Cadillac încearcă să cucerească Europa cu trei modele premium

Publicat marţi, 22.03.2011 10:52 de Bogdan Mirică

Deşi recunoaşte că îi va fi greu să aibă succes în Europa, Cadillac plănuieşte o ofensivă puternică, a treia în ultimii 15 ani. De această dată, americanii vor propune două modele complet noi.

Chiar dacă a încercat fără succes să debuteze triumfal în segmentul premium european, Cadillac nu renunţă. Constructorul american va încerca pentru a treia oară, în 15 ani, să reintre pe piaţa Bătrânului Continent.

Dan Ackerson, directorul executiv GM, a declarat: "Singurul lucru pe care îl putem face este să încercăm, să încercăm şi apoi să încercăm din nou introducerea Cadillac în Europa"

. Ackerson pune insuccesul şi pe seama brandurilor europene premium, care prin excelenţa lor fac aproape imposibil succesul Cadillac în Europa.

Subsidiarul General Motors plănuieşte să introducă o navă amiral pentru Europa, bazată pe conceptul XTS, expus anul acesta şi la Salonul de la Geneva. Sedanul de lux adoptă o linie de design ceva mai plăcută, încercând astfel să intre în graţiile europenilor.

Modelul se va poziţiona deasupra actualului CTS, rival declarat pentru BMW Seria 5. Gama americanilor va include şi un model mai mic, poziţionat sub CTS, potenţial rival pentru BMW Seria 3. Cu acestea modele, Cadillac ar putea încerca să zdruncine supremaţia nemţilor.

Din păcate, nu sunt veşti prea bune în ceea ce priveşte gama de motorizări. Cadillac nu plănuieşte să introducă un propulsor diesel în viitorul apropiat, ceea ce ar putea face ca publicul din Europa să nu favorizeze prea mult unităţile pe benzină deja existente, deloc zgârcite atunci când vine vorba de consum.

Jeff Lux, şeful departamentului de motoare din cadrul Opel, a ţinut să comenteze pe marginea subiectului, declarând că "momentan, Cadillac nu le poate face pe toate odată. Este nevoie de timp pentru îndeplinirea tuturor obiectivelor." 

via | autocar

  • george, marţi, 22.03.2011 11:26
    ANOTHER EPIC FAIL

    Cu usi care se inchid precum usile de fiset si alte "scapari" din astea penibile, succesul e garantat...not!

  • F-16, marţi, 22.03.2011 14:41
    @george

    In ce film sf ai vazut tu usi de fiset la un Caddy? Un Cadillac are lux si rafinament aparte,putine marci premium au asa ceva. Ma bucur ca vom avea marca Cadillac si in Europa.

  • george, marţi, 22.03.2011 15:22
    ERA UN "DOCUMENTAR" DESPRE CTS

    @ F-16 Am avut ocazia sa studiez pe viu un exemplar. Este un pic exagerat spus ca usile se inchid "ca usile de fiset" dar adevarul este ca se inchid intr-un mod profund dezamagitor pentru o masina din clasa asta si la pretul asta. Sta mai prost la capitolul asta si decat Citroen C6, ca sa nu compar cu BMW sau Mercedes...

  • F-16, marţi, 22.03.2011 16:19
    @george

    Chiar nu inteleg ce vrei tu sa spui de usile de la CTS. Daca documentarul ala de care vorbesti tu se numeste Top Gear,e clar. Emisiunea aia e un pamflet si prezentatorii aia sunt niste mascarici care fac orice pentru audienta. Crede-ma ca un CTS se bate de la egal la egal cu BMW si Merc. Unii au criticat designul acestei masini. Asta tine de gustul fiecaruia,mie imi place foarte mult.

  • george, marţi, 22.03.2011 17:39
    AM INTRAT IN JOCUL TAU

    @ F-16 De-asta am zis de "documentar" ca tu m-ai luat cu "filmele". Dar am zis mai jos ca am studiat o astfel de masina. Crede-ma, CTS n-are nici o sansa in fata nemtilor, cel putin nu in Europa. Nici in America nu cred ca va face minuni dar acolo e pe teren propriu... Astept feed-back de la tine dupa ce reusesti sa asculti o usa de CTS cum se inchide...

  • F-16, marţi, 22.03.2011 19:14
    @george

    Hai ca o dai in penibil cu usile alea. Asa pot sa spun si eu ca la un Bmw pe care l-am vazut nu imi placea cum se inchidea portbagajul si multe altele..... Poate in mintea ta CTS nu are nicio sansa. Adevarul e altul.....

  • Vlad08, marţi, 22.03.2011 20:16
    Greu sa ajungi la nivelul nemtilor

    Nu vreau sa ma bag foarte mult in discutia asta,insa am avut ocazia sa ma asez intr-un CTS.Credeti-ma ca nu se compara absolut in nici o privinta cu BMW,Audi ca de Mercedes nu are rost sa pomenim. Plasticele dau impresia de foarte ieftin,imbinarile elementelor nu sunt chiar bune + multe altele.Cel putin mie mi-a dat impresia ca interiorul nu este mai presus decat interiorul unui Opel Insignia,vorbesc ca materiale si finisaje. Nu degeaba nu au succes in Europa.E foarte greu sa le faci fata celor trei giganti germani Mercedes,Bmw si Audi

  • STRtoy, duminică, 13.05.2012 17:56
    @Vlad08

    Plastice la bord? Bey baiatule,eu cred ca tu te-ai urcat intr-un Logan,si acuma vi si te dai si tu mare in comentarii ca te-ai urcat intr-un Cadillac.Tu nu sti ce este un Cadillac mey omule,are o istorie lunga in trecut.Asa ca Bmw,Audi si Merecedes,sa traga pe dreapta cand vede un brand asa renumit cum este Cadillac-ul,iar de Vw si Opel nu mai zik,pentru ca sunt mult prea inferioare luxului,de care da dovada un Cadillac.