Button a castigat Marele Premiu al Australiei!
Jenson Button a castigat in Australia la capatul unei curse spectaculoase pline de incidente, in care Robert Kubica si Felipe Massa au completat podiumul pentru Renault si Ferrari.
Dupa cursa lipsita de sare si piper din Bahrain, Marele Premiu al Australiei a readus spectacolul in Formula 1, in special datorita ploii care a lovit circuitul cu numai cateva minute inainte de start.
Jenson Button a obtinut prima victorie in calitate de pilot McLaren dupa ce a adoptat o strategie excelenta, fiind primul care a optat pentru pneuri slick dupa oprirea ploii. Robert Kubica a profitat de mai multe incidente la start pentru a termina pe locul 2 si, implicit, pentru a obtine primul podium pentru Renault, in timp ce Felipe Massa si Fernando Alonso au ocupat locurile 3 si 4 pentru Ferrari, cei doi nereusind sa-l atace pe polonez.
Nico Rosberg a terminat pe locul 5 in fata unui Lewis Hamilton care a fost protagonistul mai multor dueluri spectaculoase, in timp ce Vitantonio Liuzzi, Rubens Barrichello si Mark Webber au completat topul. Ultimul punct pus in joc i-a revenit lui Michael Schumacher, care a terminat pe locul 10 dupa ce a stat blocat aproape jumatate de cursa in spatele lui Alguersuari si dela Rosa.
FILMUL CURSEI START
Ploaia a incurcat planurile pilotilor chiar inainte de start. Chiar daca au cazut numai cateva picaturi de apa, acestea au fost suficiente pentru ca pilotii sa inceapa cursa cu pneuri intermediare. Vettel a avut parte de un start foarte bun si s-a mentinut pe prima pozitie, insa Webber i-a cedat o pozitie lui Massa, dupa ce brazilianul a plecat de pe locul 5.
Startul a fost mult mai dramatic pentru trei dintre cei patru campioni mondiali prezenti pe pista: Alonso, Button si Schumacher s-au acrosat in primul viraj, iar pilotul Scuderiei Ferrari a coborat pana pe locul 18. Schumacher a fost nevoit sa intre la boxe pentru a inlocui aripa fata, in timp ce Button a ramas pe pista pe locul 6, chiar in fata lui Hamilton. Intre timp, lozul castigator a fost tras de Kubica, care a urcat de pe locul 9 pana pe 4 in urma numeroaselor incidente din primul tur.
In spatele plutonului, aripa spate a monopostului BMW-Sauber pilotat de Kobayashi s-a desprins, japonezul a pierdut controlul volanului si l-a lovit in plin pe Hulkenberg, implicandu-l in incident si pe Buemi. Toti cei trei piloti au fost nevoiti sa abandoneze, in timp ce Trulli nu a reusit sa ia startul in cursa din cauza unor proble hidraulice.
PNEURILE SLICK, NOUL PARIU AL PILOTILOR
Incidentele din primul tur au condus la aparitia Safety Car-ului, iar la iesirea acestuia de pe circuit spectacolul a revenit cu numeroase depasiri. Webber si-a recuperat locul 2 in fata lui Massa, Hamilton l-a depasit pe Button pentru locul 6, in timp ce Kubica s-a luptat pentru un loc mai bun in fruntea putonului. Oprirea ploii a produs o avalansa de schimburi de pneuri in turul 9, toti pilotii optand pentru pneuri slick. Vettel a ramas liderul cursei, urmat de Button, Kubica, Rosberg, Massa, Webber si Hamilton, in timp ce Alonso si schumacher concurau pe locurile 10 si 13.
SPECTACOLUL CONTINUA CU NUMEROASE DEPASIRI
Webber, Massa si Hamilton sunt protagonistii unui nou incident in turul 16 in lupta pentru locul 5. Webber l-a depasit pe Massa, Hamilton a tasnit din spate si l-a atacat pe Webber, iar cei doi s-au acrosat. Webber a iesit in decor si a revenit pe locul 8, in timp ce Massa si-a recapatat locul 5 in fata lui Hamilton. Alonso a profitat de situatie si a urcat pe locul 7, in spatele lui Hamilton. Pilotul echipei McLaren l-a depasit pe Massa in turul 22 in urma unei greseli comise de brazilian, iar Webber a trecut de un Alonso care incerca sa il atace pe coechipierul sau.
VETTEL, TRADAT DE FRANE
Sperantele lui Vettel de a obtine prima victorie din acest sezon s-au naruit in turul 26, cand pilotul echipei Red Bull a pierdut controlul volanului din cauza unor probleme la frane si a fost nevoit sa abandoneze dupa ce a ajuns intr-o zona de pietris. Astfel, dupa ce in Bahrain a ratat victoria din cauza unei defectiuni la motor, germanul s-a recunoscut din nou invins din cauza unor probleme de natura tehnica. Button a profitat de situatie si a devenit lider, in timp ce Kubica s-a mentinut cu greu in fata lui Hamilton pe locul 2.
A DOUA RUNDA DE INTRARI LA BOXE
Desi se vehicula ca pneurile slick vor putea fi utilizate pe tot parcursul cursei, Schumacher, Rosberg, Webber si Hamilton au revenit la standuri pentru un nou set de pneuri soft la scurt timp dupa turul 30. Cei trei au coborat cateva pozitii in clasament, insa au fost cu una-doua secunde mai rapizi decat Button, Kubica, Massa si Alonso.
UN NOU INCIDENT INTRE HAMILTON SI WEBBER. BUTTON CASTIGA FATA EMOTII
Timp de 10-15 tururi, Hamilton si Webber s-au apropiat gradual de primii patru clasati, toate datele indicand un duel direct in ultimele 5-10 tururi ale cursei. Chiar daca a raportat o degradare masiva a pneurilor exact cand a ajuns in postura de a-l ataca pe Alonso, Hamilton a incercat sa il depaseasca pe Alonso, insa spaniolul s-a aparat si l-a obligat pe britanic sa se retraga. In acel moment, Webber l-a acrosat pe Hamilton, iar australianul a revenit la boxe pentru a noua aripa fata, in timp ce pilotul echipei McLaren a coborat un loc in favoarea lui Rosberg.
Button nu a avut probleme in fruntea cursei si a obtinut prima victorie in postura de pilot pentru McLaren, in fata unui Kubica care a realizat o cursa foarte buna pentru Renault. Massa si Alonso, Rosberg si Hamilton au urmat in clasament in fata lui Liuzzi, Barrichello si Webber.
Aflat la a doua cursa duipa revenirea in Formula 1, Schumacher a fost blocat aproape jumatate de cursa pe locul 12, insa a obtinut ultimul punct pus in joc dupa ce i-a depasit in extremis pe Alguersuari si de la Rosa cu numai trei tururi inainte de finalul cursei. Marele Premiu al Australiei a consemnat nu mai putin de 10 abandonuri, trecute in dreptul lui Glock, di Grassi, Vettel, Sutil, Petrov, Senna, Buemi, Hulkenberg, Kobayashi si Trulli.
Cel mai bun timp in cursa a fost realizat de Mark Webber, pilotul echipei Red Bull Racing fiind cronometrat cu 1:28.356 in turul 47.
-
DRAKo, duminică, 28.03.2010 11:20Felicitari BUTTON!
Pacat de Vettel! Le lua fata celor de la ferari! Hamilton a fost cel mai bun azi, ce l-a facut pe masa! Feraristii sa se bucure de putinul timp cat mai sunt pe primul loc. Moarte ferari!
-
schumy1969, duminică, 28.03.2010 11:22ploaie
sa faca bernie inainte de curse dansul ploii, asa poate avem spectacol la toate cursele.
-
BurningFlame, duminică, 28.03.2010 11:22o intrebare...
la echipe, ferrari imi apare pe locul 3, ar putea cineva sa ma lamureasca de ce? normal dupa calculele mele ar trebui sa fie pe locul 1, la egalitate cu mclaren... gresesc eu undeva?
-
F1, duminică, 28.03.2010 11:23F1
Button-ul imperial Kubica magnific iar tataie Schu-mi parerea mea ar trebui sa-si vada de pensia frumoasa pe care o are,ajunge din ce a fost sa cada in penibil
-
NeoGalaxy, duminică, 28.03.2010 11:24
Pacat de Vettel da, pentru ca i-a cam umilit pe cei de la McLaren! Pacat de defectiunea franelor adica, pentru ca el nu a gresit cu nimic. Hamilton a fost cel mai bun dar altul a fost mult mult mai bun si el este Fernando. Kubi totusi a avut o ocazie super pe care a fructificat-o foarte bine, bravo lui! Button o cursa anonima, fara greseala lui Vettel nici nu stia cum arata prima pozitie. Ferrari in schimb desi au avut probleme cu pneurile, mi se pare ca s-au descurcat super, cel putin recuperarea lui Fernando a fost bestiala :) Cursa viitoare au o sansa mai buna sa castige mai ales daca nu mai sunt impinsi de pe circuit de concurenta care nu este in stare sa-i depaseasca. Iar Lewis... mare noroc co locul pe care a terminat, Pacat si de Webber, desi ultimele tururi au fost foarte intense, dar a fost o cursa memorabil :)))
-
NeoGalaxy, duminică, 28.03.2010 11:25
"memorabila"
-
scuderia, duminică, 28.03.2010 11:25....
bravo kubica. bv massa. bv alonso. alonso excelent. le-a dat clasa tuturor, chiar daca nu a avut cea mai rapida masina de pe grila. de pe 3, pe ultimul loc, iar apoi pe 4. daca continua ploaia avea sanse mai mari la podium. in primele curse cand l-am vazut pe alonso cum ii depasea pe ceilalti piloti mi-am adus de aminte de hungaroring 2006. excelent alonso. pacat pentru vettel, merita sa castige. mclaren au facut un gest urat...dar noh, ne-am obisnuit cu ei.
-
BurningFlame, duminică, 28.03.2010 11:26@drako
ce s-a inflamat mclarenistu asta, a plouat un pic si i-a prins bine la strecuratoare... hamilton a fost cel mai bun??? cred ca uiti de alonso, care a venit de pe ultimul loc ca sa termine in fata lui... in rest, zboara, puiule, zboara :)
-
NeoGalaxy, duminică, 28.03.2010 11:26
@BurningFlame: Lol mane :) Ferrari sunt cu cateva puncte in fata celor de la McLaren si la piloti si la constructori :) Si asta chiar daca cei de la McLaren erau mai ocupati cu lovirea lor decat cu cursa in sine :)
-
Jolerto, duminică, 28.03.2010 11:27@DRAKo
Daca vrei sa vorbim despre cel mai bun pilot , sigur e vorba despre Button , deoarece el practic a folosit mintea si nu a fost atat de "razboininc" , a fost rapid cand trebuia .Deasemenea, Alonso care de la ultimul loc a urcat pe 4 , si Vettel care a avut ghinion mult de tot! Hamilton putea sa faca ce vroia , tot s-a rezultat pierdere pe balanta lui , deseori nu intentia conteaza ci de a face fata provocarilor ;)
-
sharky_raduku, duminică, 28.03.2010 11:35@Jolerto
asa este , Button a castigat azi deoarece a folosit creierul mai mult decat toti ceilalti . A demonstrat azi ca nu e suficient sa fii doar rapid ca sa castigi . Alonso, Hamilton si Kubica si-au demonstrat inca odata clasa . Vettel tinde sa devina un M. Schumacher in vremurile de glorie : sa domine cursa de la un cap la altul , ceea ce nu prea imi place . Massa a demonstrat inca odata zicala : "prost sa fii , noroc sa ai " . Felicitari Button !
-
wolful, duminică, 28.03.2010 11:39melbourne
Vettel este bun, da bun de tot, insa are probleme la capitolul noroc, desi norocul si-l face omul ! Kubika si massa, l-am scris cu litere mici ca asa merita, ar trebui sa sara cu ceva bere la Alonso care a facut o demonstratie de pilotaj defensiv pana a venit Weber sa-l calmeze pe Hamilton care dupa 15 ture a tocat niste pneuri care la Button au tinut 50. Stilul agresiv nu a mers de multe ori la apa astazi. Ferrari a facut o manevra isteata dar daca se riscau sa-l scoata pe Alonso din spatele melcului Massa cu un tur sau doua mai repede probabil Fernando era in alta parte. Sa nu discutam ce s-ar fi intamplat daca Alonso nu adormea la start. Mc Laren este criminal de rapida pe liniile drepte dar in ansamblu RBR are cea mai buna masina. Interesant este ca numai cea a lui Sebi nu este fiabila. Mercedes este sub cele 3 mentionate iar Schummi a facut fata cu greu tinerilor de la STR si alte echipe mici. Mai bine ramanea consilier. Indienii sunt susspect de buni in aceste doua curse !
-
scuderia, duminică, 28.03.2010 11:39...
@darko. hamham a plecat de pe 11. si tot nu a fost in stare sa termine in fata lui alonso care a coborat de pe 3 pe ultimul loc...asa ca nu are rost sa mai vorbim. si hamilton nu a zic ca nu a fost rapid. cu rezervorul gol si cu pneuri noi soft. hai sa vedem care pe care. el a tras 10-15 tururi la maxim pe acele pneuri. cat au crezut ca il tin. daca nu stie domnul "cerculet" sa-si conserve pneurile asta ii treaba lui. alonso cum a stiut sa le si conserve si sa si traga pe ele. pt k e un om destept si calculat. cat despre strategia lui button, cred ca el cu echipa a avut noroc. nu cred ca el a decis de unul singur sa intre la boxe si sa ia slikurile.
-
Jolerto, duminică, 28.03.2010 11:43Massa> "prost sa fii , noroc sa ai "
Stai ca Massa a avut un start fenomenal !
-
marianescu, duminică, 28.03.2010 11:45SPECTAAACOL
si, asa cum anticipam, Button a dovdit ca STIE si POATE! Felicitari lui, dar in special lui Hamilton, care ne-a tinut "in priza" toata cursa! A fost, pe departe, omul zilei, cel mai bun azi! Numai pe cine n-a vrut n-a depasit, nimeni nu i-a stat in cale azi. Pacat de ultimele ture, ca nu l-au mai ajutat cauciucurile, dar asta a fost norocul lui Alonso. Care, apropos, merita aprecieri ptr cat a recuperat, dar n-a putut trece de Massa (spre surprinderea mea). Felicitari de asemenea lui Kubica si Nico! Cat despre Schumi... ma indoiesc serios ca o sa-l mai revedem asa cum era acum 4 ani...
-
sharky_raduku, duminică, 28.03.2010 11:49@Jolerto
pai pe asta cred ca s-a si axat el . Daca nu ii iesea startul cadea in anonimat . Alonso sau Hamilton au meritat mult mai mult podiumul decat el . Nu am vazut nimic la el .
-
marianescu, duminică, 28.03.2010 11:50Jolerto - Massa a avut un start fenomenal...
...si ATAT! Haaai sa fim sinceri, cu totii l-am vazut pe Massa ce (n-)a facut. Si nu e vb numai de azi...
-
scuderia, duminică, 28.03.2010 11:50@marinescu
pai pneurile lui alonso erau mai degradate decat cele lui hamilton. asa ca nu merge asta pe cine nu a vrut nu a depasit. in general el a depasit pe linia start sosire. unde cu ajutorul sistemului de ventilatie a depasit foarte usor. 10 km/h inseamna foarte mult in formula 1. ce frumos il inchidea alonso. nici o sansa nu a avut sa-l depaseasca.
-
scuderia, duminică, 28.03.2010 11:53...
nu are rost sa mai ziceti de massa ca e rau si alea alea. din cate stiu eu massa a terminat pe 3 iar hamy al vostru pe locul 6. asa ca...gura.
-
DeathRoad, duminică, 28.03.2010 11:54f1champ
Vedeti ca e o greseala la F1 CHAMP de etapa urmatoare! Etapa e in Malaesia ,iar la voi apara China !!!!!!!!!!
-
Jolerto, duminică, 28.03.2010 11:55@scuderia
Exact! ;)
-
BurningFlame, duminică, 28.03.2010 11:56massa ok
... ce sa zic, toti aveti probleme cu massa. omul a mers cum a putut el mai bine, spre sfarsit a avut si evidente probleme cu pneurile, daca erau aia din spatele lui asa mega-driveri, de ce nu l-au depasit, le-a fost greu?
-
marianescu, duminică, 28.03.2010 11:56@scuderia
"ce frumos il inchidea Alonso"!??!? :))) Pai... da, e drept ca spre final n-a mai fost atacat, deci el doar lua viraje in cazul asta, nu se inchidea. S-a mai relaxat si Alonso, cand s-a prins ca Hamilton are cauciucurile terminate - nu l-ai auzit ce voce avea cand ii comunicau de la boxe ca Lewis se apropie?! Si totusi: hai, incearca sa recunosti ca, pana spre finalul cursei, HAMILTON A DEPASIT TOT! Si daca nu vrei... just live with it! Bafta tuturor cursa urmatoare si sa speram la acelasi spectacol pe pista!
-
Marseillezul, duminică, 28.03.2010 11:59GRESEALA F1 CHAMP!!!!
Vedeti k etapa urmatoare este peste o saptamana in Malayezia, iar la voi scrie k este in China!!!...
-
tech_nick, duminică, 28.03.2010 12:00si spectacol...
Da, a fost spectacol! toate genurile, inclusiv dat in spectacol. Ma-ntreb daca cei ce aveau indoieli in ceea ce priveste non-spectacolul datorat noului regulament, au fost capabili sa savureze si acel spectacol de finete, inteligent de care pe buna dreptate ne-am bucurat de acesta data. Cat despre spectacolul pilotilor pe brazda... asa rezultate au cules. Iar daca MSC incearca celeasi trucuri (lovituri sub centura), se pare ca nu-i de ring. L-au tras de mustăţi cei mai novici, pana la penibil. Button s-a dovedit acelasi finut, delicat, pe care nu spectacolul de 2lei il incanta, cat mai ales pilotajul de clasa. Aici nu-i pe liniute...
-
cobra, duminică, 28.03.2010 12:06great race
mare norocos Benson asta
-
marianescu, duminică, 28.03.2010 12:12@scobra:
NU - inteligent si curajos! MAAARE diferenta!
-
Schubler, duminică, 28.03.2010 12:13RedBull
RedBull sunt in continuare favoriti la castigarea campionatului chiar daca sunt pe 4 in clasament la constructori. Aceste probleme de fiabilitate se vor rezolva curand. Nu-i vad stand degaba ci cautand solutii. Prevad o dubla la urmatorul mare premiu sau cel mai probabil un mare premiu al Malaeziei copios monopolizat la varf de cel putin unul dintre pilotii RedBull, cel mai probabil Vettel care pur si simplu este extrem de rapid in comparatie cu toti ceilalti, chiar fara rival. Aceste 2 incidente, mai exact curse pierdute sunt lectia pe care au inghitit-o cel mai greu dar care le va oferi cele mai multe invataminte pentru cursele ce vor urma. Schumacher a avut probleme la setari dupa schimbarea aripii fata lucru care i-a afectat evolutia pe tot parcursul cursei. Nu va grabiti sa-l judecati, inca. Evolutia sa de astazi a avut o explicatie normala avand in vedere fap[tul ca a iesit cel mai afectat dupa incindentul din startul cursei. Era de asteptat sa nu castige nici un punct insa a fost ok: a plecat cu ceva. Un punct e binevenit oricum ar fi el castigat, atata timp cat e regulamentar. Restul si Norocul face parte din joc, Fara un gram de noroc... vezi Vettel ca si contra exemplu. A pierdut 38 de puncte din cauza fiabilitatii monopostului sau. Astept deja cu nerabdare urmatoarea cursa! Felicitari Mclaren si Button. Au fost cireasa de pe tort azi cu Hamilton in rolul principal. Evolutiile lui si stilul de pilotaj agresiv nu sunt benefice in economia campionatului dar fac deliciul fanilor Formulei 1.
-
wolful, duminică, 28.03.2010 12:19marianescu
Alonso a stiut ca are nevoie de gume pana la finele cursei si a preferat sa piarda cateva puncte decat sa piarda mai mult cum s-ar fi intamplat daca macina complet gumele in lupta cu melcul incapatanat. Alonso a judecat perfect pentru situatia lui. Button a fost excelent indrumat de la boxe, a iesit cand a trebuit si a stiut sa nu manance gumele. El Kubika si Alonso au fost cei ma cerebrali piloti de pe circuit. Massa a fost un bolovan atarnat de gatul celor de la Ferrari. Sper ca de la anu sa-l schimbe cu polonezul.
-
sharky_raduku, duminică, 28.03.2010 12:19@scuderia
"hamy al vostru" . Ai uitat de Button . Hai salut !
-
scuderia, duminică, 28.03.2010 12:28@admin
in clasamentul general al pilotilor voi il aveti si pe paul di resta. el nu a concurat nici o cursa pt force india, doar o serie de antrenamente
-
F1, duminică, 28.03.2010 12:30F1
Eu spun de multi anisori ca Masoi-ul asta nu are ce cauta la ferrari.Trebuia pastrat Kimiiiiiii.Este pilaf si un mare norocos,daca i-l bagi in in spatele plutonului este pa gata cu el,fapt dovedit de atatea ori.
-
21bos, duminică, 28.03.2010 12:31cursa
super tare cursa ..asa trebuie sa fie toate .vedeti ce inseamna sa nu depinzi de cauciuc..dupa parerea mea nu este bun regulamentul cu cauciucurile. daca pilotul alege cu ce cauciuc porneste (nu FIA) atunci o sa fie spectacol.... ar fi bine o ploaie pt fiecare cursa :)
-
tech_nick, duminică, 28.03.2010 12:31şi alte păreri
Chris Lines, a notat aici: http://sports.yahoo.com/top/news?slug=ap-f1-overtaking Nu vă place, dar insist să rămân la părerea mea.
-
mirco, duminică, 28.03.2010 12:33@ australia
O cursa frumoasa, felicitari Button. Alonso a fost imperial, pacat ca a gresit la start. Massa un start foarte bun dar in cursa slabut, oricum un rezultat foarte bun pt el, avand in vedere ca la Melbourne nu a urcat niciodata pe podium, iar cel mai bun rezultat al sau a fost un loc 6 in 2007.
-
f1loredana, duminică, 28.03.2010 12:35Alonso
Bravo Alonso, daca nu-l tinea Massa in urma degeaba cand inca mai avea cauciucuri cred ca iesea pe locul II. Melcul l-a incetinit foarte mult. Nu inteleg ce atatea bravo Massa, Ferrari a pierdut puncte din cauza lui.
-
atikurko, duminică, 28.03.2010 12:42
O cursă interesantă, dar dezamăgitor. Lucrul asta cu Vettel, Red Bull proiectat de Newey e la fel ca în 2005 Kimi. Kubica a mers bine, Massa cel mai prost. GO VETTEL GO
-
F1, duminică, 28.03.2010 12:42@ f1 loredana
O fata care gandeste foaaaaaarte bine.Ce draq i-l pupati in... pe massa asta.
-
raduvlase, duminică, 28.03.2010 12:46Excelenta cursa
Multi piloti au demonstrat ca sunt la un nivel demn de F1. De multi ani nu am mai urmarit asa o cursa minunata...depasiri, accidente, rasturnari de situatie...tot tacamul. Am totusi o problema...FRATILOR CE NE FACEM CU CLOVNII DE LA TVR??????? Am urmarit cursa pe RTL insa in pauzele publicitare mutam pe TVR, iar la un moment dat l-am auzit pe Micky (Mouse) adresand o intrebare catre Mihai Marinescu: "Tu ai probleme cu coloana?" Fratilor, mai bine ma uit la reclame pe RTL decat sa ii aud pe bufonii de la RTL. De ce TVR nu schimba acesti asa-zisi comentatori, ca doar tot pe banii nostri sunt platiti?
-
Schubler, duminică, 28.03.2010 12:49pt tech_nick
Stirea a fost si pe automarket: http://formula1.automarket.ro/stiri/alonso-daca-nu-va-place-f1-uitati-va-la-altceva-29311.html Automarket este un site plin de informatii daca si citesti articolele, nu numai sa te uiti la poze. Daca nu le citesti sunt doar poze si scris negru pe fundal alb si putin rosu pe alocuri si te trezesti apoi, la comentarii, postand in regim de penibil link-uri de la stiri deja trecute de 2 zile, plin de entuziasm si mai penibil, cu referiri numai tu stii la ce, enervand si pe altii care, din obisnuinta ca ceilalti useri sa posteze link-uri de multe ori extrem de interesante, se lovesc de unul ca tine. Te rog frumos! Citeste stirile de aici si apoi posteaza link-uri. E iritant, copy si paste e multa munca si te enervezi cand dai de tampenii. Plus ca in general cei care posteaza pe aici sunt inteligenti de obicei. Imbunateste-ti ritmul sa fii in rand cu ceilalti useri. Nu postam pentru atentie. Postam la comentarii pentrua provoca la pareri si informatii suplimentare stirilor. Mersi!
-
NeoGalaxy, duminică, 28.03.2010 12:49
Alonso nu a gresit la start, Jenson l-a lovit cu roata drepta fata si Fernando l-a incomodat pe Schumi care si-a schimbat aripa fata. Strategia cu ambii piloti unul dupa altul nu este chiar asa de rea. Evident ca Fernando era mai rapid dar asa a scapat de un schimb de pneuri mai ales pentru ca a stat in spatele lui Felipe. In schimb amandoi au scapat de un schimb pentru ca au mers la relanti in ultima parte a cursei :) Oricum cu pneurile de ploaie amandoi au mers mult mult mai bine ca cu cele de uscat, deci strategia a fost foarte bine gandita. Amandoi unul langa celalalt nu a fost chiar greu sa-si apere ambele pozitii mai ales ca pneurile fata a lui Felipe nu l-au ajutat de loc. Parerea mea este ca au gandit bine si au luat mai multe puncte decat daca mai schimbau odata. Iar discutia dintre Fernando si Stefano exact la asta se referea :)
-
NeoGalaxy, duminică, 28.03.2010 12:54
Referitor la "clovnii" de pe TVR cum spune cineva mai sus, explicatia este simpla. Impotenta fanilor de a rezolva problema Miky si Viki este din pacate cronica si tine de idea generala a romanilor: vorbitul mult si prost cu rezultate sub nivelul solului. As invita la o discutie despre ce trebuie facut dar as ramane singur sa discut pentru ca multi isi dau cu parerea doar asa ca se dea mari fara sa ofere solutii idei si/sau planuri. In acelasi timp, a scapa de 2 comentatori este foarte simplu daca se foloseste planul legal si mai ales ceea ce natiile mai dezvoltate numeste: vointa. Dar de la dat cu parerea, discutat degeaba si vointa de a face ceea este o cale foarte foarte foarte foarta lunga aici in Romania... se stie deja cum vor evolua lucrurile :)
-
mirco, duminică, 28.03.2010 12:57@ massa
Nu il judecati pe Massa dupa prestatia din Australia, pt ca s-ar putea sa aveti o surpriza. Amintiti-va de Anglia 2008, cand a facut probabil cea mai proasta cursa din viata lui, ca mai apoi, tot in acelasi an, sa se bata pt. titlu pana in ultima cursa. Repet, pt el acest rezultat este foarte bun. In legatura cu tinutul in brate de catre Ferrari, sa vazut clar ca dupa retragerea lui Schumi in 2006, Ferrari au adoptat o strategie noua, respectiv, egalitate intre piloti ( pana cand unul dintre ei nu mai are sanse la titlu) si interzicerea depasirii intre pilotii lor, daca ambii au sanse la titlu. Amintiti-va ca Montezemelo, la avertizat pe Alonso ca la Ferrari va trebui sa concureze pt echipa, nu pt el.
-
atikurko, duminică, 28.03.2010 13:12pt mirco
Ai dreptate, dar nu a meritat locul trei. În fiecare lap a greşit şi în locul acela.
-
Schubler, duminică, 28.03.2010 13:16Neogalaxy - TVR
Neo cata dreptate poti sa ai. Dar avand in vedere ca: 1. cei de la Automarket au mai incercat ceva si nimic 2. mai e se pare, conform dieselo8, problema cu faptul ca Miki are drepturile de televizare pe una dintre firmele lui, care se cam bate cap in cap cu 3. ce scrie aici pe Automarket vis-a-vis de faptul ca TVR ii plateste 80.000 de euro deplasari si nu-i da salariu, Miki muncind se pare neplatit, ... consider ca pana cineva nu se lamureste exact, exact cu 1, 2, si 3 si ne spune la obiect ce se intampla acolo, Te intreb Neo: Cum luptam cu un adversar pe care nu-l cunoastem? Iar astazi, desteptii aia doi au facut o gafa monumentala unul dintre ei sustinand, pe langa alte caricaturi verbale si anomalii profesionale, ca Alonso a cerut echipei sa-l bage pe Massa la boxe, si ca a auzit el si numai el se pare pronuntand Massa, din cauza unor probleme psihice legate de voci prezente numai in capsorul lui, boala survenita de la orele in care sta inchis in baie pe WC cu mainile intinse si ochii inchisi, imaginadu-si ca-i conduce masina lui Hamilton si ca discuta cu inginerul de cursa. Deja cu pixu in mana scriem bolile psihice de care oamenii astia sufera si consider ca au gresit locatia si-n loc de spital de nebuni au ajuns in studio la TVR. Si apropo Automarket: se pare ca baietii au internet, mai multe calculatoare si se pare ca nici monitoare alb negru numai au, au evoluat tehnic, dar se degradeaza psihic si nimeni nu urla: CU GUNOAIELE LA COS! Deci, inaintez un Strigat dupa ajutor si cred ca multi sustin o cauza demult ridicata la rang de problema monumentala,. Automarket: Hai sa revenim la problema asta cu TVR-ul si sa nu ne mai oprim din urlat pana nu-i dam jos. Ne facem auziti si adunam si sustinere. AJUTOR AUTOMARKET sa scapam de Alexandrescu si de papagalul celalalt. Trebuie sa fie o solutie ce Dumnezeu. Nu pot sa cred ca vrea TVR-ul sa imbolnaveasca psihic de nervi populatia cu astia doi. Nu se mai poate! Mie mi-a picat netul si m-am uitat la ei. Preferam un glont, sincer.
-
antropofag, duminică, 28.03.2010 13:21alonso
Fiind un fan al echipei calutului cabrat de 2 curse am ajuns sa tin si cu Alonso, pe care nu-l suportam anii trecuti. Astazi am revazut o cursa... se intampla prin brazilia, era ultima cursa a sezonului si Michael scumacher avea nevoie disperata de multe puncte pentru a putea castiga al 8-lea titlu modial. frumoasa cursa, bravo button, degeaba esti cel ce face spectacol pe pista daca nu esti in stare sa gandesti. asa ca hamilton are o mare bila neagra in conditiile in care button a mers 80% din cursa cu pneurile slick si nu a avut probleme. schumacher sper sa-si revina deoarece ar fi pacat sa revina cu astfel de rezultate. degeaba ai cea mai buna masina daca nu si castigi cu ea. Red Bull Racing are o masina de sprint si nu una de uzura. Hai Ferrari!!!!
-
NeoGalaxy, duminică, 28.03.2010 13:23
Idea mea de baza este ca putem incepe cu o petitie, din pacate nu pe site ci la TVR direct. Dupa aia ne strangem discutam si marsam in fata TVR-ului. Putem scrie si celor de la FIA, FOTA si asa mai departe pentru ca oricum nu avem nimic de pierdut. Dar pentru asta trebuie ca fanii sa-si lase problemele si favoritii si sa lupte "for the greater good". Iar din pacate... pentru romani asta este imposibil din cauza unei mentalitati foarte invechite, nu o luati ca pe o jignire este pur si simplu un adevar. Evident baietii de la Automarket poate sa ne ajute dar nici eu nu pot face prea multe pentru ca sunt angajati :). Fanii pot face mai multe pentru ca noi suntem mai liberi zic eu. Oricum, idea este sa facem un site, un loc de discutii si sa cooptam cat mai multi fani. Fanii adevarati carora le pasa si nu cei care isi dau cu parerea asa de dragul de a trece timpul. Probabil primii sunt mai putini, ultimii sunt foarte multi, gasiti vreo 10 si mai sus :) Deci... cine iubeste Formula 1 si vrea sa se implice? Eu ridic primul mana pentru ca este una dintre pasiunile mele si nu pot sa neg dar... baietii de la TVR... sunt prima tinta cand imi voi cumpara un Dragonov :)
-
Jolerto, duminică, 28.03.2010 13:26@NeoGalaxy
Sunt cu voi pana la capat!! ;)
-
mirco, duminică, 28.03.2010 13:27@atikurko
Nici Vettel nu merita sa abandoneze, probabil castiga lejer dar, asa sunt cursele. Massa a mers mai slab, Alonso ia tinut spatele, au terminat pe 3 si 4, Ferrari e lider in campionatul constructorilor, Alonso si Massa sunt 1 si 2 in campionatul pilotilor, la sfarsitul zilei doar asta conteaza pt ei, rezultatul.
-
Schubler, duminică, 28.03.2010 13:36Neogalaxy - TVR
NeoGalaxy fac rezumat la ce s-a facut pana acum: 1. Petitie online exista si e sustinat de TOP GEAR pe site-ul lor romanesc si din cate am inteles o sustine si automarket: http://www.topgear.ro/petitie.html 2. Automarket a incercat ceva anul trecut, vezi aici: http://www.automarket.ro/blog/mester/tag/alexandrescu/ Alte solutii????
-
coman norbert, duminică, 28.03.2010 13:39schumacher
a avut probleme cu setarea aripii fata, doar masina lui a fost busita din cauza lui Alonso, care la incetinit si in calificari. Nu spun prin asta ca are sanse la titlu sau alte povesti, dar sa privim si realisti lucrurile. Da, omul are o varsta, si a absentat cam mult, iar tehnica este alta, vremurile se schimba. Totusi este cel mai titrat pilot din istoria formulei1. Nu Alonso a fost pe ultimul loc, nu-l mai laudati ca nu este adevarat, Schumacher a fost pe ultimul loc, doar avea stricata masina, si 3 opriri la boxe. In aceste conditii locul 10 nu este rau cu o masina demontata. MA SUPARA "OBIECTIVITATEA VOASTRA", Eu nu sunt fan Schumi, da am urmarit activitatea lui, dar in anii 2002-2004 ma rugam ca Montoya sa-l bata, era plictisitor campionatul, in 1998-2000, tineam cu Schumi pentru ca McLaren faceau cursa sa fie plictisitoare. Ma bucur pentru cei care sparg monotonia... dar respect valorile. Daca a fi fan=cap infierbantat...mai bine nu!
-
atikurko, duminică, 28.03.2010 13:40pt mirco
Da, aşa este. În momentul asta Red Bullul e cel mai rapid în general dar nu prea rezisză , Alonso cel mai bun pilot cu o maşină bună. În totalitate Ferrari are cea mai mare şansă anul ăsta. Am ţinut şi eu cu Căluşul Cabrat până a fost acolo Kimi.
-
mad79, duminică, 28.03.2010 13:43salutare
Cei care tin cu Ferrari si spun "marele Massa"sau "marelel Alonso"msa nu uite ca ei nu l-au putut depasi pe Kubica,intr-un Renault ca vai si amar.Daca nu era Wevver,care sa il acroseze pe Hamilton,acesta ii manca pe cei doi de la Ferrari! Cursa magistrala realizata de Button,prin care dovedeste ca nu degeaba este campion mondial.A fost mai cerebral,decat inginerii de la McLaren,care de data aceasta au dat-o in bara cu strategia,ma refer bineinteles la faza cu 2 opriri,a lui Hamilton! @neogalaxy ai ras de mine cand am spus ca mai bine ar lasa pilotul sa plece cu ce pneuri vrea sa plece!Vezi ce cursa spectaculoasa a fost,chiar daca a avut si un pic de ploaie,care a schimbat un pic strategia!!!
-
sebabaur, duminică, 28.03.2010 13:53button e singur
Button e singurul pilot pe care il au Mclaren pentru ca hamilton este de fapt un taran care desi a raportat uzura pneurilor a incercat sa-l depaseasca pe alonso, care se stie ca nu l-ar fi lasat nici in ruptul capului. strategia ferrari a fost buna ca alonso are mai multa experienta si putea sa-l tina in spate pe ham, asa nu au riscat sa piarda puncte pretioase, unii au uitat ca ambele masini au avut probleme si au zis ca massa nu e pilot, uitati ca data trecuta nu s-a tinut cu dintii in fata lui alonso si a facut o cursa buna.
-
NeoGalaxy, duminică, 28.03.2010 14:01
@mad79: Nu am ras de tine la faza cu pneurile, singura chestie care a ajutat la spectacol a fost lovitura aplicata lui Schumi de catre Fernando la randul lui lovit de Jenson si sa vezi ploaia. In rest... as zice ca au mai fost niste dueluri, gen cele x depasire ale lui Felipe de catre Webber si Lewis si depasirile lui Felipe in dauna celor 2, de fapt baietii astia s-au tot depasit si redepasit totusi singurul castigator este Felipe :) Plus vreo xx depasiri efectuate de Fernando, faci singur calculele, probabil a depasit cat Felipe + Lewis si Webber la un loc, cateva depasiri in pluton si marea surpriza Kubica + baietii de la Force India care totusi impresioneaza. In rest...pacat de Wettel dar numai asa a castigat si Button o cursa, stii comentariile tale de la cursa din Bahrain :)))) Iar strategia cu 2 opriri a lui Lewis a fost buna singura chestie este ca a consumat prea repede pneurile si a gresit la final. Evident, pentru fanii McLaren nu el a gresit ci a gresit natura. Dar... ce conteaza? A fost o cursa frumoasa si unii au castigat mai mult altii mai putin iar altii nu s-au ales cu nimic. De toate pentru toti :)
-
NeoGalaxy, duminică, 28.03.2010 14:03
Si cred ca foarte putini au observat ca la cursa trecuta Felipe l-a aparat pe Fernando in dauna unui alt pilot McLaren si la cursa de astazi, Fernando l-a aparat pe Felipe in dauna unui pilot McLaren :) Faza interesanta a fost si cea cand Felipe pe stanga si Fernando pe dreapta au incercat sa-l depaseasca pe Lewis, nu le-a reusit dar nu a fost o incercare de lepadat :PPP
-
BurningFlame, duminică, 28.03.2010 14:04@mad79
asa si marmota ce facea???
-
rayn380, duminică, 28.03.2010 14:18felicitari button
Bravo Button, bravo McLaren si mai ales bravo Hamilton, a fost de departe pilotul zilei. Se vede ca are clasa, chiar stie sa faca spectacol. Pacat ca n-a reusit sa treaca de Alonso, se vede clasa acestuia din urma, cu toate ca daca nu-l acrosa Weber, cred ca reusea sa-l faca inclusiv pe Kubica. Mult timp am sperat la o dubla McLaren....Cu toate ca a facut 2 opriri si era la 20s in spatele lui Alonso, nu mi-a venit sa cred cat de repede i-a ajuns. Le-a dat clasa la multi si nu doar azi, ci inca din 2007. Despre Button, este tocmai inversul lui Hamilton, face curse intr-un mod foarte calm si fara nici o greseala. Spre deosebire de Bahrain, aici chiar am avut foarte mult spectacol.....Sper s-o tina tot asa...
-
NeoGalaxy, duminică, 28.03.2010 14:39
"domnule Cristian123" Eu ma uit la Formula 1 dar daca dvs va uitati la Nascar, nu ma lasati sa va retin. Cat despre ineptii, sunt sigur ca oricate as posta eu, dvs ma veti bate de la distanta, singura diferenta este ca veti ocupa alt colt al blocului, daca unul dintre ele spuneti ca este deja ocupat de mine. Totusi nu pot sa nu remarc, orice lipsa de obiectivism in posturile dvs trecute si posibil pe care o pot pune pe seama faptului ca suneti un fan McLaren. Eu nu am nevoie de reproduceri, asa ca ma voi abtine de la a glumi cu dvs :)
-
Jolerto, duminică, 28.03.2010 14:48@mad79
Hai ma incetati cu e-drama!
-
BurningFlame, duminică, 28.03.2010 14:55@cristian123
COMENTARIU EDITAT DE ADMINISTRATOR @Burningflame: Considera ca acesta este un prim avertisment pentru incalcarea codului etic pe acest site. La urmatorul vei fi exclus. O duminica excelenta.
-
TeamClown, duminică, 28.03.2010 14:58
Ce e-drama. Ce se scrie dupa cursa pe-aici e prostie in stare pura. E incredibil cum pot fi lasati sa jigneasca unii. Cred ca Mercury avea dreptate cand a afirmat in timpul unui concert: "The things you have to do for money".
-
Jolerto, duminică, 28.03.2010 15:21Faza nostima
-"Fernando, Lewis is 3.5 secs behind you! - Ok, i don´t want to know... "
-
Schubler, duminică, 28.03.2010 15:28mad79
Stiu ca n-a mers Lasexta. M-am enervat si eu rau de tot! N-a mers nici Vineri, Nici sambata, azi... nu stiu, pentru ca n-am avut net si am inghitit tampeniile lui Alexandrescu, pna cand in ultimele 5 tururi i-am dat mute la TV. La antrenamente am luat link-uri de aici: http://www.p2p4u.net/sports/motosport.html Vezi ca au mai postat si altii link-uri dar numai stiu la ce stire. Cauta la stiri! Bafta
-
Alfonso, duminică, 28.03.2010 15:50Vechile obiceiuri
da, Alonso revine la vechile obiceiuri. Daca nu este capabil pe cont propriu sa fie in fata coechipierului trebuie sa-l dea echipa la o parte, ca el trebuie sa fie pilotul nr. 1 in echipa dom'le ; s-a'nteles ? Si daca echipa nu vrea (ce rea ... ) .... inseamna ca il saboteaza, ii umbla la motor si lista cu scuze penibile este mai lunga. Nu este cel mai rapid pilot (iar el o stie foarte bine) si cand "nu merge treaba" arunca gogosi la fanii care le inghit cu placere si inconstienta .... Sa inceapa votarea.
-
Jolerto, duminică, 28.03.2010 16:04@NeoGalaxy
Dansul respectiv stie ca Alonso e bun si rapid si asta il mananca , eh... frustrare! :)
-
scuderia, duminică, 28.03.2010 16:40...
@neo. toti fanii mclaren spun ca la faza aceea webber a fost de vina. si a intrat ca un cretin in hammy:)). important e ca nu a reusit lewis sa treaca in fata celor doua monoposturi rosii. asta conteaza. POINTS:))
-
sary, duminică, 28.03.2010 17:03
imi spune cineva daca stie unde pot gasi reluarile cursei de azi, ca n-am stiut la ce ora va fi. mersi...
-
mobius, duminică, 28.03.2010 18:01intrebare
De ce de la schimbarea saitului anumite comentarii nu sunt preluate si vizualizate? Este al treilea comentariu pe care il trimit si care se pierde.
-
mobius, duminică, 28.03.2010 18:19simple comentarii II
Ferrari are o strategie de echipa (daca asta se poate numi strategie) gresita, s-a vazut clar in aceasta cursa . Comportamentul lui Massa in raport cu coechipierul sau, comportament pe care eu il consider iresponsabil si total impotriva spiritului de echipa, ar trebui sanctionat de conducerea echipei. Ferrari a avut o mare sansa in pastrarea primului loc in primul rand datorita intelegentei lui Alonso de a nu-l mai ataca pe Massa si in al doilea rand prin iesirea in decor a lui Vettel. In rest o cursa spectaculoasa cu multe surprize si schimbari de situatii. As mai spune ca Button s-a dovedit a fi un pilot inteligent si rational, pilotand fara gresala. Ca si Alonso a dovedit ca nu este suficient sa fi un talent in a conduce monopostul, ci trebuie sa gestionezi cu inteligenta resursele pe care le ai la dispozitie (combustibili, pneuri si nu in ultimul rand increderea echipei)
-
cristian123, duminică, 28.03.2010 18:27@neo
Imi place cand o persoana nu stie sau nu poate sa aiba o replica pertinenta, e o fotografie clara a personalitatii sale (mai multe amanunte oricand la un pahar de vorba unde putem defini si obiectivitatea mea in legatura cu posturile anterioare). Cat despre treaba cu Nascarul, consider ca deocamdata nu am de ce sa ma reprofilez (cel putin nu inaintea ta). Eu, unul, am cursa de azi inregistrata si nu m-as supara sa-ti trimit un dvd cu ea, poate vrei sa revezi startul si sa-mi spui cu "obiectivitatea" de care dai dovada cum a fost incidentul din primul viraj. Si te rog sa lasi placa "orice lipsa de obiectivism in posturile dvs trecute si posibil pe care o pot pune pe seama faptului ca suneti un fan McLaren" ca nu tine. Daca mi-ai citit posturile stii foarte bine la ce m-am referit. P.S.: Ti-am soptit eu ceva acum vreun un an sau doi ;) @automarket Multumesc pentru tratamentul echitabil pe care mi-l acordati. Dati dovada de un real profesionalism.
-
NeoGalaxy, duminică, 28.03.2010 19:00
@Cristian: Replicile pertinente sunt rare, inca nu am vazut-o pe prima de la dvs. Iar despre personalitatea cuiva, nu este nevoie sa ne limitam la o poza atat timp cat o putem picta in cateva cuvinte foarte clare si expresive. Iar explicatiile despre obiectivitate, scuze sunt puerile. As minti daca as spune ca ma asteptam ca vreun fan McLaren sa spuna ca este vina lui Jenson in acel incident, este mult mai usor sa dai vina pe dusmani decat sa accepti o greseala. Spui ca ai cursa inregistrata, iti recomand plin de bucurie si entuziasma sa te mai uiti odata sau de mai multe la start, cursa si final, ma gandesc sa nu fii incurcat cursa de astazi cu o cursa Nascar sau una din anii trecuti. Probabil una in care a existat un incident intre Webber si Lewis, la care fanii McLaren au dat vina pe Webber, neacceptand nici odata ca este vina celui din spate, a lui Lewis adica. Dar... presupun ca aceasta cursa nu o ai inregitrata si probabil, nu stii la ce ma refer :) Parerea mea sincera si umila: weekend placut in continuare! Astept inca ziua in care un fan McLaren sa nu se mai simta victimizat de universul in care traim si evident, sa nu mai dea vina pe oricine altcineva. Probabil... astept degeaba, nu va exista acesta zi niciodata, zic eu. Uite cateva imagini clare a cui este vina, se poate observa foarte clar cine a fost de vina in acest fisier, ca nu mai fie nevoie sa-ti "derulezi" dvd-ul :) "http://www.youtube.com/watch?v=vOYXKBDq_kg" in secunda 31 incepe "evenimentul". Se poate observa foarte clara manevra lui Jenson care il impinge atat pe Fernando cat si mai tarziu si pe Schumi, toti aflandu-se la momentul acela in aceeasi curba, 2 sa zicem ca treceau simplu dar unul... nu a acceptat acest lucru si a zis ca este mai bine sa le strice cursa celorlalti 2. Mai simplu ti-as spune ca Jenson nu a mai apucat sa franeze si... a preferat sa se opreasca in altcineva, dar realitatea este ca se credea singur pe pista.
-
Jolerto, duminică, 28.03.2010 19:49Alonso vs Hamilton vs Webber
http://www.youtube.com/watch?v=j_89KBM1-sM&feature=player_embedded
-
sharky_raduku, duminică, 28.03.2010 19:50@sary
Nu stiu daca am voie sa postez aici : http://thepiratebay.org/torrent/5469074/2010.03.28-F1.02.Australia.Race.BBC1_UK_%5BTDMK1%5D . il downloadezi cu Utorrent .
-
cristian123, duminică, 28.03.2010 20:03@neo
Te rog f mult sa nu-mi pui mie in gura ceea ce au declarat altii. Eu n-am zis niciodata ca Hamilton e nevinovat pt incidentul cu Webber (e clar ca Hamilton a gresit in primul contact, dar s-a intors roata si Webber si-a luat revansa). Imi pare rau ca tu nu intelegi esenta a ceea ce am spus eu, dar asta e, unii mai mult si altii mai putin....Eu m-am referit doar la faptul ca tu ai incurcat rotile in postul tau si nu am declarat ca Fernando e vinovat, ci doar am spus ceea ce am vazut ca: Alonso a lovit cu roata spate roata fata a lui Button. A fost un incident de cursa si nimic mai mult. Numai ca tu esti prea inflacarat si nu vrei sa vezi unele lucruri. S-auzim de bine
-
marius_kji, duminică, 28.03.2010 20:44che spectacolo
A fost o cursa superba.Un podium frumos cu PILOTI care vorbesc si se comporta decent dintodeauna.Fara gesturi sau crize de bucurie de oameni superiori si aroganti,un podim al INVINGATORILOR.Bravo
-
diesel08, duminică, 28.03.2010 20:50Melbourne-scurte aprecieri
O cursa memorabila! A avut de toate, inclusiv spectacol, depasiri, acrosaje, pe toate gusturile:). Am fost plecat insa am apucat cursa pe meleaguri straine. Felicitari Button, Mclaren, trebuie sa recunosc ca tactic Mclaren i-au facut acea schimbare de pneuri lui Button la modul magistral. Ferrari, tactic perfect, Fernando a gresit fortand primul viraj, insa avem nevoie de campioni care sa se "bata" pe pista. A recuperat fantastic si a reusit pe "fasii" de guma sa-si apere o pozitie a 4-a. Kubica, de toata isprava! Talent cat incape si se pare ca motorul Renault a fost la inaltime, impreuna cu upgrade-ul celor de la Renault. Hamilton, foarte bun, spectaculos, si-a fructificat cu dibacie sansa oferita la inceputul cursei insa echipa ia furnizat o strategie paguboasa. Massa, felicitari pentru start si parcursul cursei. Singura mentiune negativa, din pacate pentru Red Bull. N-ajunge sa ai cea mai rapida masina de pe grila. Trebuie sa fie , in primul rand, cea mai fiabila. Campionatele din ultimii 20 de ani au fost castigate de masinile cele mai fiabile. Concluzia..Ferrari in frunte, impreuna cu Fernando. Sunt convins ca vor ramane acolo. Numai bine si felicitari celor care au castigat astazi in F1 Champ!
-
marius_kji, duminică, 28.03.2010 20:59cenaclu' flacara
TVR.De la Michi nu mai ai nici o pretentie ca omu' nu vede bine,dar Victoras e uzat rau de tot.Piloti se depaseau si el ne vorbea de cu totul altceva,se credea la cenaclu' flacara nu la curse . eu nu inteleg de ce nu il aduc pe Laurentiu Mandu in locul lui Bonifaciu.Si dragi comentatori nu mai vorbiti in timp ce se aud "team radio"-urile.macar asta.chiar va rog.este foarteee usor. Singurul care vorbeste cum trebuie e Mihai,cand nu e intrerupt cu niste comentarii de toata jena.sanatate si numai bine.
-
diesel08, duminică, 28.03.2010 21:03fair-play
Vreau sa-l felicit pe Schubler care, desi stiu care are alte preferinte, reuseste sa se mentina in zona obiectivitatii si a comentariilor pertinente.
-
diesel08, duminică, 28.03.2010 21:11erata
"i-a furnizat"
-
F1-zone, duminică, 28.03.2010 21:21unde e Red Bull
Nu mai inteleg ce se intampla cu Red Bull si Vettel! Pur si simplu nu inteleg! Al doilea pol si nimic! Alonso, un mare pilot, plecat de pe 18 cu Schumy pe 19 si ajunge pe 4! L-a facut pe Ham dintr-o franare! Schumy..astept sa vina in forta in viitoarele curse!Vettel hai, ca e lung campionatu'!
-
coman norbert, duminică, 28.03.2010 21:41Schumacher
intr-un interviu, mentioneaza ca a fost lovit din lateral de Alonso si a fost nevoit sa inceapa cursa de pe ultimul loc, dar a fost o cursa frumoasa. Spune ca Alonso nu poate fi considerat vinovat, astfel de evenimente se mai intampla in formula 1, a fost un ghinion... Dar mentioneaza ca lui personal i-a placut aceasta etapa de F1. Ma asteptam sa tune si sa fulgere...
-
NeoGalaxy, duminică, 28.03.2010 22:03
@cristian123: Numai eu sunt inflacarat :)))) Stii ceva nu conteaza. In orice discutie am avut, ori de cate ori te-ai inselat nu m-a stresat sa-ti spun ca te-ai inselat. Te-am lasat s-o tii pe a ta si gata. Sa vezi posturile tale al faza cu istoria echipei McLaren, ai fost comic rau acolo :) Orice discutie cu un fan McLaren este distractiva si sunt sigur ca ne vom distra si pe viitor. Unii la coltul blocului (sa vedem amicul meu BurningFlame ce colt vrea) si unii la limita penibilului. Dar aici iti dau dreptate pentru ca oricum este mai simplu asa. Pot sa-ti arat trasa ideala, cine ce vroia sa faca si tu tot pe a ta o veti tine :) In schimb iti promit ceva, nu iti voi mai raspunde la nici un post unde spui numai tampenii, si nici altor fanii McLaren. Si stii de ce? Pentru si daca as posta ceva logic, adevarat si mai ales corect... un fan McLaren tot va spune ca sunt tampit. Asa ca... nu se merita sa ma stresez si ma cert cu deferiti necunoscuti doar de amorul artei. Si daca nu ma insel, este vorba despre roata drepta fata pentru ca... asa apare in filmulet :) 32" mai exact :) Citez: "Alonso nu a gresit la start, Jenson l-a lovit cu roata drepta fata si Fernando l-a incomodat pe Schumi care si-a schimbat aripa fata. " :PPPPP Sa ne oprim aici, nu mai conteaza, orice discutie cu un fan McLaren intotdeauna va sfida logica si realitatea. Pur si simplu este imposibil de discutat cu un fan McLaren serios. QED
-
F1-zone, duminică, 28.03.2010 22:06Hamiltoanele
Ham vrea sa stie cine e persoana care "l-a chemat" la boxe pt pit, si sa-l urecheze poate:))), nu stie ca e Whitmarsh in persoana! Dupa povestea de anul trecut cand l-a bagat pe un alt coleg de echipa la apa cu minciunica, vad ca recidiveaza:)..Prevad un "duel" cu Button, asa cum l-a avut cu Alonso in '07:))
-
cristian123, duminică, 28.03.2010 22:27@neo
Ca sa sfidam in continuare logica si realitatea (rog alti useri sa ma corecteze dak grsesc in ceea ce spun). Chiar m-ai facut curios (am zis ca poate sa ma insele pe mine memoria si te-am corectat degeaba) si m-am uitat din nou si din nou la startul cursei si n-am putut ajunge decat la o singura concluzie: TU NU DEOSEBESTI STANGA DE DREAPTA. Ma bucur ca te-a amuzat postul meu de anul trecut (desi ar fi trebuit sa te ingrijoreze cele de anul asta si sa te apuci un pic de scoala ca nu-i prea tarziu). P.S.: Chiar m-as bucura daca te-ai tine de cuvant si ai fi fair-play. Ai putea sa iei exemplu de la diesel08 pentru care n-am decat sa spun jos palaria.
-
Alex, duminică, 28.03.2010 22:39Raikkonen la Red Bull din 2011
http://www.worldcarfans.com/110032825375/raikkonen-to-partner-vettel-at-red-bull-in-2011---report
-
bbb, duminică, 28.03.2010 23:01pentru 2
De cand intru pe situl asta, nu am vazut useri mai enervanti decat neogalaxy si burning flame. Se cred superiori si spun banalitati de pe un piedestal fals numai ca ei saracii au impresia ca spun adevaruri absolute. NeoG tu te crezi superior altora pentru ca ti-ai cumparat fiat? Nu masina te face om, tine mitne asta. Revenind, pot sune ca oameni atat de autosuficienti nu am vazut niciodata... ce sa mai zic de simtul umorului. Voi aveti impresia ca niciodata nu gresiti si restul sunt aliati impotriva voastra? Atat de patetice sunt textele voastre interminabile, in care nu spuneti NIMIC, doar varsati ura voastra fata de cei ce sunt diferiti. O duminica placuta.
-
F1-zone, luni, 29.03.2010 00:21userii userilor
Am vazut ca unii useri (ex.ctmmihai), mari cunoscatori de F1, au tot tocat expresia-din cauza ca Vettel a avut ghinion- si asa au castigat unii, recte Alonso, pai daca al meu Vettel a pierdut in dauna lui Alonso in Bahrain, ce mai spui dragutule ca astazi, pa acelasi ghinion, tot al lui Vettel a castigat Button? Sau exista ghinion doar cand castiga cei de la Ferrari? Ii prefer pe ei celor de la meclaren. Dar cand te ia gura pa dinainte, asa se intampla.
-
F1-zone, luni, 29.03.2010 00:23ca omu
beneficiu nu dauna
-
NeoGalaxy, luni, 29.03.2010 00:33
@cristian123: Am facut aceasi greseala de 3 ori consecutiv, citeste posturile de dupa tine :) Asa vezi la ce ma refeream eu :) Poate asa te prinzi. Tine minte ca am copiat si textul original ca sa nu crezi altceva :) Nu neg ca am gresit si nici sa nu crezi ca-mi pare rau. Se mai intampla, probabil este a doua sau maxim a treia oara cand gresesc :) Singura diferenta este ca tu desi m-ai corectat prima data, nu ai fost in stare sa spui simplu ca am gresit. Ai incercat sa-mi demonstrezi cat de meserias esti tu, jignindu-ma pe mine si pe Burning poate (asa zice el), adica ai facut exact ce spui tu ca te deranjeaza la mine :) Adica ai avut exact aceasi atitudine ca pe care o displaci atat de mult la mine :)
-
marian0904, luni, 29.03.2010 08:46Massa vs Alonso
L-am vazut pe Alo crispat pt ca nu i s-a dat voie sa-l depaseasca pe Mas. Situatia devine critica si nu cred ca Fer isi va mai permite sa-l tina pe Alo la cutie pentru Mas. Santander ii va spune clar lui Montezemolo ca nu da bani pentru ca Mas sa danseze in fata lui Alo si acesta sa primeasca ordine cinice de cursa ca sa-i salveze curu' brazilianului. Era clar ca daca Alo l-ar fi lasat pe Ham, britanicul il facea harcea-parcea pe baiatu' lu' tata. Bravo lui But, Kub, Alo si Ham! Bafta Vet! Trage tare Schumi! Credeai ca va fi usor cu baietii? Curaj Ros!
-
diesel08, luni, 29.03.2010 09:16strategia Ferrari
Fernando nu mai avea cauciucuri de atacat, iar Ferrari nu-si puteau permite sa riste. A fost un calcul foarte exact. L-au pastrat pe Fernando in ariergarda, fiind cel mai potrivit sa apere pozitia Ferrari, lucru demonstrat de altfel. Cu un Alonso pe 3(pt ca nu exista certitudinea cum ca Nando l-ar mai fi putut depasi pe Kubica) aveam si un Hamilton pe 4, iar Ferrari niste puncte in minus. In plus in aceasta faza, cu ordine de echipa, risti sa demoralizezi iar Massa trebuie sa fie langa Alonso pentru a acumula puncte in clasamentul constructorilor. Sunt un mare admirator al lui Fernando, insa daca eram in locul tacticianului de cursa al Ferrari luam aceeasi decizie . Suntem abia la inceputul campionatului, Fernando va mai castiga curse.
-
diesel08, luni, 29.03.2010 09:31Schumacher-2010
Cand am aflat ca revine in F1, am spus ca pentru Michael primul si cel mai dur adversar va fi Rosberg. Imi mentin parerea si-acum, la doua curse din noul an.
-
ctlnmihai, luni, 29.03.2010 09:58Button a castigat Marele Premiu al Australiei!
A fost o cursa spectaculoasa in care star-ul cursei a fost Lewis Hamilton care a dovedit ca isi merita titlul de campion mondial cucerit in 2008 ..Button a fost destul de norocos in aceasta cursa pe care a castigat-o mai mult datorita greselii facute de Vettel..Cat de impartiali sunt unii in comentariii observ si de data asta..sunt curios ce s-ar fi scris daca Lewis ar fi gresit in locul lui Vettel.in incheiere 2 observatii pozitive despre aceasta cursa 1. e de apreciat faptul ca de data asta comisarii de cursa au lasat pilotii sa concureze in sensul ca niciun duel roata la roata n-a fost penalizat 2. Mclaren nu e prea departe de Ferrari si din nou aceasta echipa a dat de dovada de slabiciuni . P.S Cat despre unii care apreciaza depasirile lui alonso ,sa nu uitam ca marea majoritate a lor au fost facute in dauna unor piloti care alergau pe monoposturi mai putin performante>Nu in ultimul rand cand faci o singura oprire la boxe (Ferrari) si esti pe cale sa fi depasit de un monopost mai putin performant decat al tau si care a efectuat si 2 opriri la boxe cum a fost cazul lui Hamilton,atunci chiar nu vad niciun motiv real de bucurie
-
F1-zone, luni, 29.03.2010 10:06din nou esti cu stiinta mare!
Bai baiatule, ai o barna cat sequoia in ochi! La ce cursa te-ai uitat tu? Ham ce cursa a facut? Ce campion? De besmetic, a dovedit ca are creier cat unghia! Button l-a dovedit prin simplu fapt ca mai stie si altceva decat sa apese acceleratia. Ce mare branza a facut Ham de pe 11 pa 6! Hai lasa-ne cu stiinta ta!
-
F1-zone, luni, 29.03.2010 10:09Ham
L-au bagat la al doilea pit ca si-a uzat primu' rand de gume, iar catre ultimele tururi a uzat si-al doilea!A facut cea mai stupida cursa dintre primii 10!
-
ctlnmihai, luni, 29.03.2010 10:19F1-zone
eu nu stiu cata stiinta am eu in F1 dar tu sigur esti sub nivelul celor 2 comentatori de la tvr 1
-
NeoGalaxy, luni, 29.03.2010 10:26
Din cate am inteles eu, Vettel nu a gresit cu nimic. Surubul de la roata lui stanga fata s-a blocat si a stricat/busit franere rotii. In comparatie Webber si-a cerut scuze pentru incidentul cu Ham, Button nu a fost in stare sa faca acelasi lucru pentru incidentul cu Fernando si Schumi. Iar la Ferrari lucrurile stau bine, au gandit o strategie si le-a mers foarte bine, macar pilotii stiu sa declare la fel :) In schimb ce la McLaren... deja apar tunete si fulgere intre Lewis si Jenson :)))) Si asta nu o zice moi moi ci Lewis insusi :)
-
ctlnmihai, luni, 29.03.2010 10:30NeoGalaxy
That's racing.. daca nu gresesc si alonso a avut o ezitare la start care l-a costat mult
-
ctlnmihai, luni, 29.03.2010 10:38NeoGalaxy
Mai degraba ar trebui sa te ingrijoreze comportamentul celor 2 piloti de la Ferrari care tac dar cand sunt pe circuit nu se menajeaza deloc .La Mclaren treaba este mai simpla .Buttotn cu toate ca a obtinut aceasta victorie in Australia este sub Hamilton indraznesc sa spun la toate capitolele.Incepand cu modul in care cei 2 au castigat titlurile mondiale Lewis in compania unui adversar mai redutabil ,Button , in conditiile unui sezon cu regulamente noi ,deci fara adversari care sa-i puna probleme de la inceput si terminand cu tot ce vrei tu
-
webber, luni, 29.03.2010 10:46contradictii
Sunt putin contrariat. In urma cu ceva ani (in 2002) s-a facut mare tam-tam: multi fani F1 au iesit la rampa cu pareri despre cinste, corectitudine, fair-play si sportivitatea inainte de orice, in urma cursei de pe A1 Ring. Acum, mare parte din acei fani plus alti cativa, au cotit-o: "Ferrari trebuie sa-l dea pe Massa la o parte sa treaca Alonso, ca Massa il tine pe acesta si sta in calea visului acestuia de a castiga al treilea titlu, pentru el si pentru a-si ferici fanii. Ca Santander nu o sa mai suporte mult timp aceasta situatie si ca va "pune piciorul in prag" bla, bla, bla si alte asemenea ce numai cu sportul nu au ceva in comun. De ce sa se dea Massa la o parte si inca de la a doua cursa ?? De ce nu-l depaseste Alonso ?? Nu poate ?? Atunci trebuie sa fie neaparat favorizat, nu ? Ii este frica de un acrosaj cu Massa si ca acest lucru il va tine departe de puncte si ca isi va supara echipa ? Atunci stai nene la cutie si "gestioneaza bine cursa", dar am o veste proasta: acum nu mai merge cu luat ceva puncte la fiecare cursa pentru a castiga campinatul. Nu, acum sa castigi cursa conteaza mai mult decat oricand. Dificil de castigat campionatul in aceste conditii Alonso, nu-i asa ? Trebuie sa-si asume riscuri si sa depaseasca, uf. Tocmai el, asa de titrat sa faca ce trebuie sa faca toti ? Sa ia cursa pe cont propriu sa se lupte cu coechipierul si cu toti ceilalti piloti, adica sa piloteze intr-o cursa ? Nu dom'le, lui trebuie sa i se dea de-a gata, ca doar este cineva. Pa-te-tic. Si cand este anuntat de la boxe ca se apropie Hamilton (un pilot care a dovedit ca este mai bun decat el inca din primul an de acomodare in F1), se rasteste: "Nu ma intereseaza !"....... ca n-ati facut ce trebuie sa fac eu... sa-l depasesc pe Massa adica.... .Jalnic.
-
NeoGalaxy, luni, 29.03.2010 10:52
Asa si in afara de prostiile astea mai stii si altceva? Te-ai uitat la alta cursa? Fernando putea sa-l depaseasaca de 20 de pe Felipe dupa care intra la boxe sa schimbe penurie si poate revenea in fata/spatele sau mai departe. In schimb, amandoi au avut probleme cu pneurile, desi Felipe a "excelat" la capitolul acesta cu nu mai putin de 5 derapaje, au fost mai multe dar nu toate aratate la TV. Conteaza ca Webber si Lewis l-au depasit de mai multe ori pe Felipe? Daca acesta revenea si paradoxal la sfarsitul cursei este in fata amandorura? Uita ca masina McLaren este poate cea mai contestata masina si ca nu este contestata pentru ca este mai buna ci pentru ca are cateva chestii sa le zic asa neregulamentare. In schimb Red Bull este contestata de concurenta pentru ca este mult mai buna dar din pacate, foarte putin fiabila. Si asta pentru ca toate chestiile meseriase pe care le dezvolta baietii sunt implementate pe masina lui Wettel, asa cum la Ferrari sunt implementate pe masina lui Fernando. In acelasi timp, un pilot care nu a mai condus de x luni, desi ii merge masina prost si nu din vina lui, aduce puncte destul de multe si valoroase si cursa trecuta si cursa aceasta. Daca cursele se castigau pe nr de depasiri, da Lewis avea locul 2 si Fernando castiga, dar cursele se castiga pe puncte. Este irelevant cine este mai bun dintre Jenson si Lewis, momentan vad ca echipa il favorireaza pe Jenson, iar acesta a castigat MP-ul de ieri, deci are prima sansa la titlul. Si asta nu o zice moi moi ci statisticile. A depasit masini slabe Fernando, asta este, nu este vina lui ca altii il lovesc nu? Si-a facut treaba, a ajuns pe langa ultima pozitie, de fapt era chiar pe ultima dupa acrosaj, dar pana la sfarsitul primului tur deja depasise cativa :) Si daca nu ma insel, si Lewis a depasit niste masini mai slabe si a fost depasit de masini mai slabe... sau stai... o sa-mi spui ca discutam asa de dragul de a trece timpul acuma :) Si ce spun eu sunt prostii pentru ca ce spui tu este vocea lui Dumnezeu si eu nu am nici un argument. Da-mi voie sa-ti spun ceva. Iti raspund politicos si cat mai pompos pentru ca am scris mai sus ca orice discutie cu un fan McLaren va sfida intotdeuna logica, realitatea si ca este imposibil ca cineva sa se inteleaga cu un fan McLaren despre orice. Deci ma opresc aici, deja imi inchipui orice discutie cu tine sau orice alt fan McLaren si este pur si simplu plictisitoare.
-
ctlnmihai, luni, 29.03.2010 11:04Neo
E o replica adresata mie sau lui webber.. ca nu inteleg:)
-
webber, luni, 29.03.2010 11:06nu tocmai
n-ai nimerit-o. Nu sunt fan McLaren decat atunci cand este Kimi sau A. Newey la ei. Nu sunt un fan fanatic sau declarat, asa ca nu sunt condamnat sa fiu numai pro sau numai contra. Si da, este adevarat: cand un pilot poate devine foarte calm si se uita cu condescenta in jur. Iar cand nu poate ce face ?? Inventeaza scuze patetice, ca i-a disparut o piulita de la motor, ca nu are aceeasi masina, ca il tine coechipierul, de parca il putea obliga echipa sa nu depaseasca; ca bla, bla, bla .... nici nu vreau sa aud. Si toate acestea acompaniate de cele mai aristrocrate aere.
-
NeoGalaxy, luni, 29.03.2010 11:08
Nu am nici o treaba cu Webber, am citti ce a scris si nu este rau deloc. Iar fraza de aici "Sunt putin contrariat. In urma cu ceva ani (in 2002) s-a facut mare tam-tam: multi fani F1 au iesit la rampa cu pareri despre cinste, corectitudine, fair-play si sportivitatea inainte de orice, in urma cursei de pe A1 Ring. Acum, mare parte din acei fani plus alti cativa, au cotit-o: "Ferrari trebuie sa-l dea pe Massa la o parte sa treaca Alonso, ca Massa il tine pe acesta si sta in calea visului acestuia de a castiga al treilea titlu, pentru el si pentru a-si ferici fanii. Ca Santander nu o sa mai suporte mult timp aceasta situatie si ca va "pune piciorul in prag" bla, bla, bla si alte asemenea ce numai cu sportul nu au ceva in comun" este foarte adevarata. Eu am spus asa ceva, pentru ca ma injurau mai si mai mult diferiti fani, iar incepeam fazele de mai sus cu ineptii, prostii si asa mai departe. Stii tu fanii McLaren... bla bla bla.
-
NeoGalaxy, luni, 29.03.2010 11:09
@Ctlnmihai: Vezi ce frumos ti-a raspuns? Si aici are dreptate :)
-
webber, luni, 29.03.2010 11:22Neo, Neo ..Precizare
Este evident ca la postarea "contradictii" (a mea) mie mi-ai raspuns cu postarea aceea fara subiect. Iar la postarea "nu tocmai" (tot a mea), tie ti-am raspuns nu lui ctlnmihai. Nu mai face jonglerii ! Iar razboiul tau cu fanii McLaren nu ma intereseaza.
-
ctlnmihai, luni, 29.03.2010 11:23NeoGalaxy
Daca te referi la raspunsul lui webber cred ca iti este adresat tie.Webber are un pic de dreptate .mi-as dori ca Massa sa-i dea o replica buna lui Alonso la fel cum a facut si Lewis in 2007 fara sa existe tensiunea existenta in 2007 ..atunci sa vedem cum se comporta Alonso.Parerea mea e ca Alonso cand are un echipier la fel de bun ca el nu face fata presiunii..Pana acum Alonso a avut echipieri mai putin buni decat el ,(fisichella si Piquet) si mi-ar place sa se intample la Ferrari ptr. ca fanii alonso sa nu mai invoce motive de genul ca echipa il sprijina mai mult pe X in dauna lui Alonso>Daca Alonso va fi mai bun in conditiile acestea decat Massa atunci da fanii Alonso pot sa dea vina pe Mclaren ca in 2007 l-a ajutat mai mult pe hamilton
-
NeoGalaxy, luni, 29.03.2010 11:28
@Webber: Scuze dar nu ti-am raspuns la nimic tie. Nici nu stiam de postul tau pana nu am l-am postat pe al meu. Uita-te la diferenta de timp intre postari. Eu scriu mai incet, stii am numai 4 clase si imi gasesc greu cuvintele. Si in principal cand postez folosesc @ si numele celui cu care "discut", aici am uitat si este vina mea.
-
C-G-C, luni, 29.03.2010 12:20F1
Cursa a fost spectacol. Cel mai bun a fost ca intotdeauna Sechelariu. Se pare ca nici co-comentatorii nu-l mai suporta pe insuportabilul Miki, iar Mihai Marinescu (care ar fi un comentator extraordinar) ia dat de vreo cateva ori peste bot. Referitor la piloti, Button a fost istet ca a schimbat pneurile imediat, desi initial parea un dezastru. Alonso a recuperat remarcabil, Iar la Shumi pe langa faptul ca a fost ghinionist si nu are cea mai buna masina, se simt anii in care a lipsit. Cat despre Vettel... mare pacat. P.S.: Pastrez o fraza separata pt Hamilton pe care il admir pt rapiditatea lui pe circuit, insa duminica a fost neglijent, neam prost, intr-un cuvant terorist. Daca eram in locul lui Webber (pe care l-a scos din pista de 2x) il bateam la final. Am impresia ca tanarul britanic a cam luat-o pe femei, beutura si distractii (tocmai ce-i fusase luat permisul pt depasirea vitezei) si nu e bine pt el.
-
zdravanel, luni, 29.03.2010 12:45cine pe cine?
Cine pe cine a scos de pe circuit? Webber a luat mustrare de la stewarzi si si-a cerut scuze de la Hamilton, asa ca ... Neo, downloadeaza cursa si uita-te cu atentie la incidentul dintre Alonso si Button, se vede clar cum Alonso taie fata lui Jenson care nu mai are mare lucru de facut. Vorba lui Brundle in comentariu: it is zero percent Jenson's fault. Peste cinci minute, de la Ferrari pit wall: race incident between Fernando and Jenson, deci n-au nici o reclamatie. Numa tu esti mai destept decit echipa Ferrari. In cursa asta, singurii care au depasit piloti cu masini comparabile au fost Hamilton si Webber. Alonso i-a depasit pe de la Rosa si Barichello, apoi a stat anonim in coada lui Massa. Fantastica cursa pentru el! A, si numele pilotului pe care-l tot stalcesti tu in comentarii e Vettel. Mai vezi pe cineva sa scrie Alonzu pe-aici?
-
NeoGalaxy, luni, 29.03.2010 13:06
Ce faci Zdravanel? Cu cine te certi? Cine scrie Alonzu pe aici? Alonso ii taie fata lui Jenson? Pai ce curba era la stanga sau la dreapta? Cine era in spate nu a vazut ca are 2 piloti in lateral? Cine era in fata si cine era in spate? Iti desenez daca vrei sa vezi cat de simplu se putea evita acel incident, daca se dorea, evident. A spun cineva ceva de reclamatie? Eu nu cred. Si tu credeai ca Brundle o sa zica altceva decat ca nu vina lui Jenson? Sa fim seriosi :) P.S. Am gresit si eu o libera in loc de V a fost W si gata i-am stalcit numele :) Wow... Ai gresit site-ul, Cancan este ceva mai incolo :)
-
zdravanel, luni, 29.03.2010 13:12Neo
Puteam sa pariez ca in 15 minute o sa raspunzi :))))) cocosel cum esti. Jenson nu era in spatele lui Alonso, ci pe interior, sau nu stii ce inseamna a fi in spatele cuiva. Alonso a fost in spatele lui Massa toata cursa., pentru un exemplu de folosire corecta a expresiei "in spatele".
-
NeoGalaxy, luni, 29.03.2010 13:22
@Zdravanel: O sa vezi raspunsul meu pe pista, pentru ca acolo te va durea cel mai rau.
-
cristian123, luni, 29.03.2010 13:34@zdravanel
Mi-ai luat-o inainte. Exact asta vroiam sa-i spun si eu lui Neo (desi baietii de la automarket ar trebuie sa-i puna interdictii in a mai posta la cat de obtuz vede el lucrurile) ca daca ar fi urmarit cursa pe bbc ar fi avut alta perspectiva asupra ei. Ar mai fi de adaugat si team-radio-ul lui Massa din a doua jumatate a cursei (ca sa inteleaga si Neo ca derapajele lui Massa nu erau numai din cauza pneurilor) cand inginerul lui de cursa ii da indicatii despre cum sa foloseasca acceleratia la iesirea din viraj (pana si comentatorii raman cam uimiti). Sunt aproape sigur ca Neo va spune povestea ca suntem fani McLaren si sfidam logica si realitatea, ca el asa stie: o poezie a invatat la viata lui si p-aia o spune mereu. :)
-
NeoGalaxy, luni, 29.03.2010 14:20
V-ati uitat la o alta cursa baieti. Comentariu de pe BBC este interesant nu neg, dar idea ca "liderul campionatului arata catre o directie gresita" spune cam tot despre atitudinea celor de la BBC. Am vazut cursa transmisa de pe BBC si nefiind fan McLaren am exact aceeasi perspectiva ca orice alt fan. Cred ca asta spune tot. Gasiti comentariul pe la 9'09" aproximativ :) Mai sunt cateva comentarii comice gen: a avut un contact cu Schumi si Fernando dar a iesit frumos nu? Pe la 1h 20' 15" dar... v-ati uitat la o alta cursa pentru ca sigur nu stiti la ce ma refer :))) Comic este ca la incidentul dintre Lewis si Webber... din prima da vina pe Webber :)))) Dar la incidentul dintre Jenson si Fernando... tac malc :)))) Ce obtuz vad eu lucrurile da stiu asta :)) Asa ma duc sa vad obtuz niste stele si ma retrag. Exista anumite lucruri infinite inpotriva carora nu se poate lupta, din pacate. Si am uitat de poezia aia frumoasa.
-
F1-zone, luni, 29.03.2010 14:41mtmihaita
Atata stii atata spui! Ma ingrijoreaza ca, spre deosebire de alti fani meclaren tu esti contradictoriu, incoerent. Am sa-ti dau citate din matale, d-alea vechi, sa vezi ce prostii puteai sa debitezi. Si la anii tai, chiar ar trebui sa ai controlul propriilor vorbe. N-am treaba cu tine, dar chiar esti de-a dreptul deprimant.
-
sharky_raduku, luni, 29.03.2010 14:42@Neogalaxy
sa nu-mi spui ca si Ferrari e nedreptatita :)
-
F1-zone, luni, 29.03.2010 15:03ham, team-radio
"Whose call was it to bring me in? Fricking terrible idea!" Mostra de inteligenta a la ham-si relatia lui cu echipa...
-
ctlnmihai, luni, 29.03.2010 15:10F1-zone
Sunt magulit ca ti-am atras atentia hai sa nu vorbim despre controlul vorbelor..Cred ca singurul care ar trebui sa-si controleze limbajul esti tu care ai pornit de fapt atacul la adresa mea (Bai baiatule, ai o barna cat sequoia in ochi!) Eu cred ca imi controlez cat de cat limbajul..sincer cred ca mai degraba comportamentul tau infantil asa cum rezulta din frazele tale nu reflecta varsta pe care spui ca o ai ..sincer dintr-o prima citire a comm-urilor tale cred ca prezinti anumite labilitati psihice ,probabil asa explicandu-se si faptul ca te deprim asa de tare..sau probabil de vina e astenia de primavara .In concluzie esti un ardelean cu limbaj de smecheras de ferentari .
-
F1-zone, luni, 29.03.2010 15:25mmihaita
Draguta, eu sunt foarte calm:), tu, din toata varza scrisa de tine aici, rezulta ca habar n-ai de F1. Esti bolovan asa ca din cand in cand iti mai dau cate-un branci, nu de alta, dar n-as vrea sa crezi ca esti singur pe-aici;)
-
F1-zone, luni, 29.03.2010 15:27origini
Sunt din sud, ca tine, am emigrat in Ardeal;).Sper ca tu sa ramai unde esti:))
-
ctlnmihai, luni, 29.03.2010 16:09F1-zone
Ptr. mine nu esti decat un alt tip din provincie care in locul Bucurestiului a preferat Clujul :) Odata ajuns in tr-un oras mare incepe sa uite de unde a plecat si sa-si dispretuiasca consatenii din provincie Ma bucur ca nu mi-ai stricat imaginea pe care o am despre ardelenii nascuti in Ardeal .
Citeste si
-
F1 TOP | duminică, 24 iunieAlonso a câştigat la Valencia! Schumacher, primul podium de la revenirea în F1!Fernando Alonso a câştigat la Valencia, iar Michael Schumacher a terminat pe locul 3 şi a obţinut astfel primul podium de la revenirea în Formula 1 la capătul unei curse pline de spectacol şi răsturnări de situaţie. Citeste tot
-
F1 TOP | sâmbătă, 23 iunieVettel va pleca din pole position în Marele Premiu al Europei!Sebastian Vettel a obţinut pole position-ul la Valencia într-o sesiune de calificări plină de surprize, în care Fernando Alonso, Michael Schumacher şi Mark Webber au ratat prezenţa în ultima parte. Citeste tot
-
F1 TOP | sâmbătă, 23 iunieFormula 2: Marinescu, locul patru în prima cursă de la Spa-FrancorchampsMihai Marinescu a terminat pe locul patru cursa de sâmbătă de Formula 2 de la Spa-Francorchamps, însă riscă să piardă poziţia la masă verde. Citeste tot
-
F1 TOP | sâmbătă, 9 iunieVettel va pleca din pole position în Marele Premiu al CanadeiSebastian Vettel a obţinut la Montreal al doilea pole position din acest sezon şi va pleca din prima linie a grilei de start alături de Lewis Hamilton. Citeste tot
-
F1 TOP | duminică, 27 maiWebber a câştigat Marele Premiu al statului Monaco!Mark Webber a profitat la maxim de penalizarea lui Michael Schumacher şi a câştigat cursa de la Monaco după ce a plecat din pole position. Nico Rosberg şi Fernando Alonso au completat podiumul. Citeste tot
Da, deci asta a fost cea mai interesanta cursa de mult timp incoace. Cred ca MARELE secret sta intr-un norisor deasupra circuitului in fiecare mare premiu. Numai asa pista ar sta "grasa", nu umeda, dupa cum ne explica desteptii de la TVR1. Imi pare rau de Alonso, cu toate ca s-a descurcat destul de bine. Probabil ca daca nu era Massa in fata lui, era si mai bine. McLaren au fost cu cateva secunde mai destepti decat restul si asta s-a vazut atat in strategie, cat si in rezultatul lui Button ( si Hamilton, dar nu a fructificat). Asa ca bravo Button si mai ales Kubica!!!