Byton M-Byte: SUV-ul electric cu autonomie de 520 de kilometri va avea un ecran central de 48 inch controlat prin alte două ecrane
SUV-ul electric Byton M-Byte va intra în producție de serie la sfârșitul acestui an și va utiliza un ecran cu diagonala de 48 inch care va fi controlat prin intermediul altor două ecrane, dintre care unul poziționat pe volan.
Constructorul chinez Byton a prezentat la târgul de tenologie Consumer Electronics Show (CES) de la Las Vegas câteva detalii interersante despre M-Byte, primul său model de serie.
SUV-ul electric va intra în producție de serie la sfârșitul acestui an și va fi comercializat pe piața europeană începând din 2020. Pentru moment, chinezii au oferit doar detalii sumare despre SUV, despre care știm că va sosi în două versiuni:
În schimb, productorul a fost mult mai generos în privința interiorului, mai ales că M-Byte va avea un ecran cu diagonală de 48 inch care acoperă practic întreaga lățime a interiorului și echivalează cu 7 tablete sau 24 de smartphone-uri puse unul lângă altul.
Pe acest ecran, șoferul și pasagerii vor avea acces la o serie de informații cu privire la viteza de rulare, gradul de încărcare al bateriei sau autonomia estimate, precum și la hărți de navigație. În plus, ecranul va afișa conținut multimedia și va fi util inclusiv pentru aplicații de productivitate, însă mai multe detalii concrete vor fi oferite mai aproape de lansarea comercială.
În ciuda dimensiunii generoase, producătorul insistă că ecranul nu va distrage atenția șoferului de la drum. "Poziția ecranului a fost dezvoltată și testată cu atenție pentru a nu afecta șoferul, iar luminozitatea se ajustează automat în funcție de lumina ambientală pentru a evita distragerea atenției", menționează producătorul.
Ecranul principal nu este touchscreen și, în absența unor butoane de control tradiționale, informațiile afișate vor fi stabilite prin intermediul altor două ecrane. Primul dintre ele este poziționat în centrul volanului și are forma unei tablete cu diagonală de 7 inch, în timp ce al doilea este disponibil între scaunul șoferului și cel al pasagerului din dreapta și are o diagonală de 8 inch.
Deloc surprinzător, pasagerii din spate se vor bucura la rândul lor de ecrane ampalsate pe spătarul scaunelor din față. În contextul unui "festin" al ecranelor, M-Byte va oferi șoferului și pasagerilor suport pentru tehnologia 5G, aflată în prezent în plină dezvoltare. Pe termen lung, după apariția lui M-Byte în 2020, Byton intenționează să lanseze un sedan în 2021 și un model cu 7 locuri în 2022.
Via Byton
Cam asta e viitorul nu avem ce face. High Tech. Personal cand vom fi obligati sa mergem numai pe electrice si automat interioarele vor arata asa, prefer sa renunt la masina personala. O sa aleg variante de transport in comun la drum lung si bicicleta in oras. Urasc plasticariile astea din materiale reciclate. Poate daca ma lovesc la cap grav sa ajung sa imi dau banii pe o porcarie din asta.