Citroen C4 Picasso, primele imagini oficiale ale noii generaţii

Publicat marţi, 02.04.2013 10:58 de Sebastian Toma

Primele imagini oficiale ale noii generaţii Citroen C4 Picasso au fost publicate pe internet. Modelul preia aproape integral trăsăturile conceptului Technospace.

Citroen C4 Picasso va primi o nouă generaţie în cea de-a doua parte a anului curent. Până atunci, francezii au prezentat primele imagini oficiale ale noului model, inspirat puternic din conceptul Technospace expus la Salonul Auto de la Geneva din acest an. Principalele modificări vin la nivelul blocurilor optice, care au fost împărţite în două seturi de lumini. Pe de o parte, avem luminile de zi cu LED-uri, amplasate în apropierea capotei, pe când faza de drum şi faza de întâlnire au fost amplasate între luminile de zi şi proiectoare. Noul aspect al lui Citroen C4 Picasso este inspirat din conceptele recente ale mărcii franţuzeşti, nu doar din Technospace, iar rolul său este de a aduce un aer modern în gama de monovolume compacte a francezilor.

Interiorul merge pe ideea unei ambianţe luminoase, cu spaţiu din belşug şi cu toate elementele ordonate pentru a evita senzaţia de aglomerare de la bord. Francezii de la Citroen spun că au îmbunătăţit calitatea percepută a materialelor de la bord. În plus, pasagerii beneficiază de mai mult spaţiu pentru picioare. În materie de siguranţă şi tehnologie, modelul prezintă cruise control activ, centuri de siguranţă active, sistem de asistenţă la parcare, o interfaţă multimedia cu ecran tactil şi sistemul 360 Vision, care integrează un set de camere video pentru a uşura vizibilitatea pe parcursul manevrelor de parcare.

Noua generaţie a lui Citroen C4 Picasso este echipată cu platforma EMP2 a concernului francez. Aceasta este o platformă modulară care ajută la reducerea masei totale a modelului. În raport cu predecesorul său, vorbim despre o diferenţă de 70 de kilograme. Pentru moment, francezii nu au dat informaţii legate de motorizări, dar unităţile Hdi 110, HDI 150, Vti 120 şi THP 155 sunt aşteptate sub capota monovolumului compact franţuzesc.

Via Citroen

  • Citro, marţi, 02.04.2013 11:02

    Ciudata ! Nu-mi place !

  • Vasilica, marţi, 02.04.2013 11:03

    Interesanta , zici ca stopurile sunt luate de la vw

  • @Citro, marţi, 02.04.2013 11:06

    Nu-ti bate capul, oricum nu-ti vei permite sa o cumperi.

  • @Vasilica, marţi, 02.04.2013 11:10

    Se putea odata sa nu-i pupi in partea dorsala pe cei de la volkswagen ?

  • je, marţi, 02.04.2013 11:25

    Frumos la exterior, dar pare mai mic ca generaţia precedentă, cel puţin mai scurt şi portbagajul de asemenea pare mai puţin încăpător. Din prezentarear rezulta că vor să fie dedicat mai mult tinerilor decât familiştilor astfel cum e actualul C4 Picasso. E bine că au menţinurt schimbătorul de viteze, la cutia automată, la volan (care din păcate acum nu mai e cu butuc fix) dar păcat că au renunţat la cele două spaţii uriaşe de depozitare de pe bord. Aşteptam noul model dar se pare că nu voi trece de la actualul meu C4 Picasso la next generation!

  • dan, marţi, 02.04.2013 11:41

    A sunat VW, a zis ca-si vrea stopurile inapoi.

  • hm, marţi, 02.04.2013 11:43

    Linia haotica a geamurilor laterale imi aminteste de Skoda Roomster.

  • mntsn, marţi, 02.04.2013 12:05

    Parerea mea este ca daca masina asta ar fi existat in oferta Citroen cu cativa ani mai devreme, PSA nu ar mai fi ajuns in situatia critica din prezent. Este un design reusit, chiar daca blocurile de lumini spate sunt inspirate de la VW, mie imi place si la asa ceva ma astept de la francezi si in continuare. Si interiorul organizat, atipic francezilor, imi place. Daca ar fi sa critic ceva, sunt urmatoarele: - bagheta cromata din jurul geamurilor portierelor. Este exagerat de bolduita. Parerea mea este ca doar incarca inutil designul si daca ar exista o optiune de a NU o avea pe masina, ar fi alegerea fericita. - geamurile portierelor as fi preferat sa fie aliniate cu celelalte 2 geamuri laterale, ar fi dat un aspect mai inchegat.

  • @mntsn, marţi, 02.04.2013 12:16

    Cum le stii tu e toate :)) De fapt, nu stii nimic.

  • mntsn, marţi, 02.04.2013 12:37

    E parerea mea si tin la ea. Nu esti de acord, dai o laba rosie, dar nu fii invidios ca nu te ajuta la nimic. Considera ca ti-am facut un favor ca ti-am raspuns, nu meritai.

  • StM, marţi, 02.04.2013 13:16

    O masina interesanta, mie chiar imi place, pentru ca este putin altceva. Cu siguranta va fi un hit. Citroen, desi unii nu o considera o mare marca, are o fiabilitate peste Renault, cel putin asta este parerea mea personala. Si, cum fiecare are voie sa aiba o parere personala, voi continua si voi spune ca inclusiv interiorul este reusit.

  • john, marţi, 02.04.2013 13:25

    hahaha mntsn se simte lezat si acum se dedubleaza vad... e o confirmare a ceea ce s-a scris la alt articol: mntsn = MSt (scria fara cont prin 2010), fost angajat kia, actualmente la vw

  • ScorpyonVAG, marţi, 02.04.2013 13:33

    Foarte interesanta. Nu inteleg de ce vrea ca Citroen sa fie low-cost, iar Peugeot premium ? Singurele lucruri ce nu-mi plac la acest model sau alte modele Citroen sunt bordul ala cu ceasurile digitale si pozitionarea acestora pe mijloc + volanul ala cu partea centrala fixa. In rest arata ok. Iar stopurile alea de la VW arata bine.

  • @scorpyonVAG, marţi, 02.04.2013 13:36

    Mie mi se pare mai de graba invers....... Poate Citroen este premium ( gama DS) ,iar Peugeot se vrea low cost.........Priveste gama DS in special DS5 si vei vedea

  • mntsn, marţi, 02.04.2013 13:42

    @john: esti foarte inteligent, stiai? ... ca stralucirea noptii.

  • so, marţi, 02.04.2013 13:57

    stopuri 99% de golf 6 le-a dat oleaca de inspiratie la francezi!!!

  • StM, marţi, 02.04.2013 13:59

    @John: Ai dreptate, exact asa este. Sunt si @LauCalin, si @Unckle, si @mntsn, daca ma gandesc mai bine poate si @Mafia. Toti sunt eu! Pe cuvant! Auzi, tu chiar poti sa traiesti cu tine? Te suporti? Angajat Kia? Sau VW? Cata minte nu ai? Oameni buni, nu va mai uitati atata la tv,ca ajungeti sa vedeti numai sf-uri peste tot, sa dati in paranoia samd. @mntsn: Omule, te rog sa ma scuzi ca te-am mentionat mai sus,dar asemenea paranoici chiar nu am mai vazut de mult. @All: Mi s-a mai spus ca lucrez pe rand la Kia, apoi la VW, mai tarziu si la altele. Va spun inca o data, NU am nicio legatura cu aceste marci! Daca aveti nevoie de alte detalii, cereti in comentarii si va asigur ca le veti avea. Important este ca fiecare dintre noi sa aiba o parere, indiferent daca ne place sau nu, iar aceasta sa fie si documentata atat cat se poate. Si, bineinteles, sa intelegem toti ca, respectand parerile altora ne respectam pe noi. Toate cele bune tuturor.

  • so, marţi, 02.04.2013 13:59

    cine-s domnule francezii??? aia care fac megane si clio RS, C3 si C5 DS, au ajuns sa copie 99% stopuri de golf 6... PENIBILLLL!!!!

  • Vasi, marţi, 02.04.2013 15:10

    @john Da si eu imi amintesc :) E clar ca mntsn = StM = MSt . A tot abramburit literele astea, dupa care si-a facut cont si StM & MSt s-au "evaporat" . Nu avea cum StM sa apara aici brusc dupa atatia ani. Doar ca i-ai reamintit vechile nick-uri. Intr-adevar, profilul e facut la misto si n-are niciun Megane. E doar o frustrare personala pentru toate datile cand si-a luat-o in freza de la mine si restul fanilor Renault.

  • Alex Radoi, marţi, 02.04.2013 15:14

    Realitatea e ca stopurile chiar sunt aproape identice cu cele de pe Golf 6, oricat se screm unii si altii pe aici. Dar per total, masina este f. reusita si mai ales originala (mai putin la stopuri, ha!)

  • xss, marţi, 02.04.2013 15:41

    Mare smecherie! Nu trebuie sa fii geniu ca sa-ti faci un profil in care sa treci ca ai vw de exemplu si pe urma sa incepi sa arunci cu pietre in el. Ontopic: C4 Picasso denota rafinamentul tipic francez.. mult peste nemtestile de volum!

  • mntsn, marţi, 02.04.2013 16:10

    @StM: stai linistit :) @contorsionistii realitatii care vad peste tot numai dedublari si conspiratii: fata de voi ma incearca 2 sentimente: 1.dezgust 2.mila, ca fata de orice bolnav. Si cu asta am incheiat circul. PS: Si da, un Megane conduc in prezent. Pt cei care nu vor sa accepte asta: recunosc ca am de fapt un Bentley Mulsanne, dar imi place mie sa ma dau smecher cu Renault-ul.

  • xss, marţi, 02.04.2013 16:13

    Deja devine patologica treaba; mntsn iti raspunzi singur? :)) pinochio

  • bbb, marţi, 02.04.2013 18:51

    si vw amarok are faruri de duster...ce trist ca vw sa se inspire de la dacia.ce minte tipica de cocalari aveti

  • @xss, marţi, 02.04.2013 20:12

    Nu este mare smecherie sa-ti faci cont la misto , dar este mare smecherie sa n-ai cont si sa te numeti xss, uite eu sunt si mai tare, nici n-am nume.

  • Andy, marţi, 02.04.2013 20:29

    O masina foarte frumosa si practica insa cu siguranta ca destul de scumpa cand va aparea. @mntsn Chiar daca scoteau modelul acum cativa ani, te intreb obiectiv, cam cat reprezinta piata monovolumelor compacte (din care mai fac parte Zafira, Golf Plus, 3008) pe piata europeana? Maxim 5-6% deci cu o floare nu ai cum sa faci primavara. Daca nu au vanzari bune cu C2, C3 si C4 nu pot avea rezultate financiare bune si asta se vede in situatia PSA actuala (unde doar 208 se vinde cu adevarat bine)

  • @mntsn, marţi, 02.04.2013 20:37

    Inceteaza ma cu vrajeala, ca n-ai niciun megane2 cum insinuezi cateodata. La cate prejudecati ai de masinile frantuzesti, iti luai demult altceva. Masina taticului nu se pune. Cand o sa muncesti pentru masina ta, atunci mai vorbim. Pana atunci ramani un baietel naiv angajat pe pile la vw.

  • dfgh, miercuri, 03.04.2013 01:38

    mumusel,dar nu ma atrage...

  • NDY, miercuri, 03.04.2013 08:36

    Cred ca are un pret de pornire de la 20k in sus :) Inclin mai mult spre Scenic XMOD.

  • gelu, miercuri, 03.04.2013 08:44

    ca design cred ca e in top si da ceata majoritatii concurentilor. Ca volum se inscrie in dimensiunile standard ale MPV-urilor. B-max are acum un concurent serios

  • @gelu, miercuri, 03.04.2013 08:51

    B-max si C4 Picasso NU sunt in aceeasi clasa. B-Max e un mini-MPV sau un monovolum de clasa mica, iar C4 Picasso e un monovolum compact, deci Citroenul asta-i intr-o clasa superioara.

  • @@gelu, miercuri, 03.04.2013 09:00

    posibil sa ai dreptate, din poze pare mult mai mic decat generatia actuala

  • LauCalin, joi, 04.04.2013 19:11

    @John, am asa o presimtire ca daca masina asta avea pe capota un romb argintiu era extraordinara, fantastica si se vindea ca painea calda. Prietenii stiu de ce spun asta. Cat despre masina... mi se pare ok tot in afara de partea frontala.

  • John, joi, 04.04.2013 21:32

    @LauCalin Nu am o problema cu citroen-ul asta, am o problema cu farsorii precum prietenul tau mntsn si asta te deranjeaza.

  • LauCalin, joi, 04.04.2013 21:45

    De ce nu poti accepta si parerea unui care nu e multumit de masina lui? Poate ca omul a muncit din greu sa o cumpere si s-a dovedit a fi o alegere nu tocmai pe placul lui, desi atunci cand a cumparat-o i s-a parut altceva. Asa cum fiecare are dreptul sa spuna ca e multumit de un produs, mi se pare normal sa aiba si dreptul de a spune si ca e nemultumit. Asta nu inseamna ca tre' sa-i sarim la gat ca nu spune cum vrea x sau y.

  • SnakeBiteTwo, luni, 15.04.2013 21:28

    Hmm, nu-mi place designul partii frontale si nici stopurile alea ce par copiate de la VW. M-am jucat un pic in Photoshop si am scos astea. Ce parere aveti: http://postimg.org/image/l3ulm1plh/full/ http://postimg.org/image/c07j9cniv/full/ http://postimg.org/image/q2em5ke71/full/ http://postimg.org/image/3v3zku4eb/full/ http://postimg.org/image/crcukcb75/full/ http://postimg.org/image/3s1p3jvor/full/ Mai multe detalii: http://www.clubc4.ro/viewtopic.php?f=45&t=7540&start=30

  • Adam, miercuri, 05.02.2014 09:41

    Eram interesat de acest model. Am incercat sa cer de la importatorul actual, Trust Motors, o brosura de prezentatare a acestui model. On-line, de pe site. Culmea bataii de joc....am primit un link de descarcare a brosurii ....in limba franceza!!!. Bine ca nu am cerut de la o marca asiatica, ca-mi dadeau in japoneza...Evident, varianta tiparite nici gand sa existe, daca ei nu au investit nici macar bani sa o traduca. In costul fiecarei masini sunt incluse cheltuieli de marketing considerabile....daca importatorul nu accepta sa faca niste cheltuieli minime pt a vinde acest model, cum il va intretine dupa ce il vom cumpara? Este jenant ce se intampla in Romania cu aceasta marca. Nu ar trebui sa mai aiba drept de comercializare in conditiile in care nu isi respecta clientul si standardul de prezentare. Site-ul Citroen e lamentabil intretinut...

  • Manuel, miercuri, 05.02.2014 10:00

    M-am uitat si eu pe site-ul citroen.ro. Nu mai au configurator, nu au nimic la rubrica de noutati, nu au nici o promotie anuntata prin site. Azi lanseaza Cactus la nivel international dar cei din Romania inca nu s-au trezit, pe site-ul lor e ina o fotografie fara legatura cu nici o lansare. Am senzatia ca acolo nu mai lucreaza nimieni....oare au stins lumina? daca de pe site nu poti afla info, atunci de unde???