Ce mai debutează prin alte părți: Volkswagen Tera este un nou SUV pentru Brazilia

Publicat marţi, 04.03.2025 10:19 de Alexandru Monenciu

Constructorul german de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul Tera, un SUV desenat, dezvoltat și care urmează să fie produs în Brazilia. Este bazat pe aceeași arhitectură ca Polo și T-Cross.

Volkswagen a profitat de celebrul Carnaval de la Rio de Janeiro pentru a prezenta noul Tera. Este vorba despre un SUV de dimensiuni reduse, bazat pe arhitectura MQB-A0, aceeași pe care o regăsim și la model ca Polo sau T-Cross.

Noul Tera este poziționat sub Nivus și T-Cross, iar reprezentanții producătorului din Wolfsburg insistă că vorbim despre un model desenat, dezvoltat și care urmează să fie produs în Brazilia. Mai exact, la uzina din Taubate.

Inițial, noul Volkswagen Tera va fi disponibil doar pe piața din Brazilia, dar sunt șanse ca el să debuteze și pe alte piețe.

SUV-ul de dimensiuni subcompacte, cu o lungime de aproape 4 metri, împrumută mai multe detalii estetice de la frații mai mari. În partea frontală avem o grilă îngustă, faruri LED și un spoiler cu prize de aer de dimensiuni mari.

Nu lipsesc elementele de protecție din plastic, de la nivelul spoilerelor și aripilor, pentru un plus de robustețe. În spate, stopurile LED sunt unite de o bandă din plastic negru.

Pentru interior, Volkswagen a pregătit un instrumentar de bord digital, un display central pentru sistemul multimedia, dar și o serie de butoane fizice, inclusiv pe volan. Nivelurile de echipare superioare vor putea fi echipate și cu tapițerie din piele ecologică.

Detaliile tehnice nu au fost dezvăluite. Știm doar că noul Tera va putea fi comandat alături de un propulsor de 1.0 litri, turbo. Clienții vor avea la dispoziție atât o transmisie manuală cât și una automată, însă tracțiunea față este singura variantă disponibilă.

Debutul pe piață este programat pentru prima jumătate a anului 2025.

via Motor1

  • Adrian, marţi, 04.03.2025 12:47

    Arata mult mai bine decat T-Cross. E mai lat, mai asezat pe roti, nu pare ca-l ia vantul. Si chiar pare mai mare decat sugereaza lungimea de sub 4m. Profilul seamana cu Puma si Formentor.