Campanie inedită de siguranţă de la Ford: imaginează-ţi că în dreapta este unul dintre părinţii tăi

Publicat joi, 28.07.2016 17:53 de Daniel Popescu, Foto: Dreamstime.com

Ford a lansat o campanie prin care încearcă să responsabilizeze tinerii la volan şi să-i facă să fie mai prudenţi, după ce un studiu a evidenţiat că aproape jumătate dintre aceştia trimit mesaje în timpul condusului.

Utilizarea telefonului mobil reprezintă una dintre principalele cauza ale accidentelor auto, întrucât şoferii nu mai sunt atent la drum. Această tendinţă se manifestă în special în rândul tinerilor şi mai ales pe timp de vară, în drum spre destinaţiile de vacanţă.

Concluzia reiese şi dintr-un studiu realizat de Ford pe 6.500 de tineri din toată Europa, întrucât 43% au recunoscut că obişnuiesc să scrie mesaje text în timp ce conduc. De asemenea, 36% dintre ei au răspuns la telefon şi au trimis mesaje SMS în timp ce se aflau în trafic.

În schimb, doar 16% au condus fără să poarte centura de siguranţă, în timp ce 13% s-au urcat la volan chiar şi după ce au consumat băuturi alcoolice.

Cifrele sunt cu atât mai îngrijorătoare cu cât 41% dintre tineri consideră că uneori există motive bune pentru a-şi asuma riscuri în trafic, chiar dacă 26% dintre ei au recunoscut că au fost implicaţi într-un accident. De asemenea, 25% dintre tineri nu au nicio problemă să fie transportaţi cu o maşină condusă de o persoană care a consumat alcool.

Pentru a impulsiona tinerii să fie mai prudenţi la volan, Ford a lansat o campanie inedită în care rolul principal îl are personajul fictiv "Blown Up". Acesta este un adult gonflabil care se umfla instant atunci când şoferii se comporta riscant la volan.

Via Ford