Brabus va prezenta GL 63 Biturbo la Geneva
Brabus isi va prezenta kit-ul pentru Mercedes-Benz GL la Salonul Auto de la Geneva. Modelul rezultat are un motor V8 bi-turbo de 650 CP si are un pret de 368.000 de euro.
Tunerii de la Brabus au dezvoltat o versiune de performanta a lui Mercedes GL. Modelul a fost echipat cu un motor V8 bi-turbo de 6.208 cmc, care dezvolta 650 CP si un cuplu motor maxim de 850 Nm. Motorul este preluat direct de pe ML 63 Biturbo, care a debutat anul trecut la Salonul Auto de la Geneva si era capabil sa atinga o viteza maxima de 310 km/h. Spre deosebire de ML 63 Biturbo, noul GL 63 Biturbo are o viteza maxima de 300 km/h si un timp de accelerare de la 0 la 100 km/h de 4.7 secunde.
Propulsorul V8 al acestuia este cuplat unei transmisii Speedshift 7G-Tronic, care angreneaza toate cele patru roti ale SUV-ului german. Pachetul de modificari la motor include un intercooler modificat, un set de turbine optimizat pentru un raspuns mult mai bun, o admisie si o evacuare imbunatatita, alaturi de o unitate ECU reprogramata. Sistemul de franare si suspensia au fost si ele modificate de inginerii Brabus, pentru a obtine un nivel cat mai ridicat al performantelor. Anvelopele de perfomanta ale lui GL 63 Biturbo sunt montate pe jante de 23 de inch, realizate prin forjare, dar cei de la Brabus ofera si jante de 21 si 22 de inch.
Caroseria lui Mercedes GL a primit pachetul Widestar al celor de la Brabus, care include bosaje umflate ale aripilor, o buza pentru spoilerul fata si fante de aer numeroase montate pe capota. Bara fata poseda si ea un set de fante de aer, utilizate pentru racirea franelor, in timp ce buza atasata barei de protectie fata mareste stabilitatea la viteze mari. Posteriorul lui GL a primit o bara spate modificata, care include si un difuzor de aer, precum si o evacuare dubla, cu doua tevi pe fiecare parte a difuzorului de aer. Totodata, usa hayonului a primit un eleron montat deasupra lunetei.
Pretul noului Brabus GL 63 Biturbo este de 368.000 de euro, iar modelul este deja disponibil pentru comanda la dealerii specializati.
Via | Autoblog
-
madalin, vineri, 29.01.2010 19:32gl
Brabus :X:X:X:X:X asa cum tre sa fie o masina
-
TYSON, vineri, 29.01.2010 20:36brabus
il mananca dimineata la micul dejun,BMW X5 M G-POWER TYPHOON
-
ian, vineri, 29.01.2010 21:20
uneori am impresia ca merc @co...testeaza prostia...unora...si..scot cate un astfel de model...asa sa vada daca exista fraieri ...sau nebuni care sa le cumpere marfa...nu ca masina nu-i buna ...e si inca foarte..dar nu la banii astia..cel care o va cumpara ...totushi e foarte religios...religia lui se numeshte ...MERCEDES.
-
dany, vineri, 29.01.2010 22:07
e bine că există "fraieri" care dau banii pt. că altfel nu s-au produce astfel de bijuterii! ...şi totuşi, mesaj pt. voi fraierilor - v-aţi întrebat câţi copii care au cancer ar avea o şansă cu 368 mii euro? boala nu alege, mîine poate fi copilul vostru...
-
...., sâmbătă, 30.01.2010 14:07@tyson
Il manaca x5-m g-power typhoon dar ii cam sta in gat vezi ca x5 concureaza cu ML nu cu GL.si in cazul asta ML 63 brabus(650cp 4,2s 0-100km/h) isi cam bate joc si de X5-m si x6-m typhoon(4,5s 0-100km/h) si de cam tot c vrei u d la bmw...Brabus fac masini scumpe,pt cei f bogati,dar care nu au rival
-
......, sâmbătă, 30.01.2010 14:59mai punctulet
MAI PUNCTULET,LA O MASINA NU CONTEAZA NU NUMAI IN CAT FACE SUTA,STIU CA NU CONCUREAZA CU GL.VEZI CA RECORDUL DE VITEZA,PE CIRCUIT LA NURBURGRING ESTE DETINUT DE BMW M5 E60 G-POWER,CARE LA FACUT MUCI PE MERC CLS BRABUS ROCKET SAU CUM IO SPUNE,ASA CA LASANE CU CAZANELE DE LA MERC,IA UITATE UN PIC PE YOUTUBE LA BMW M6 G-POWER ABHUDABI,POATE O SA-TI PLACA
-
TYSON, sâmbătă, 30.01.2010 15:15GL
mai punctulet,daca la 295.000.ti se pare ieftin,inseamna ca esti dus cu capul rau,la bani astia toata lumea isi permite un BMW G-POWER.ce minte ai
-
...., sâmbătă, 30.01.2010 16:28@tyson
Bai fratioare tu nici sa citesti nu stii?Am scris "Brabus fac masini SCUMPE,pt cei f bogati" tu din asta intelegi ca-s ieftine?=)) daca asta intelegi ai probleme grave.Si nush de ce te agiti asa tare cu timpii pe circuit?u locuiesti cumva pe Nurburgring??sau alt circuit?in viata reala ceea c conteaza cel mai mult la o masina sunt acceleratia-sprinturile(pt depasiri,demaraje) si comfortul,nu timpii pe circuit ala e marketing pur,vrei sa-mi zici u ca simti diferenta de a putea aborda o curba cu 100km/h cu un bmw si de a o aborda cu 99km/h cu un mercedes?dar fi sigur ca diferenta de sprint o sa o simti in demaraje(capitol la care sta mai mult mai bn mercedes) si o sa-ti zdrangane toti dintii mai ales pe drumurile noastre cu suspensia aia "smechera de circuit de pe bmw"cu care poti sa abordezi virajele cu 1,25km/h mai mult=)) stai calm in viata reala un mercedes este oricand superior unui bmw..
-
TYSON, sâmbătă, 30.01.2010 19:24PUNCTULET
MAI PUNCTULET,CE SPUI TU ESTE TOTAL FALS NICI O DATA NU O SA SIMTI SENZATIA CARE O OFERA BMW,IN MERCEDESA.NICI IN VISE MERCEDESA NU A STAT NU STA SI NU VA STA MAI BINE PE CURBE DECAT BMW.COMENTARIUL TAU:BRABUS FAC MASINI SCUMPE,PT CEI F BOGATI,DAR CARE NU AU RIVAL...DE PARCA UN EXEMPLAR G-POWER ESTE IEFTIN,LA ASTA AM FACUT REFERIRE...si apropo in care viat MERCEDESA este superior unui BMW?.........ia dai mataluta pe YOUTUBE si vezi.BMW M3 vs MERCEDES C63 AMG vs AUDI RS4.test care nu este facut de mine.sa vezi tomberonul de MERCEDESA cum sta in curbe.si apoi vb.eu unul nu prea va vad pe la curse indiferent de tipul de curse,drift,drag..etc..sunteti prea slabiiiiii
-
...., sâmbătă, 30.01.2010 20:01@tyson
bai omule..u tot nu pricepi ah?am scris atat dar pt tine tot greu de inteles este observ...deci inca o data te mai intreb-TU TRAIESTI PE CIRCUIT SAU IN VIATA REALA???ce tot insisti cu felul in care se descurca un m3 in curbe extreme cu viteza extrema?tu asa mergi pe strada???diferentele alea de 1 secunda pe circuit-din manevrabilitate pot fi scoase doar de piloti profesionisti,nu de soferi normali.inca odat iti mai spun si poate intelegi si u..singurele lucruri pe care poti sa le simti si de care ai nevoie in viata reala sunt demarajele,depasirile,comfortul,calitatea interiorului.performanta extrema in curbe inseamna SUSPENSII F RIGIDE-asta este ceea ce-ti ofera bmw,u preferi sa sacrifici comfortul,sa-ti sara dintii din gura pe gropi doar ca sa stii ca masina ta poate aborda o curba cu 2km/h mai rapid decat concurenta???(lucru pe care nu o sa fii capabil sa-l testezi niciodata nefiind pilot profesionist).in rest la comfort,acceleratie un C63AMG este net superior unui M3(apropo uitate la liniute intre c63amg stock vs m6 stock sa vzi cum cel mai bun bmw ia rusine de la o masina cu 50 000euro mai ieftina).Ceea ce nu intelegi u este ca diferenta de manevrabilitate de pe circuit nu o vei folosi niciodata in realitate pe cand acceleratia da,comfortul da...daca nici acum nu ai inteles ma dau batut inseamna k esti f greu d cap...
-
TYSON, sâmbătă, 30.01.2010 20:14PUNCTULET
dar pt tine conteaza LINIUTELE? vad ca tu traiesti din semafor din semafor.si eu pe circuite.deci care este dif dintre noi? recunoaste ca este mai bun M-UL,care ii da rusine pe circuit.masinile asa se testeaza,pe circuite,nu din semafor in semafor.ce este greu.DING.si MERCEDESA TA DE AMG tot pe circuit le testeaza,tot la NURBURGRING.eu cred ca tu esti greu de capatana, nu intelegi ca o masina nu se testeaza in 402 metri.
-
TYSON, sâmbătă, 30.01.2010 20:25PUNCTULET
apropo uite alt test,casa vezi ce inseamna o masina bine gandita adica cum imparte raportul maselor,cea ce la mercedes este foarte prost,nu conteaza sa ai mai multi cai.uitate pe YOUTUBE pt linistea ta la.MERCEDES-BENZ C63 AMG APPLE APEX TEST.convingete singur de ce BMW este superior.
-
...., sâmbătă, 30.01.2010 20:44@tyson
m-ai convins chiar esti greu d kp...bai frate semafoarele EXISTA in lumea reala,depasirile EXISTA in lumea reala,demarajele EXISTA in lumea reala(viata de zi cu zi),sper ca nu zic o noutate pt tine,pe cand pe circuit de cate ori ai fost tu pana acum sa-ti testezi masina???:))) u o arzi toata ziua pe Nurburgring,ah?:))tu nu mergi prin orashe printre semafoare,pe strazi,(printre gropi eventual,la noi)etc ca restul muritorilor..u umbli direct pe circuit si numai pe circuit,esti tare:)))...u nu ai realizat/observat ca si la noi si in alta parte 95% dintre cursele legale/ilegale de masini etc sunt drag-uri??Eu nu am contestat nici o secunda manevrabilitatea superioara a bmw-urilor,in acest caz m3-ului,eu doar incerc sa-ti deschid ochii si sa t fac sa intelegi ca in realitate nu ai ocazia sa simti/pui in valoare diferenta aia minora de manevrabilitate(care se simte doar pe circuit si cum nu mergem pe circuit nu se simte niciodata pt un om normal).Ce o sa simta in realitate un posesor de m3 fata de unul de c63amg(daca tot vrei sa discutam despre modelele astea) sunt toate gropile,toate damburile si dezamagirea cand o sa s uite nedumerit,lasat in urma,la emblema de mercedes si nu o sa inteleaga de ce si-a luat ceatza cu toate ca "M-ul lui e cel mai tare"...hai ca te las pe circuitele tale,vezi diseara cand t culci ai grija sa nu t asezi chiar p mijlocul pistei sa dea vreo masina peste tine...=)) nu am ce sa mai discut cu tine ca este clar ca nu poti face diferenta dintre circuit si realitate,dintre nfs si viata reala..
-
TYSON, sâmbătă, 30.01.2010 21:03PUNCTULET
eati greu de cap,tocmai ca eu fac diferenta,tu nu o faci,CIFRELE VB DE LA SINE.ne vedem la romexpo pe 13 -14 martie,sa vedem cate MERCEDESA sunt la drag sau la drift.vezi ca or sa vine niste masini,pe numele lor URSI de 500-600-700 bhp.sa vedem cate amg-uri sau eu mai stiu ce tomberoane sunt la mercedesa,or sa fie.prietene TREZESTETE LA REALITATE.
-
TYSON, sâmbătă, 30.01.2010 21:14PUNCTULET
VOI AVETI GRIJA LA CONCURENTUL VOSTRU AUDI,CA ESTE IN SPATELE VOSTRU LA DOAR 1 CM.BMW ESTE DEPARTE DE VOI,SHI NU O SPUN EU O SPUN STATISTICELE,SI TOATE DATELE.AM PRIETENI CU MERCEDESA,LUATE DE NOI SI VOR SA LE SCHIMBE PE BMW-URI,DE CE? DE BUNE CE SUNT,UNUL DINTRE EI A CUMPARAT UN E 220 CDI,DE PATRU ORI SA STRICAT CUTIA,NUMAI PROBLEME A AVUT,SI NU ESTE SINGURUL,DAR CE SA VB CU TINE
-
tuner, sâmbătă, 30.01.2010 21:20
bai tyson vezi ca pe primu loc la vanzari masini premium e audi pe 2.mercedes si pe 3. abia bmw deci nu prea stiu unde e pe primul loc bmw-ul tau
-
TYSON, sâmbătă, 30.01.2010 21:28TUNAREL
LA TOT
-
TYSON, sâmbătă, 30.01.2010 21:39TUNAREL
AM OBOSIT DE CATE ORI AM SPUS ASTA.SE NUMESTE REVISTA AUTO-MOTOR SI SPORT.ARTICOLUL SE NUMESTE:PERICOLUL DOLARULUI SLAB,SA CITEZ UN PARAGRAF DI ARTICOL:Chiar daca schimbarea nu se va produce peste noapte,ea trebuie sa dea de gandit europenilor.Daimler incearca sa tina pasul cu BMW,care a devenit de cativa ani cel mai MARE producator de masini PREMIUM,si sa lupte tot-odata cu AUDI,asa ca seful Daimler,Dieter Zetsche,a decis sa taie cheltuielile cu pana la 5 miliarde de euro. Tot un articol din revista,In numarul din decembrie 2009 sa realizat un test comparativ intre Mercedes S-Class si BMW seria 7 castigat de BMW.Si cu asta vam pupat.Amanunte le mai gasiti prin reviste de gen,topuri ..etc
-
TYSON, sâmbătă, 30.01.2010 21:46BRABUS
INCA O CHESTIE,SA MA FAC BINE INTELES,NU SPUN CA SUNT MASINI PROASTE MERC SI AUDI,AR FI INCONSTIENTA DIN PARTEA MEA,DAR AU CEVA LIPSA,SI ACEL CEVA LIPSA I-L GASESTI LA...BMW...PLACEREA DE A CONDUCE.....IN MERCEDES TREBUIE SA FI CONDUS IAR BMW-UL TREBUIE SA I-L CONDUCI.
-
Alex, sâmbătă, 30.01.2010 22:20Ce amuzant e Tyson
Tyson, inteleg ca esti fan BMW si ca nimeni nu e ca tine pe strada in BMW-ul tau... dar las-o mai moale cu isteria asta. Ma amuza foarte tare cand zici "noi" (adica tu si marea familie BMW) si "voi" (fani Mercedes, AUDI, etc.). 99% din "smecherii" care au BMW-uri (nu din cei care conduc BMW), au niste jafuri aduse din Germania, "tunate" in draci (adica spoilere de 2 lei, tobe sparte, si alte chestii de genul asta) si se duc la curse. Ha ha ha... tu chiar te crezi un mare "reisar". Daca faci gogosi si scoti fum din roti nu inseamna ca esti sofer bun... chiar si la un eveniment organizat. Mai degraba cocalar. Ce zici tu acolo legat de manevrabilitate, performante, etc sunt egale cu zero. Probabil ca 90% din modele vandute fac parte din clasele "normale", nu din alea cu sute de cai putere. Daca vreau sa imi cumpar un C-Class, nu ma intereseaza ca C63 e mai tare ca M3 sau invers. Ma intereseaza si chestiile de bun simt, nu doar performante... pentru ca nu o sa imi iau C63, ci poate C220. (nu te ambala, e doar un exemplu) Nu stiu de ce, dar mie mi se pare ca tu vrei neaparat sa impresionezi cu masina pe care o ai... sa distragi atentia de la altceva de care nu esti multumit? Prea mult conteaza cifrele alea pentru tine... si prea mult vrei sa ii convingi pe altii ca tu ai dreptate folosind metoda pumnului in gura. Sa stii ca astia ca tine strica imaginea soferilor de BMW (nu a VOASTRA; tu esti o anomalie). Plus ca inca nu ai invatat sa scrii!!!
-
TYSON, sâmbătă, 30.01.2010 22:44ALEXUTZ CU CAP DE STRUTZ
eu cred ca tu esti acel cocalar frustrat,care nu-si permite,nici macar un abonament R.A.T.B pe toate liniile.sau ai un renault SYMBOL{PT CA ATATA POTZI} SAU CEVA DE PE LA MUNCA.EU ZIC SA TACI MAI BINE.EU AM PRIETENI FOARTE BUNI CARE FAC,DRIFTURI, DRAG,LINIUTZE,IN CADRU ORGANIZAT.EU STIU CE INSEAMNA O MASINA TUNATA {BANI MULTZI ALEXUTZ}.DE LA 10.000 IN SUS,PROBABIL SUMA PE CARE TU NICI NU AI VISATO.VINO LA ROMEXPO SA VEZI "JAFURI",PE 13-14 MARTIE.DACA NU AI BANI SA VI FACEM CHETA PT TINE.ACOLO POATE MAI SOCIALIZEZI CU LUMEA AUTO CA EST PRAF,DRAGUTZULE.VINO SA VEZI PASIUNE SI BANI.NISTE BAIETI CARE BAGA BIN IN MASINI PE CARE NU II MAI SCOT NEVER,SA INCANTE PROSTI CA VOI,CARE VA CURG BALELE PE MARGINE,SI DUPA CE SE TERMINA EVENIMENTUL VA SUITI IN TRNVAI SAU MASINILE DE LA MUNCA SI VA CREDETI PILOTI,IAR APOI VA GASIM INFIPTI PRIN GARDURI.DUTE SI TE CULCA,EU MACAR AM O PASIUNE PT CEVA.VOI DOAR CU GURA
-
TYSON, sâmbătă, 30.01.2010 22:58ALEXUTZ
SE PARE CA LA NOI ROMANASHI,SPIRITUL DE TURMA ESTE LA UN NIVEL MARE.CUM SPUNE UNUL UN CUVANT EX COCALAR,HOPA I-L FOLOSITI TOTI,CA NISTE OI
-
Lucica, duminică, 31.01.2010 02:58Isteria sau paronoia bmw
Inca unul care conduce,mananca,respira si "reguleaza" beamer.Good on you,mate!
-
Alex, duminică, 31.01.2010 08:14@TYSON
Esti exact cum credeam - http://www.youtube.com/watch?v=HmYUfXKNKMg ... sa iti explic. Ai avut nevoie de 3 posturi sa iti versi frustrarile... si la 10-15 minute unul de altul. Te-a deranjat destul de tare ce am scris eu acolo. Sa fie adevarat oare? Ceea ce faci tu nu e pasiune, e un scandal de 2 lei. Aia pasionati nu-ti baga pumnul in gura sa te convinga; mai mult, nu o fac sa ii incante pe altii. Isi urmeaza pasiunea, idiferent daca si ceilalti o au sau nu, indiferent daca ceilalti stiu sau nu! Altul e motivul pentru care participa la evenimentele alea de care zici tu, dar tu nu prea intelegi. Tu doar crezi ca esti pasionat, dar de fapt tu ai nevoie de aia care saliveaza... esti un fel de clovn - si ai bagat "bani multi... de la 10.000 in sus". Cam mare teapa! Faptul ca ai inceput sa jignesti fara sa ai argumente dovedeste ca esti foarte slab. Daca nu sunt de acord cu tine, nu inseamna ca nu ma pasioneaza fenomenul. Ceea ce se intampla la noi, mie nu imi place. Si nu vad ce legatura are masina pe care o conduc, sau banii pe care ii am cu pasiunile mele... si faptul ca merg cu traMvaiul (se scrie cu M, nu cu N) sau ca am masina de firma. Oare ce-o fi in capul ala al tau mai TYSON? Iar incerci sa ascunzi ceva mic, cu un nume asa de "mare"? Iar alinturile pe care le folosesti ma fac sa cred ca nu prea iti plac fetele... Poate conduci un BMW, dar din pacate, iti bati joc de marca. Nu stiu daca ai vizitat muzeul BMW din Munchen, dar iti recomand sa o faci. Poate vei respecta mai mult marca (prin comportament). Iti dau si un sfat: invata sa scrii corect! ... si sper ca nu ai 12 ani. Numai bine!
-
Anti BMW, duminică, 31.01.2010 12:19@ BMW-istii
Unde au disparut blondu', cainele si seful junglei? Probabil repara pe marginea drumului la farasul BMW din 1900 toamna! V-am pupat pe motor!
-
TYSON, duminică, 31.01.2010 14:12ALEXUTZA
pt linistea ta,sunt insurat si am si copil.ma scuzi domnule profesor de ROMANA,poate copilul meu are varsta ta,pt ca nu dai dovada de mai multa minte,BMW-POWER.restu sunteti niste retarzi,care umblati cu TRAMVAIUL,acum te simti mai bine?si ceva mare pot sa-ti dau daca vrei? vrei sa incerci?
-
AMG, duminică, 31.01.2010 14:33@tyson
Specimenele ca tine fac de rusine marca BMW(marca destul de respectabila de altfel) numindu-se fani ai marcii,daca ar sti BMW de existenta voastra v-ar renega..tu chiar nu realizezi ca esti penibil?una doua tu incepi sa jignesti,sa vorbesti aiurea;nu esti in stare sa-ti argumentezi opinia,sa discuti civilizat.Totul al tine se rezuma la "BMW e cel mai tare pt ca asa e,pt ca asa vreau eu,pt ca asa am auzit eu,BMW-POWER nush ce.."esti PENIBIL si demn de mila daca zici ca esti si casatorit si ai copii,e f grav pt ca nu pari mai matur decat un copil de clasa a 2-a..sincer iti compatimesc copilul pt ca a avut nesansa sa aiba asa un tata asa analfabet si isteric...Oameni precum "...." si "alex" au incercat sa-ti aduca argumente pertinente dar cine sa se inteleaga cu un specimen ca tine..
-
Alex, duminică, 31.01.2010 18:23@Tyson
M-ai lasat fara cuvinte :))... Iti spun o chestie: mai sunt si alti fani BMW, baieti care mai posteaza pe aici si care respecta marca. Poate stai de vorba cu ei sa vezi si alte pareri. Eu chiar nu vreau sa te conving de nimic. Numai bine!
-
STIE CINEVA, duminică, 31.01.2010 19:33
Sal. stiti daca Formula 1 2009 Romania se poate juca online ? AM incercat si cere o parola ?!!!!!
-
AMG, duminică, 31.01.2010 21:06@tyson
Mah tu stii cum e vorba aia:c"and iti zice toata lumea ca esti beat te duci si te culci".Din punctul tau de vedere toti sunt bochetari,nebuni,prosti..nu ti se pare ca esti cam singur impotriva tuturor si ca s-ar putea sa fie invers treaba?
-
georgeseicul, luni, 22.03.2010 17:43salut
bai baieti hai ca sa va spun eu cum stau lucrurile:bmw nici nu se poate compara cu mercedesul si spun asta din multe motive;1 pt ca este foarte rigida nu iti da confort si nu tine strada in curbe in schimb mercedesul este un nume mare in lumea asta care nu numai ca a ramas cu numele dar si cu modele de succes.am testat si mercedes si audi si bmw si placerea de a conduce pe care tio ofera mercededul nu tio ofera nici una din ele cu toate ca audi se apropie...iar cls rocket brabus nu este masina ca ea cel mai rapid sedan din lume atingand o viteza de 376 km\h avand sub capota 730 hp.si sa luam rs de la audi care se apropie mult cu amg mai putin cu brabusul dar care nici nu se uita la un M de la bmw.si inca o data se adevereste vorba care o spun nemtii iar daca nu o stiti ducetiva in germania si vb cu vreunul:in lumea asta sunt 2 tipuri de masini:MERCEDES si restul;) lux viteza siguranta si confort;)1mercedes.2audi.3bmw apropo intrati pe youtube si cautati mercedes R 500 ALPINE SI MERCEDES SCL600 fara volan si mai vb fani bmw
-
sorin unicul, luni, 22.03.2010 17:54sorin
asa este ai dreptatein lumea asta sunt 2 tipuri de masini mercedes si restul si app am vazut R500ALPINE BATE LA FUND toate masinile 1mercedes 2audi 3 bmw.pe curand
Citeste si
-
GENEVA 2010 | marţi, 9 martieValmet Eva, primul vehicul electric de serie din FinlandaSalonul Auto de la Geneva a marcat lansarea oficiala a modelului Valmet Eva, un vehicul electric provenit din Finlanda, care a fost dezvoltat cu ajutorul Nokia si Navteq. Citeste tot
-
GENEVA 2010 | luni, 8 martieIDEA Sofia, un nou concept creat pentru Alfa Romeo la GenevaDesignerii institutului IDEA au dezvaluit la Geneva un concept botezat Sofia, care incearca sa anticipeze un nou model de top in gama Alfa Romeo. Citeste tot
-
GENEVA 2010 | duminică, 7 martieCarlsson C25 a fost prezent pe scena de la GenevaCasa de tuning Carlsson a prezentat la Geneva primul lor model creat in calitate de constructor auto. Acesta a fost botezat C25 si va fi creat in 25 de unitati. Citeste tot
-
GENEVA 2010 | duminică, 7 martieBrabus G V12 S: cadoul aniversar pentru MercedesTunerul Brabus a prezentat la Geneva modelul G V12 S. Acesta este cadoul pentru implinirea celor 30 de ani de la lansarea lui G-Klasse pe piata auto. Citeste tot
-
GENEVA 2010 | sâmbătă, 6 martieSeat Ibiza ST a fost lansat la GenevaSeat Ibiza ST, cel mai nou membru al spaniolilor si-a facut aparitia pe scena de la Geneva. Citeste tot
Interior frumos, exclusivist, exterior kitsch, pret exagerat.