Cel mai puternic Aston Martin DBS din istorie, acum și decapotabil: 199 de exemplare

Publicat joi, 13.04.2023 13:59 de Alexandru Monenciu

Constructorul britanic de automobile prezintă noul DBS 770 Ultimate Volante. Modelul decapotabil va fi replicat în doar 199 de exemplare.

La începutul acestui an, Aston Martin a publicat primele imagini și informații despre DBS 770 Ultimate, cel mai puternic DBS din istorie. Varianta coupe va fi replicată în doar 300 de exemplare.

Acum, constructorul britanic prezintă și varianta decapotabilă sau, cu alte cuvinte, DBS 770 Ultimate Volante. Vor exista doar 199 de exemplare.

Din punct de vedere estetic, cele două sunt aproape identice (inclusiv jantele de 21 de inch, cu design exclusiv). Desigur, marea diferență este plafonul retractabil care coboară în 14 secunde.

La interior, pasagerii sunt înconjurați de lux. Avem tapițerie din piele, Alcantara, fibră de carbon, emblemă specială DBS 770 Ultimate Volante, gravată pe cotieră, și o placă înseriată.

MOTOR V12 CU 770 DE CAI PUTERE

Ca și în cazul variantei coupe, motorul V12 de 5.2 litri, twin-turbo, dezvoltă 770 de cai putere și 900 Nm. Transmisia este una automată cu 8 rapoarte.

În ceea ce privește performanțele, noul Aston Martin DBS 770 Ultimate Volante atinge 100 de km/h în 3.6 secunde și o viteză maximă de 339 km/h.

Suspensia a fost la rândul ei, recalibrată, iar frânele au componente carbon ceramice pentru un plus de performanță.

Așa cum spuneam, producția lui DBS 770 Ultimate Volante va fi limitată la 199 de exemplare.

via Aston Martin

  • Mircea Badea, vineri, 14.04.2023 01:30

    meh, e turbo si are scaunele in spate..macar poti dormi pe spate? pana se deschide cazinoul..

  • r, vineri, 14.04.2023 23:33

    Dacă până acum 10 ani supercarurile termice oscilau pe la 500 - 600 HP acum sar de 700 CP. Mulțumim electricelor că au împins progresul înainte.

  • DanG, sâmbătă, 15.04.2023 11:40

    Frumoasa dar greu de batut DB9-le. Sper sa se inspire mai multi constructori din filosofia lui Murray si sa adopte un design mai simplu, cu mai putine taieturi si guri de ventilatie.