Chinezii de la Leapmotor debarcă în România. Primele mașini ajung în luna septembrie

Publicat miercuri, 04.09.2024 16:39 de Alexandru Monenciu

Marca asiatică Leapmotor va fi prezentă pe 9 piețe europene, inclusiv România. Primele modele, C10 și T03, vor sosi în țara noastră în luna septembrie.

Pentru mulți o marcă necunoscută, Leapmotor este al treilea cel mai mare startup de vehicule NEV din China, potrivit clasamentului vânzărilor din luna iulie 2024. Mai trebuie spus că Leapmotor International este o companie deținută în proporție de 51/49 de Stellantis.

Chinezii își vor comercializa mașinile pe 9 piețe europene, iar una dintre ele este România. În țara noastră, primul lot de vehicule cu zero emisii Leapmotor C10 și T03 vor ajunge în luna septembrie 2024. Marca va fi reprezentată de grupul Autoitalia.

Leapmotor C10 este primul model al mărcii, destinat piețelor globale. Se încadrează în segmentul D și oferă 420 de kilometri autonomie, în ciclul WLTP.

De cealaltă parte, T03 este un model urban, de segment A, care oferă o autonomie de 265 kilometri.

via Autoitalia

  • f, miercuri, 04.09.2024 17:57

    Design inspirat de noul Passat. Am mai vazut prin Germania masini chinezesti care aduc mult cu Land/Range Rover, Jeep, Q3, Q5.etc. Daca nu esti pasionat de masini, cand le vezi pe autostrada le condfunzi instant cu modelele pe care le copiaza. BMW si Mercedes au "scapat" pana acum cu partea din fata dar spatele la SUV-uri l-am vazut si pe ala copiat. A, si o Tesla X am mai vazut copiata. Nu ma intrebati ce firme, de alea de-ale lor cu multe Q, O G A....combinatia asta de lidete. :)

  • LR, miercuri, 04.09.2024 19:29

    Asta e tot?

  • Alin, miercuri, 04.09.2024 20:12

    ....si preturi triple fata de tara natala, right?

  • Flavius, miercuri, 04.09.2024 20:34

    @Alin. Pretul e facut exclusiv de raportul cerere-oferta. Nu are alta legatura cu costurile decat aceea ca daca pretul ajunge sub cost , dai faliment. Prin urmare atata timp cat un Spring Extreme (?! sa zicem) se va vinde la noi cu aprox.21000 euro ( am vazut la nemti ca se vinde cu 22.400!, sau cel putin atata cer pe el , nu neaparat se si vinde) nu vad nici un motiv pentru care chinezii ar da mai ieftin modelul T03 care este superior Springului cam peste tot ( si motor mai puternic si baterie mai mare si autonomie mai mare si mai multe stelite la EURONCAP). Singurele motive pentru care ar pute fi dat mai ieftin ar fi -1.o promovare agresiva pentru intrarea pe piata- ar fi doar temporar sau -2. vanzare masiva ceea ce ar provoca maaari probleme Springului ( oricum nu se va simti bine dupa aparitiat pe piata a C3-ului , net superior)

  • Flavius, miercuri, 04.09.2024 20:44

    Preturile maqsinilor nu vor scadea atata tim cat nu exista concurenta pe piata. Nu mai poutem vorbi acuma de concurenta atata timp cat totul s-a redus la vreo trei grupuri mari care cumuleaza cateva zeci de marci plus cativa , sa zicem , independenti dat care au tot felul de colaborari cu grupurile mari ( vezi de exemplu colaborarea dintre Mercedes si Renault care a pus moror de renault pe Mercedes si motoare de Sandero pe Smart) In conditiile astea nu mai putem vorbi de o concurenta reala ci doar de o mare mermereala! Singura speranta e intrarea chinezilor pe piata nu neaparat ca ar fi grozavi dar macar sa vare joarda-n gard ca sa mai asmuta javrele alealalte care au cam adormit de cand s-au incuscrit

  • Mihai, miercuri, 04.09.2024 21:24

    Luci Popa e în delir

  • oricine, joi, 05.09.2024 09:01

    După 1500 de ani istoria se repetă. Acum peste noi se revarsă invazia mașinilor barbare. Și tot barbară o să devină treba cu reparațiile.

  • alex_cu_a_mic, joi, 05.09.2024 11:45

    @Flavius E bine ca citesti carti dar nu e bine sa vorbesti din carti. Constructia viabila de masini e o chestie extrem de complexa si cea mai mare greseala este sa incerci sa o simplifici extrem asa cum faci tu. Concurenta extrema nu face decat sa curete piata cum se intampla deja in China. Fara volume de vanzari, poti sa ai iadul pe pamant in materie de concurenta, ca nu se rezolva mare lucru. Momentan ai cu indulgenta 15% din piata auto care e electrica pe care se bat zeci poate sute de modele fiecare cu miliardele lui bagate in dezvoltare. Restul de 85% e impartita intre ICE si hibride care sunt defapt segmentul vedeta cu cele mai mari cresteri. Cu alte cuvinte, a fost nevoie de o electrificare fortata ca multi sa se friga si sa-si dea seama defapt ca hibridele-s ceea ce le trebuie. Succesuri.

  • Dizăl Rulz Forevăr, joi, 05.09.2024 12:09

    Dacă nu e jermane veche de 10+ ani și nu pute a dizăl, nu e bune.

  • Flavius, joi, 05.09.2024 12:45

    @ alex_cu_a_mic Ai dreptate , atata tot ca eu ma refeream la preturile autoturismelor in general , preturi care au luat-o razna si a caror crestere este semnificativ mai mare decat rata inflatiei , nu doar la preturile electricelor. Nu crezi ca lipsa concurentei reale a dus aici? Uite un exemplu : Dacia Dokker a avut se pare un succes mai mare decat se asteotau asa ca ce au facut ei? Au omorat Dokkerul pentru ca era prea ieftin , l-au rebotezat Renault Express si il vand cu cateva mii de euro mai mult ( au mai pus vreo doua briz-brizuri cvasiinutile ca sa mascheze cresterea). Mai mult , si cei de la Mercedes fac o utilitara electrica derivata din Dokker care are preturi care pornesc de la peste 40.000. Se mai putea intampla asta daca ar fi fost concureta intre ei? Mai exista pe piata o utilitara similara la pretul Dokker-ului?

  • Electrikkk, vineri, 06.09.2024 15:25

    inceputul sfarsitului pentru dinozaurii auto europeni