Cadillac CTS - primele imagini ale noii generaţii (UPDATE FOTO)
Cadillac va lansa în cadrul Salonului Auto de la New York noua generaţie a modelului CTS. Sedanul beneficiază de un look proaspăt şi de un motor complet nou, de 420 cai putere.
Cadillac va introduce săptămâna aceasta, cu ocazia Salonului Auto de la New York, noua generaţie CTS. Modelul de segment E, rival pentru BMW Seria 5 şi Audi A6, va avea parte de un debut triumfal în New York şi de o lansare pe piaţă începând cu toamna acestui an.
În aşteptarea debutului oficial, după o serie de teasere publicate de Cadillac, noi fotografii oficiale dezvăluie complet designul general al sedanului. Noile LED-uri gândite de designerii Cadillac vor pleca din blocurile optice faţă şi vor coborî până la nivelul spoilerului, încercând astfel să ofere o notă individuală modelului american premium. Grila proeminentă şi capota cu linii ceva mai pronunţate completează designul general, definit de filosofia Art & Science. În partea posterioară, blocurile optice păstrează o formă verticală şi se echipează cu lumini LED.
Interiorul păstrează linia desăvârşită deja de cele mai noi produse Cadillac, sedanul mediu ATS şi limuzina XTS. Noutatea absolută ar putea-o reprezenta înlocuirea instrumentarului de bord cu un afişaj digital. De asemenea, şi ecranul sistemului multimedia va creşte în dimensiuni pentru a oferi un aspect tehnologizat.
Spre deosebire de vechea generaţie, noul CTS se poziţionează direct în segmentul E, cu dimensiuni noi, mai generoase, ce îl poziţionează lângă rivalii germani.
Noutăţi importante şi sub capotă, acolo unde General Motors a anunţat deja că va introduce un motor V6 supraalimentat, de 3.6 litri, capabil să ofere 420 de cai putere şi 583 de Nm. Un pachet de resurse îndestulător care va propulsa modelul de la 0 la 100 de km/h în doar 4.6 secunde alături de o transmisie cu 8 trepte. Viteza maximă va ajunge la 274 km/h.
Alături de această motorizare de ultimă generaţie, Cadillac va oferi şi deja cunoscutul motor V6 de 3.6 litri, aspirat normal, gata să livreze 321 de cai. Nu va lipsi nici unitatea cu patru cilindri de 2.0 litri, supraalimentată, dispusă să ofere 272 de cai. Ambele vor fi echipate şi cu tracţiune integrală, regăsită însă în lista de opţionale.
via carscoop
-
antiqua, luni, 25.03.2013 19:16
da asa mai merge....americanii au invatat lectia, si-au facut temele iar acum intr-adevar pot fi considerati o competitie de temut pt. modelele omoloage mentionate....au lucrat la design ,nu mai vorbesc de motorizarea aceea de 2L...in fine una peste alta personal consider ca acest model va avea succes (poate-l aduc si in europa).am uitat sa mentionez atentia deosebita pt. detalii si finisarile care acum chiar sunt...........premim.
-
Mafia, luni, 25.03.2013 19:42
Mda.....Caliatatea si intelectualitatea omului ,se vede dupa comentariile redate la fel si modul lui de gandire '' aritocratic ''. Dar nu mai spun nimic , sunt destul de calm azi .Chiar mai calm ca niciodata :D
-
Lache, luni, 25.03.2013 19:44
Japs au inventat totul.Chiar si "apa calda" si "mersul pe jos" sunt 'made in japan". Umanitatea nu are habar cat este de noroacoasa ca exista japan.Fara ei am fi tot in neolitic si inconjurati de o gramada de mici mafioti. Te-ai uitat lea poze si ti-au placut.Acum este una dintre putinele masini premium car este alaturi de trio-ul japonez. Sanatate maxima!
-
@mafia, luni, 25.03.2013 19:46
Pai inseamna ca tu esti cel mai prost de aici, din 100 de comentarii ai maxim unul decent si coerent, in rest praf, deci ai dreptate, calitatea si intelectul se vede din comentarii, inca o data ai dovedit ca esti foarte prost si te straduiesti sa atingi noi culmi, esti perseverent.
-
Mafia, luni, 25.03.2013 19:50
Adevarat ca uneori sunt cam prost, dar stiu ce spun, sunt calm, mai ales dupa ce bag pe gat cateva pastile sa ma linisteasca.
-
Adrian, luni, 25.03.2013 20:14
Nu prea imi plac stopurile...dar in mare parte cred ca o sa dea bine spatele. Cadilac nu prea are multe modele in gama din pacate sa poata bate Audi,Mercedes,BMW,Infiniti si Lexus. Pentru mine si in ochii mei este o marca mai buna ca marcile enumerate mai sus ca rafinament, imagine si multe altele. ps. Sunt fan Cadilac & Porsche. Mereu o sa fiu subiectiv cand vine vb de ele :)
-
NeaNelu, luni, 25.03.2013 20:15
Arata foarte bine!Astept sa vad poze cu masina in toata splendoarea ei.
-
@copac, luni, 25.03.2013 20:23
Tipule, tu si acum o luna aveai cont nou, adica din februarie, acum iar ai cont nou din martie cu zero comentarii?:)) Asa ceva....mai sunteti cu conturi facute acum 5 minute?
-
RS, luni, 25.03.2013 20:30
420 cp,foarte puternic noul CTS. Inseamna ca versiunea CTS-V va avea peste 600 cp!! Va da de pamant cu BMW M5!!!!
-
inexorabil, luni, 25.03.2013 21:15
Chiar nu sunt inexorabil, sunt doar un alter-ego doborat de pastile :D Daca este s-o dam pe poante, am fabricat si eu una: meditatia filosofului roman la fast-food. Inainte sa infulece din sandvis, isi zise in taina: "Au inceput sa se imputineze cainii de pe strazi, semn ca patrundem si noi in lumea civilizata". Fericit, da sa muste din sandvis, dar acesta s-a miscat mai rapid, muscandu-l de nas...Umor negru, evident. On topic: m-am jelit eu ce m-am jelit ca Cadillac (pardon de cacofonie) si-a calcat in picioare traditia renuntand la limuzine in favoarea sedanelor ordinare, dar subscriu la afirmatiile laudative ale colegului @copac. Niciodata n-am contestat calitatea modelelor lui Caddy, ci doar inclinatia care ii reneaga istoria, atat. Ooooo, ce onoare, Mafiotule, ai hotarat sa intri in legalitate, sincere felicitari! Nu incape nicio indoiala ca este contul tau, judecand dupa topul tau personal de masini. Pe de alta parte, asa, cu drag, fara sa vrei, mi-ai lipait o palmuta morala: ai inclus o marca GM in primele zece marci pe care le iubesti, dar eu n-am plasat nicio "japoneza" in primele douazeci pe care le iubesc! Just, trebuie sa apas "enter" pe autocritica: la loc comanda! O remediaza taticu', stai sa vezi. Macar sa nu uit de bunele maniere. Cat despre "mafiotii" care te mistocaresc, nu-ti face griji: stii proverbul cu cainii si caravana......Ca tot vorbeam mai sus de caini. Si, apropo, fii atent ce comanzi la fast-food; sa nu-ti stea vreun "mafiot" in gat :)
-
unul, luni, 25.03.2013 22:10
Aceeasi simpatie pt @mafia o avea si Cuantic, si pt @suedezul la fel, ce chestie, ori ii sunt copiate ideile pana la cel mai mic detaliu ori este aceeasi persoana, pe unul il felicita @cuantic ca-l intampina cu "salutare mastre fan de suedeze", iar pe @mafia "ce onoare" din partea lui @inexorabil, mai ramane indemnul Biblic de impacare a userior, nu conteaza ca astia doi ii balacareste pe toti, mai putin pe el, e o chestie tare ciudata, dar probabil ca mi se pare.
-
inexorabil, marţi, 26.03.2013 00:09
@unul, "astia doi ii balacareste"......Nu-ti zgarie timpanul? Iti "place" misterele "greu elucidabile", mmm? Da, il plagiez la greu pe Cuantic, de ce nu? Avem un premier plagiator? Avem! M-am gasit eu mai breaz, mai "moral"? Avem un presedinte care sfideaza orice norma de drept si de bun simt? Ooooo, avem! Ce-mi pretinzi mie sa fiu croit altfel decat dupa chipul si asemanarea celor care ne conduc? Caci numai din cadrul multimii se pot ridica asemenea specimene, ca doar n-au aterizat din cosmos, pricepi? Pai, Mafia, ai promis mai sus ca nu vei mai posta decat logat! Ma pui in dilema: oare chiar esti tu? Dupa impresia "inofensiva" pe care o lasa ultimul tau text, as inclina sa aprob ca te reprezinta. Dar stii cum ma simt acum? Ca si cum ar fi aparut din senin......Iisus si mi-ar cere imperativ: "Sa crezi mort-copt in silueta Mea, caci Eu sunt!". Desi la Matei 24:5 scrie indubitabil: "Multi vor veni in numele Meu, zicand , si pe multi ii vor amagi"......Iar la cap. 2 din II Tesaloniceni se specifica: "Antihrist se arata inaintea venirii lui Hristos". Evident, nu practicam "religia" pe un site auto, dar ti-am expus punctul meu ferm de vedere: de acum incolo, avand in vedere ca te bucuri de un cont, se cuvine sa scrii numai logat......In caz contrar, ma vei sili sa te tratez precum Toma necredinciosul :) Este simplu, nu? Desi astazi tocmai lucrurile simple ni se par cele mai complicate sau cele mai neinteresante, iar gesturile elementare de omenie le consideram "non-trendy", ba chiar "anti-trendy". Cat priveste distributia Cadillac in Romania, se ocupa de acest aspect firma Dom Automobile din Voluntari (oricum, dupa cum am mai spus, ma voi inscrie la un drive-test cu C7......cand va fi "implementat" si la noi, normal), desi ma bate gandul sa concep o pledoarie catre dansii de asa natura persuasiva, incat si Buick sa fie vizat, in premiera nationala, macar cu titlu de incercare, ca tentativa de merchandising. Si sa nu se opinteasca nimeni sa ma abureasca cu "Buick = Opel cu alte haine", marca germana fiind, de fapt, la nivel de sedane, un Buick mai amarastean :P
-
unul, marţi, 26.03.2013 01:12
Buna explicatie, daca cei care ne conduc sunt cum sunt gasesti de bun augur sa fii la fel, ok:). Plagiaza in continuare. Iar textele reprezentative pt mafia sunt cele majoritare, ca de aia sunt reprezentative si normal ca citate din cartea cartilor sunt tot timpul bine venite pe un site auto, mai ales pt mafia. Esti baiat bun dar te pierzi in multe detalii.
-
unul, marţi, 26.03.2013 01:21
Si totusi cred ca esti aceeasi persoana, nimeni nu reproduce acelasi stil, aceleasi fraze mult timp doar pt amuzament, esti Cuantic, ai batut pariu cu tine insuti si-ai castigat, te-ai certat pe mail tot cu tine si-ai ramas tu, INEXORABIL, Cuantic is dead, welcome @inexorabil, dar esti bun, foarte bun, trebuia sa te faci regizor, nu vreau sa te superi pt ca n-am nimic cu tine, dar asta cred eu.
-
inexorabil, marţi, 26.03.2013 01:59
Mafia, daca ai fost atent la detalii, ultimele mele evaluari de pe AM despre Toyota au fost favorabile, mai ales in privinta design-ului, care mi se paruse atatia ani "calcaiul lui Ahile" pentru Toyota (nu si pentru Lexus, dimpotriva) si care umbrea in mintea mea admiratia sincera fata de fiabilitatea (inca de neegalat) motoarelor si robustetea (asisderea) cutiilor de viteze ale concernului nipon, fapt dedus de mine pe cale empirica, nu "din auzite". In alta ordine de idei, Supra a fost un monstru in toata splendoarea, usor tunabil, singurul concurent redutabil pentru regele dragstrip-ului, Buick Grand National. Si - asa cum au promis oficialii Toyotei - sper ca Supra sa renasca anul viitor sub identitatea conceptului FH-TS (concomitent cu o posibila noua generatie de GN, dincolo de Pacific), pe care il socotesc eminamente bestial, sub toate aspectele, caz in care GT-R-ul va fi pus in dificultate mecanica/dinamica si surclasat dpdv estetic :) Da, recunosc, am inserat Toyota in Top 10 al meu in primul rand dintr-un sentiment de prietenie la adresa ta, dar in orice gest exista si un dram de adevar...... Foarte interesanta aceasta "cerbicie" a ta de a continua sub identitatea veche, care ma ajuta sa-mi edific niste exegeze proprii, care abordeaza mai vechea cazuistica a lui "Crede si nu cerceta"......Viziunea ortodoxa contrapropune o reactie mai calibrata: "Intelege si apoi crede". Nu intamplator am folosit o analogie concludenta in postul meu anterior; o sa ne curete bau-bau tocmai din cauza ca il vom crede fara sa-l cercetam......Somn usor (pe ghimpii de rigoare).
-
C-G-C, marţi, 26.03.2013 08:50
Comentariile de aici s-au trasformat intr-o sedinta psihico-medicala a lui @Mafia si a dublurilor sale... "Tu crezi ca ceea ce respiri acum este aer Neo?". Medicamente, medicamente... P.S.: Cei de la Cadillac au facut intotdeauna masini interesante, insa ca mai toate masinile americane au handicapul unor interioare mai slab calitativ comparativ cu concurenta europeana. Totusi cred ca acest CTS va fi o masina excelenta.
-
gelu, marţi, 26.03.2013 11:11
oh meeen... din anumite unghiuri seamana cu merc imperecheat cu audi (poza 1). Da, si putin volvo (poza 6).
-
eu, marţi, 26.03.2013 11:13
Personajul ''inexorabil'' are probleme serioase. Este un destabilizator... Sa se pretinda de atatea ori altcineva si sa se injure singur, asta spune multe... A scris ca are sila fata de viata asta, deci nu-l lasati sa se joace cu mintea voastra. On topic: masina este o aparitie inedita, are echilibru intre aspectul exterior si aspectul interior, ambele dominate de linii puternice.
-
HP, marţi, 26.03.2013 11:29
Sunt de parere ca si-a cam depasit rivalii(merc,bmw).E o combinatie foarte reusita de eleganta si sportivitate.Acum chiar ca i se potriveste sloganul ''the new standard of the world''.
-
slVW_83, marţi, 26.03.2013 12:34
E singura marca americana care se poate bate cu sanse cu Triada! Japonezii aici nu exista, nici francezii si nici altii!
-
someone, marţi, 26.03.2013 12:42
baieti, seriously, mai terminati cu comentarii cu si despre "mafia" ca nu ne mai ramane loc sa comentam articolele despre masini . si uite asa era si eu sa uit ca trebuie sa spun ca masina asta care este chiar imi place . :P
-
mntsn, marţi, 26.03.2013 12:45
Imi place. Totusi, sunt de acord cu @gelu, cum ca a preluat trasaturi de la MB si Audi, dar, din moment ce arata bine per total, nu e de condamnat. Profilul este o idee mai putin suplu decat al rivalilor germani, dar per total arata bine, foarte bine si apreciez ca pastreaza elementele clasice Cadillac si nu se lasa acaparati de influenta coreeano-japoneza.
-
@inexorabil, marţi, 26.03.2013 13:34
Oficialii Toyota au promis ca vor renaste Supra, dar sunt sanse mari sa aiba platforma fostei generatii de seria 6, deci in toata splendoarea sa la design exterior dupa conceptul FH-TS, pe dedesubt va avea sasiu si ceva "organe" de Bmw, chiar daca va avea alte motoare, asta poate sa fie o lovitura puternica pt puristii marcii, reaparitia unui model legendar pe platforma de Bmw, cam nasol, nu are acelasi impact ca la hibride, puristii bmw nu cred ca se omorau dupa hibridele bavareze, unde oricum nu aveau traditie. Noul Cadillac arata foarte bine si la exterior cat si la interior, poate vor face o figura mai buna decat ATS care nu prea a reusit mare lucru.
-
zarnesteanu, marţi, 26.03.2013 14:10
Designul "edgy" si colturos a fost introdus prima data ... de Cadillac. La vremea lui a fost o ruptura majora fata de trendul instalat pe atunci de multi ani "rotunjor" si aerodinamic. Rand pe rand s-au aliniat toti marii producatori iar astazi masinile au linii mai musculoase si masculine tocmai datorita rebeliunii americane. Interioarele Cadillac au fost singurele care mi-au placut cu adevarat dintotdeauna la o masina americana. Materiale de prima mana, finisaje excelente si o senzatie de lux si confort pe care le gasesti doar in lumea buna. Nu ma indoiesc ca si generatia asta va fi la nivelul celor precedente, ba chiar indraznesc sa spun ca va ridica din nou stacheta pentru toata lumea, cel putin in America de Nord.
-
inexorabil, marţi, 26.03.2013 15:47
Catre toti detectivii lu' peste: lasati "indiciile", "intuitiile" si psihologismul si abordati tematica in fapt, nu interpretati dialogul meu cu Mafia, ca nu v-am siluit cu nimic la creieri, dar suspiciozita ramane boala nationala. Ia te uita, pacatosii arunca cu bolovani in alti pacatosi......Daca m-as sui intr-o Toyota chiar acum, deja ati presupune ca sunt o sosie a lui Mafia. Bagati odata la debla ca eu sunt @inexorabil si nu ma aseman cu nimeni! Iar daca nu, perseverati, ca oricum ma lasati rece. @mntsn, da, Caddy s-a orientat, in spiritul timpului, dupa trasaturile definitorii ale sedanului contemporan. Daca se va hotari vreodata sa-si reia postura istorica si predestinata de vector de superlux, atunci se vor vedea schimbarile majore, implicit saltul firesc spre RR. Pana atunci, "triada" plus Lexus vor constitui adversarii permanenti ai Cadillac-ului. Fiecare se bucura de atuul sau. In orice caz, Cadillac si Lexus nu sunt menite vanzarilor de masa, de aceea vor avea mereu de partea lor o aura de exclusivism. Valabil insa numai pentru cei care pun pret pe acest concept......
-
unul, marţi, 26.03.2013 16:14
Clar nu te asemeni cu nimeni, esti unic, dupa ce te straduiesti sa fii Cuantic in persoana, asa dupa cum ai declarat ca-l plagiezi si esti si mandru de asta, acum sustii ca esti unic:)). Ook, felicitari Cuantic, pardon, @inexorabil.
-
@RS, marţi, 26.03.2013 16:57
Nu conteaza cati cp are motorul,ci cati se transmit la roata!Iar daca vorbim de traseu sinuos pe circuit conteaza sasiul,suspensia,tinuta de drum etc. Asa ca mai are de asteptat Cadillac pana sa miroase triada.
-
RS, marţi, 26.03.2013 17:27
@@RS ''pana sa miroase triada'' :))))))))) CTS-V a batut M5-ul la vremea respectiva.Mai mult ca sigur si noua generatie CTS-V va fi mai rapid decat noul M5 si toata ''triada'' aia de care vorbesti tu.
-
@RS, marţi, 26.03.2013 17:31
Dupa multi ani s-au chinuit si-au batut fostul M5 pe circuit, si?? M5 este de decenii un model dorit, celebru, care a facut istorie si cariera, CTS-V , fostul sau viitorul, vor avea mult timp nevoie sa ajunga la asa ceva, si cu ATS erau multe sperante dar s-au dezumflat repede chiar pe piata SUA
-
RS, marţi, 26.03.2013 17:57
Deci,cum e cu puterea la roata de care ziceai?? aaa........acum ai dat-o cu istoria si cariera M5-ului :)))))
-
dan_grc, marţi, 26.03.2013 18:14
Imi place cum arata noul CTS, daca vor face ceva asemanator si la clasa de lux, Cadillac poate reveni la varf, mai ales in SUA. @RS As vrea sa precizez ceva, CTS-V este foarte performant si nu vreau sa-i stirbesc meritele , dar...nu vrei sa vorbim si de puterea lui? Ultimul motor de pe acest model, a fost din 2009 un V8 de 6.2 de 556 de cai si cuplu superior datorita capacitatii clar mai mari vs V10 de 5 litri de 507 cai la M5 care aparuse in 2005 oricum si care n-a mai fost modificat pana la sfarsitul carierei, deci nu e chiar asa surprinzator c-a fost mai rapid, acum pot veni cu viitorul model de peste 600 de cai si tot asa, n-ai observat ca toti vin cu niste zeci de cai si cuplu si mai mult in plus sa se bata cu Bmw? Eu cred ca da, iar M5 chiar are istorie, CTS-V nu, a nu se intelege ca nu are Cadillac istorie, vorbeam doar de acest model.
-
inexorabil, marţi, 26.03.2013 19:10
Salut, Dane! Stie toata lumea ca firma Cadillac (pai cum altfel sa evit cacofonia?) si-a propus cu prioritate veleitara sa se "ia la tranta" cu BMW, desi trebuia sa-si masoare fortele tot cu cineva din BMW Group, dar de pe palier superior ca lux......Vremurile "este" in schimbare, nu? @unule, am fost ironic la faza cu plagiatul, ca m-ati exasperat voi, "detectivii", cu "dubla personalitate" si cuantic in sus si in jos. Ei, daca mai pomenesc de acum incolo vreo iota despre saab si cainele sau de paza, ba imi voi rari si interventiile, si off-topic-urile, basca imi voi comprima textele, ca sa se simta si @Alex Radoi fericit. Poate se vor linisti stihiile care ma "combat" cu "justete", adica sper! Daca nu, atunci sa grohaie cine cat o vrea, caci eu sunt acesta si asa voi continua, surd si orb fata de sleahta de "psihiatri" ai boborului. Am mai subliniat si altadata: cine doreste si stie sa se poarte cuviincios cu mine, tot asa va fi rasplatit! Pe cine am nedreptatit? Cine mi-a intins mana si eu i-am raspuns cu pumnul? Dar vad ca a devenit sportul la moda pe AM maimutarirea larg permisa a persoanei mele. Cine asteapta dovezi "compromitatoare", se amageste singur. Acum s-a incetatenit o pandemie a cancanismului ieftinoid si cu orice pret, inclusiv in sufletele multor "iubitori de adevar" (eu sunt sigur ca unii nu s-au urcat nici macar o data in masinile despre care bat moneda ca le cunosc pe de rost; eu am precizat de la bun inceput ca n-am avut de-a face decat cu Aveo si cu simple analize de aproape in privinta unui Buick, deci mi-am recunoscut amatorismul). Totul insa are o limita, ca si un sfarsit. Daca eram atat de "psihopat" cum li se pare unora, n-as fi tolerat atatea sicane aiuristice......Dar probabil ca m-au vazut unii mai "bleg" si de aceea m-au asemuit cu un pisoar, unde este permis orice......Nu sufar de "mania persecutiei", nici de "sindromul maniaco-depresiv", sa stea calmi suspiciosii! Cu o Judecata toti suntem datori. Sa-si vada fiecare inexorabilo-fob de ale lui! Am dovedit, fara putere de tagada, ca, daca ma solicita cineva pentru o opinie personala, axata pe tema de discutie, nu-mi bat joc nici de el, nici de conjunctura. Chiar ca aceasta este ultima mea pledoarie pe AM pentru buna intelegere (respectiv pentru noncombat din partea "prietenilor"). Ce dracu', ajung sa repet ca papagalul aceleasi avertismente? Dar na! "Dupa libertatea de expresie tipa tocmai cei care vor sa abuzeze de ea" (Goethe). Si inca ceva: curiozitatea morbida fata de misterele "oculte" dauneaza grav sanatatii mintale si scurteaza viata! Aviz amatorilor.......O seara placuta!
-
RS, marţi, 26.03.2013 19:27
@dan_grc Normal ca vor sa se bata cu bmw,cu cine altcineva,cu skoda octavia?? Inca ceva,o masina performanta,luxoasa,frumoasa nu e buna ca nu are istorie? Pt mine istoria este egala cu 0(zero). Sa nu crezi ca am ceva cu marca bmw,imi plac majoritatea modelelor bavareze,dar nu e singura marca care produce masini bune pe lumea asta,cum cred unii.
-
dan_grc, marţi, 26.03.2013 20:02
Da @inexorabil, stiu ce zici tu dar nu stiu ce sa zic eu:), este putin probabil ca GM va intra pe segmentul de superlux, poate c-ar avea imaginea si experienta necesara sa ofere un astfel de model concurent pentru Rolls, dar e vorba de investitii foarte mari si cu toate ca este un concern gigant, nu cred ca-si permit in momentul de fata asa ceva, despre eventuale pierderi nu mai are rost sa mai vorbim, dupa ce se vor mai reorganiza acolo la Renaissance Center si unii vor iesi la pensie, cine stie, pana atunci incet incet cam pierd teren in lupta cu Toyota si VAG pe aproape toate segmentele.
-
designer, marţi, 26.03.2013 20:33
Masina asta nu o sa aibe sub nici o forma vanzari bune in Europa , in clasa sa , cumparatorul european este foarre pretentios si doritor de masini premium de traditie europeana .
-
@RS, miercuri, 27.03.2013 03:08
Cred ca dan_grc ti-a cam inchis gura prin raspunsul lui.Forjeaza un motor de Cadillac si unul de M5,ia sa vedem care cedeaza primul:garantez ca cel de Cadillac.BMW rules.
-
RS, miercuri, 27.03.2013 10:14
@@RS Esti tu asa sigur ca motorul de la Cadillac cedeaza primul? Poate nu stiai,dar bmw nu sta prea bine la capitolul fiabilitate. Mafia poate sa-ti explice mai bine cum sta cu fiabilitatea. Si dupa mintea ta,care crezi ca e mai fiabil,un motor de Cadillac cu cilindree mare care merge lejer sau unul de BMW cu cilindree mai mica,fortat si stors de multi cai putere?????
-
Vasi, miercuri, 27.03.2013 11:07
Mda, ar fi o aparitie exotica in Europa. Cu toate ca nu sunt eu mare fan de masini americane, nu pot sa nu apreciez un design bine facut. O chestiune de gusturi. La interior insa ar fi necesitat ceva mai multa creativitate. Culoarea scaunelor (sau poate lipsa de contrast) nu e cea mai fericit aleasa in versiunea respectiva. Desi am unele rezerve, de calitatea interiorului nu ma leg, pentru ca n-am vazut-o in realitate.
-
dan_grc, miercuri, 27.03.2013 12:12
@RS Nu am spus ca nu e buna pentru ca nu are istorie, ti-am explicat cum a fost cu puterea aia la roata, dupa 4 ani au reusit sa faca un CTS-V mai performant, bravo lor, dar de ce n-au facut comparatii cu modelul din 2004, cand a aparut primul CTS-V care avea aproximativ 400 de cai cu M5 care aparuse in 2005, era doar un an diferenta intre ele, era clar mai slab, s-au gandit 4 ani din 2005 pana in 2009 cum sa bata M5 pe circuit si-au luat motorul de pe Corvette C6 ZR1, ok au modificat si restul masinii, sasiu, directie, sistem de franare, dar cu-n motor de pe un supercar parca este altceva, nu? In aceste conditii era cam grav sa nu-l bata si n-am zis ca Bmw este singurul constructor care face masini pe lumea asta si te rog nu incepe si tu cu @mafia si cu fiabilitatea, e prea mult asta, dar pana una alta Cadillac este departe de Bmw chiar in SUA, cu toata fiabilitatea motoarelor de 6.2.
-
@RS, miercuri, 27.03.2013 16:31
Dupa mintea ta ce ar fi mai preferabil un motor care consuma o cantitate decenta de carburant la 100 km sau o hardughie care consuma cat o herghelie?Iar legat de fiabilitate la BMW, iti arat ceva ce o sa-ti inchida gura: din punctul meu de vedere cea mai buna statistica a fiabilitatii este ADAC (Automobil Club German). Este cel mai mare club auto din lume, cu peste 15 milioane de membrii. Serviciul lor de interventii rutiere are peste jumatate de milion de actiuni pe an si este baza celui mai mare studiu despre frecventa defectiunilor din lume. In acest studiu BMW este constant pe primele pozitii cu un numar foarte mic de defectiuni. Din punctul meu de vedere asta inchide definitiv discutia de fiablilitate. Atentie, e cea mai mare statistica din lume pe piata unde sunt cele mai multe BMW-uri! Nu e vorba de parerea unui specialist sau o experienta personala. Studiul aici: http://www.adac.de/sp/presse/meldungen/technik_umwelt/ADAC-Pannenstatistik-2011%20.aspx Ai inclusiv informatii despre ce defectiuni apar la ce modele. Poti folosi Google Translate.La revedere,drum bun!
Citeste si
-
MODELE NOI | luni, 25 noiembrieVolkswagen Polo va primi un facelift și motoare Euro 7 în 2025Volkswagen Polo urmează să primească o actualizare majoră în 2025. Noua versiune va primi un design revizuit, dar și motorizări noi care să respecte viitoarele norme de poluare Euro 7. Citeste tot
-
MODELE NOI | vineri, 22 noiembrieNoua Kia EV9 GT: cea mai puternică versiune are 501 cai putereKia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembriePrimele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 kmDS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembrieNoul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 kmHyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 20 noiembrieBMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în UngariaBMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. Citeste tot
ar putea sa-l aduca si-n romania, macar varianta in 4 cilindri, Cadillac a aratat tot timpul bestial, cred, ca coupe-ul CTS va arata si mai tare cu noua infatisare