Bugatti Rimac își începe oficial activitatea. Sediu central în Croația și Mate Rimac preia funcția de CEO

Publicat marţi, 02.11.2021 16:34 de Alexandru Monenciu

Joint-venture-ul Bugatti Rimac își începe oficial activitatea. Sediul central va fi în Sveta Nedelja, Croația, iar funcția de CEO o va deține Mate Rimac. Astfel, fostul șef Bugatti și Lamborghini, Stephan Winkelmann va rămâne doar la conducerea producătorului din Sant'Agata Bolognese.

La începutul lunii iulie, compania croată Rimac a preluat, oficial, controlul Bugatti. Astfel, producătorul din Molsheim urma să facă parte dintr-un joint-venture Bugatti-Rimac, în care compania fondată de Mate Rimac va deține 55%, iar Porsche restul de 45%.

Acum, Bugatti Rimac își începe activitatea. Deși integrate în acest joint-venture, cele două companii vor continua să funcționeze ca mărci independente, își vor păstra uzinele și rețeaua de showroom-uri. Totuși, pe viitor vor dezvolta mașini împreună.

Sediul central va fi la Sveta Nedelja, Croația, iar Mate Rimac va prelua funcția de CEO. Fostul șef Bugatti și Lamborghini, Stephan Winkelmann, va rămâne doar la cârma producătorului din Sant'Agata Bolognese. Consiliul de supraveghere va fi format din Oliver Blume (președinte) și Lutz Meschke (vice-președinte și șef departament financiar), ambii veniți de la Porsche.

"Sunt foarte nerăbdător să văd ce impact va avea Bugatti Rimac asupra industriei și cum vom dezvolta mașini supersportive, inovatoare, și tehnologii. Este greu să găsești o combinație mai bună pentru noi proiecte," a declarat Mate Rimac la preluarea funcției.

Noul joint-venture Bugatti Rimac va avea 435 de angajați: 300 în Zagreb și 135 în Molsheim. Totodată, pentru companie vor mai lucra alți 180 de oameni la centrul de dezvoltare din Wolfsburg, Germania.

via Bugatti

  • Edikkk, marţi, 02.11.2021 18:23

    BRAVO

  • inexorabil, marţi, 02.11.2021 19:56

    - Alo, lumea de Dincolo? - Da. - Fiţi amabil, aş dori cu unul dintre membrii clanului Bugatti. - În ce problemă? - Este ceva personal. - Adevărul nu va fi niciodată un atribut personal. - Ştiu, dar mi-l puteţi da chiar pe seniorul Ettore? - Merită? - Apropo de adevăr: nu! Cred că, totuşi, v-am deranjat degeaba. - Nu degeaba, dar măcar înţelegeţi că nemurirea nu se apleacă spre efemer, surogat şi haos…

  • @inexopix, marţi, 02.11.2021 20:25

    u ok?

  • Merlo, marţi, 02.11.2021 21:09

    @inexopix, lasa-l pe saracu inexorabil ca i-a plecat mintea in rai inaintea lui... i-a plecat demult....

  • Dutz, miercuri, 03.11.2021 03:36

    Jucării pentru copii mari și “săraci”, cu 1499 CP pe fiecare roata… ce puii mei sa facă. La ei provocarea este sa le țină “pe pământ” :)))

  • someone23, miercuri, 03.11.2021 11:08

    vreti sa facem pariu ca urmatorul bugatti, 2 sau 4 usi, va avea cel putin 2000 cai si o baterie de minim 120kw? si apare inainte de 2025. cuvantul "electric" iese din discutie dupa aceasta fuziune

  • Mircea Badea, joi, 04.11.2021 03:14

    dau un regat pt 5k de cai electrici! vreau sa trec dunarea fara nevoia de pod peste.

  • Adi, joi, 04.11.2021 08:16

    Eu unul nu înțeleg combinatia asta. O firmă care e nou înființată și care nu a vândut nimica,cumpăra o super marcă?????? De unde draq au ăștia bani de asa combinații???

    Dutz, vineri, 05.11.2021 15:45

    Touche… este “subvenționat” de plictisiți… nici o filozofie și nimic nou, vezi marile echipe de fotbal, sute de milioane plătite uneori pe jucatori care nu confirmă… cam la fel!!!