Chevrolet ar putea dezvolta o versiune mai ieftină a lui Volt
O sursă anonimă din cadrul GM a declarat pentru o publicaţie americană că s-ar putea realiza o versiune mai ieftină a lui volt, care ar putea avea o autonomie redusă semnificativ.
În timp ce noul Volt nu a fost încă lansat pe toate pieţele pe care va activa, Chevrolet ia în considerare dezvoltarea unei versiuni mai ieftine. Respectiva versiune are rolul de a se lupta cu modelele hibride şi diesel cu preţuri de pornire mai mici şi va avea o autonomie de 31 de kilometri în modul 100% electric.
Potrivit unor surse din cadrul GM citate de Favstocks, Chevrolet ar putea reduce 10.000 de dolari din preţul lui Volt doar prin reproiectare, creşterea producţiei, o nouă baterie sau o combinaţie a celor trei elemente. Există posibilitatea reducerii autonomiei în modul 100% electric, lucru care ar duce la creşterea consumului mediu de carburant şi a emisiilor, dar transformarea lui Volt într-o maşină mult mai accesibilă, lucru care ar reduce la rândul său preţul modelului original prin mărirea producţiei.
Pentru moment , oficialii GM nu au comentat în niciun fel acest zvon. Cel puţin pentru piaţa din Statele Unite ale Americii, Volt ar obţine un avantaj major dacă ar avea un preţ de pornire de 31.000 de dolari, deoarece ar beneficia în continuare de suportul guvernului american, care i-ar oferi o reducere a preţului în baza unor fonduri de mediu culese special. Pe de altă parte, modificarea producţiei lui Volt ar putea duce la probleme cu furnizorii, care sunt deja suprasolicitaţi în primul an de fabricaţie, uzina de producţie a bateriilor fiind la capacitate maximă.
Via | Favstocks
Zvonistica asta bat-o vina ...ceea ce e interesant e ca nu spun baietii de la Favstock cine e "sursa"....e ceva din genul ..."din surse sigure stim..." Crede-ti ca daca se putea face nu o faceau cei de la GM direct sa isi reduca costurile - si oricum avand in vedere cat au cheluit pentru a dezvolta tehnologia...trebuie sa se recupereze de undeva acea cheltuiala, si se face, ca si la masinile conventionale o amortizare in timp - reduci costurile si mentii cel putin o vreme pretul ridicat ca sa iti scoti parleala cu dezvoltarea - si Toyota a inceput sa castige banu cu Prius la jumatatea celei de a doua generatii....in orice caz halal "stire"...