Chevrolet lansează o ediţie aniversară a lui Camaro

Publicat joi, 14.04.2011 14:53 de Sebastian Toma

Chevrolet Camaro aniversează 45 de ani de la debutul pe piaţă. Constructorul american sărbătoreşte cu o ediţie aniversară, mai puternică şi mai performantă.

Timpul trece repede, spun din ce în ce mai mulţi oameni pe măsură ce îmbătrânesc. Dar oare ce ar spune un automobil, dacă ar putea vorbi? A venit rândul lui Camaro să sărbătorească, iar musclecar-ul american serbează 45 de ani de la debutul pe piaţă, deşi nu se simte deloc "aproape de pensie".

Din contră, modelul a primit un motor V6 revizuit, care oferă 320 CP la 6.800 rpm, o suspensie mai performantă, jante de 20 inch şi o serie de elemente aniversare.

În ciuda puterii mărite, modelul american îşi păstrează consumul de 7.84 litri la sută în regim de autostradă. Noul propulsor este cu 9.3 kilograme mai uşor odată cu îmbunătăţirea şi are o nouă chiuloasă, supape de admisie mai mari, o nouă pompă de benzină, injectoare cu un flux optimizat şi alte mici schimbări care îi conferă performanţe mai bune şi o masă redusă. Modelul Camaro este oferit în compania suspensiei sport FE4, care are o geometrie optimizată, reduce subvirarea la minim şi vine cu bare stabilizatoare mai groase atât pe faţă, cât şi pe spate. Jantele de aluminiu de 20 de inch îşi aduc şi ele aportul la comportamentul modelului.

Ediţia aniversară a lui Camaro este oferită doar în versiunile de echipare 2LT şi 2SS, atât pentru versiunile Coupe, cât şi pentru Cabrio. La exterior, modelul prezintă o dungă cu roşu şi argintiu în stilul modeleor de raliu, o serie de badge-uri comemorative – prezente şi la interior, alături de nuanţa Carbon Flash metalizată. Printre dotările suplimentare se numără camera video pentru marşarier, farurile cu xenon şi altele. La interior, modelul primeşte o serie de elemente speciale îmbrăcate în piele, care aniversează vârsta onorabilă la care a ajuns modelul Camaro. Europenii vor primi şi ei modelul Camaro în mod oficial din 2012, în ambele versiuni de caroserie – Coupe şi Cabrio.

Via | Autocar

  • GT-R, joi, 14.04.2011 21:22
    Reinventarea legendei...

    Camaro... cred ca e cea mai buna reinventare a legendei. Pastreaza ideea originala, dar sub o forma foarte moderna... Pur si simplu MUSCLE...

  • zack, joi, 14.04.2011 22:13
    .

    La asa motor are un consum de pipeta. Asta pentru cei care arunca cu noroi in masinile americane care cica ar consuma mult.

  • Camaro, joi, 14.04.2011 22:15
    Superba

    Cea mai frumoasa masina sport,ever!!!!!!!!

  • kumite, vineri, 15.04.2011 13:51
    Camaro

    Chiar daca preferintele mele merg spre bavareze oricand as lua asa ceva fara sa clipesc.Puneti voi ","

  • Andrei, vineri, 15.04.2011 13:52
    Consum

    Consum de autostrada de 7.84% nu e chiar spectaculos, fiind vorba despre un V6. Sunt europene echipate cu motoare V8 (chiar si biturbo) care scot acest consum in regim de autostrada (cred ca se refera la o viteza constanta de pana 130 km la ora). Ramane totusi o masina foarte masculina. Like!

  • AdrianAdi, luni, 25.04.2011 13:31
    adrianadi

    imi place mai ales in nauntru?.