisiile de CO2 sunt de 348 g/km.

Via worldcarfans

  • addeco, miercuri, 30.04.2014 14:30

    Interesant, mai ales datorita faptului ca se anuntase ca versiunea scurtă cu trei portiere a modelului G nu se va mai fabrica incepand din 2014.

  • Scorpionul.negru, miercuri, 30.04.2014 19:37

    Cea mai buna masina de offroad !

  • xkr, joi, 01.05.2014 15:04

    @Scorpionul.negru Nu mai buna decat legendarul Wrangler!

  • mishazaitev, joi, 01.05.2014 17:20

    Regretabil in legatura cu aceasta masina formidabila este faptul ca, spre deosebire de momentl lansarii sale, in prezent nu mai exista absolut nicio varianta simpla, neoptinata la extrem, fara dotari de lux, destinata celor care vor sa beneficieze de performantele exceptionale ale acestui zeu al off-road-ului fara sa fie nevoiti sa cumpere o multime de accesorii pe care fie nu si le doresc, fie nu si le permit. Datorita absentei unei asemenea versiuni s-a ajuns la situatia paradoxala ca unul dintre cele mai performante vehicule tot-teren din lume sa fie intalnit mai mult pe sosele decat in noroaiele sau pe damburile carora le este destinat. Iata de ce oamenii admira G Klass dar IUBESC Defender !

  • Scorpionul.negru, vineri, 02.05.2014 11:37

    @xkr Probabil ca asa este. Nu le-am testat sa stiu exact. Dar nu cred ca e mare diferfenta de performanta si putere in offroad. Oricum G-ul are un + pt. ca e mult mai bine finisat si e un BENZ :)

  • mishazaitev, vineri, 02.05.2014 12:51

    @xkr Hm .. Extrem de discutabil ceea ce sustii tu, Wrangler este un off roader performant fata discutie, insa motoarele diesel italiene de 2.8 pun destul de multe probleme la partea electrica. Si oricum, mi-e greu sa cred ca ai mers personal cu amandoua in teren accidentat astfel incat sa poti fi atat de categoric.

  • xkr, vineri, 02.05.2014 19:29

    @mishazaitev M-am referit strict la performanta in off-road.Fiabilitatea motoarelor e alta poveste.

  • dany, vineri, 02.05.2014 21:50

    1. O bijuterie! 2. Cred ca i se pot atasa jante si pneuri pt off-road... din poze se vede ca dimensiunea discurilor de frana permite asta! 3. Cred ca aceasta masina este un vis pt cei cativa zeci de proprietari de IMS-uri, mai mult sau mai putin reconditionate, din Romnia!