Camaro ZL1 Convertible - cel mai performant cabriolet din istoria Chevrolet

Publicat marţi, 11.10.2011 09:52 de Mircea Meșter

Chevrolet face istorie în săptămâna în care marca americană îşi sărbătoreşte centenarul: Camaro ZL1 Convertible este cea mai puternică decapotabilă din istoria mărcii americane.

Chevrolet a publicat astăzi primele informaţii şi fotografii ale noului Camaro ZL1 Convertible, cel mai nou model apărut în gama constructorului american. Modelul este cel mai puternic cabriolet dezvoltat vreodată de producatorul american şi şi reprezintă versiunea descoperită a lui Camaro ZL1, deja existentă pe piaţă de aproape un an.

Modelul care va debuta la Los Angeles vine sub capotă cu un motor pe benzină de 6.2 litri care dezvoltă 580 de cai putere şi 754 de Nm. Fişa tehnică ne arată un model care bate tot ce se învârte pe acest segment, implicit Aston Martin DB9 Volante, Mercedes SL63 AMG, Porsche 911 Turbo S sau americanul Ford Shelby GT 500. De altfel, performanţele versiunii ZL1 au fost deja confirmate pe Nurburgring, acolo unde versiunea coupe a modelului american a bifat un timp de 7:41.27, mai bun decât al lui Chevrolet Corvette ZR1, Lambo Murcielago LP670-4 SV, Pagani Zonda S sau Audi R8 V10.

Evident, pentru a putea pune pe roţi un cabriolet cu performanţe foarte apropiate de cele ale coupe-ului, inginerii americani au fost nevoiţi să apeleze la câteva modificări de construcţie. Astfel, Camaro ZL1 Convertible a primit ranforsări şi schimbări structurale importante care au rolul de a îmbunătăţi zgomotul şi vibraţiile la rulare. Au fost adăugate, de asemenea, un braţ de ranforsare a transmisiei şi a treia generaţie a sistemului de suspensii Magnetic Ride, care promite un răspuns mult mai rapid la schimbările de direcţie. Din lista de dotări standard nu lipseşte pachetul Performance Traction Management, care include suspensiile magnetice, launch control, controlul tracţiunii şi un sistem avansat de control electronic al stabilităţii.

Noul Camaro ZL1 Convertible va intra în vânzare pe piaţa americană în primăvara lui 2012, prima întâlnire cu modelul Chevrolet urmând să aibă loc la Salonul Auto de la Los Angeles, în 18 noiembrie.

via | Chevrolet

  • patrick85, marţi, 11.10.2011 10:53
    ba esti nebun?

    nissan gt-r a scos 7.26 pe nordschleife...

  • je_, marţi, 11.10.2011 11:03

    si ce legatura are cu gt-r ?japonezu e decapotabil cumva?

  • Lexmark, marţi, 11.10.2011 11:52
    @je

    Dar nici " versiunea coupe a modelului american a bifat un timp de 7:41.27 " nu are nicio treaba cu varianta cabrio... Pana una-alta pe Nurburgring tatic ramane LFA-ul de la LEXUS.

  • booo, marţi, 11.10.2011 12:08

    superb

  • B-52, marţi, 11.10.2011 17:22
    @Lexmark

    Alo,baiatu'! Tatic pe Nurburgring acum e Dodge Viper ACR. Supercarul american a scos un timp mai bun decat Lexus LFA. Cauta timpii de pe Nurburgring. Camaro e bestial de bine si e foarte rapid. GO CHEVY!!!!

  • Samy, marţi, 11.10.2011 17:26
    HAHAHHAH

    @Lexmark nu puteai sa fi mai eronat ! Pe Nurburgring tatic e Dodge Viper ACR ! de departe ! http://www.carreportdaily.com/2011/10/dodge-viper-srt10-acr-ultimate-master.html

  • magnum, marţi, 11.10.2011 22:23

    Pt mine Camaro ZL1 e masina sport perfecta. Arata intr-un mare fel si e foarte puternic.

  • babyzette, joi, 13.10.2011 11:19
    asul din maneca

    Acuma, eu sunt detinatoe de americana si cred ca din multe puncte de vedere masina e in urma fratilor euporeni dar are un maaaare maaare avantaj.... PRETUL FRATE. Daca la un 599 cabrio sau un DBS cabrio pot doar sa visez , una ca asta costa cat un seria 5 cu ceva optioni. bafta

  • babyzette, joi, 13.10.2011 11:23
    @automarket

    Am citit acum articolul, mai usor cu poezia... 911 turbo S ii da fum bietului Camaro si pe Ring ZR1 acos cu 22 de scunde mai bine. Deci, mai usor cu poezia va rog :)

  • salutfani, luni, 14.11.2011 21:04
    and i...

    ...jizzed in my pants