
Citroen C5 X ar putea fi eliminat din gamă la finalul acestei generații
Potrivit celor mai recente zvonuri, Citroen ar putea elimina din gama de modele nava amiral C5 X la finalul acestei generații. Francezii vor să se concentreze pe modele compacte și subcompacte.
Constructorul francez de automobile a lansat nava amiral C5 X în urmă cu 3 ani. Acest model are o formă a caroseriei atipică, având în vedere că este și break și crossover. Așadar, este greu de poziționat într-un segment anume.
Vânzările lui Citroen C5 X nu sunt deloc rele, dar până și mai marii companiei recunosc că se află într-un segment aproape inexistent. Tocmai de aceea, zvonurile susțin că C5 X ar putea fi eliminat din gamă la finalul acestei generații.
Șeful Citroen, Thierry Koskas, susține că, pe viitor, marca trebuie să se regăsească în segmentele principale, nu în cele de nișă. Accentul trebuie să cadă pe modele compacte și subcompacte, în accepțiunea acestuia.
În anii următori, Citroen vrea să se concentreze "pe 5 sau 6 modele, bine poziționate și atractive pentru clienți," mai spune Koskas.
via Carscoops
-
luci popa, vineri, 07.06.2024 23:03
Este normal ca dispare, la un pret de 50k euro trebuie sa fii nebun rau sa cumperi un Citroen. P.S. Ce se mai tavalea Acordeonistul cand prezenta masina, ca e premium ,ca e noul Lexus de vise rele.
-
@lucica, vineri, 07.06.2024 23:15
Nu ne interesează părerile tale de snob. Lumea normala la cap evaluează produsul nu sigla.
-
Clique, sâmbătă, 08.06.2024 10:22
Luci, cu toate că nu cred că ești chiar Luci Popa cu adevărat... Prefer oricând un Citroen decât orice petardă din plastic cocălărească și împuțită germană, care mai aveți puțin și ridicați statui rablelor second cât și rablelor noi germane.
-
dan_grc, sâmbătă, 08.06.2024 11:59
Unii prefera oricând ceva, în acest caz un Citroen, dar care va dispărea din ofertă pentru ca nu are clienți, ăștia sunt clienții de tastatură viteji, care se luptă cu rablele nemțești.
-
@danuț, sâmbătă, 08.06.2024 12:33
Și mărcile germane ar dispărea dacă ar avea doar clienți ca tine. Și tu, mâna a treia, 15 ani, 90000km reali-reali, nu bate nu trăncăne. PS: ție nu îți e rușine sa fi atât de ipocrit?
-
dan_grc, sâmbătă, 08.06.2024 12:50
Cred ca nu cunoști definiția ipocriziei, eu n-am spus niciodată despre un model dispărut ca l-as fi cumpărat " oricând ", valabil și la mana a unsprezecea, pentru ca și acolo contează piesele aftermarket, sau originale, folosite pentru întreținere, treaba este foarte simplă, un model care există, sau rezistă pe străzi, da de lucru unor oameni, este un ciclu economic normal, sunteți unii atât de rupți de realitate încât doar online sunteți viteji, cineva, lista cu modele sau mărci dispărute este lungă, continuați sa le susțineți online și pe alea care încă n-au dispărut.
-
@danuț, sâmbătă, 08.06.2024 17:20
Definiția ipocriziei ești tu și sunt norocos că nu te cunosc personal.
-
Lucian, sâmbătă, 08.06.2024 19:04
Cum este greu de poziționat într-un segment anume? mai este Volvo V60 si V90 cross country, Skoda Octavia scout, Audi allroad, Subaru Outback, Toyota Corolla cross
-
GabiA, sâmbătă, 08.06.2024 21:05
Mi se pare normal, la ce aspect de struto-camila are. De ce ti-ai lua asa ceva si nu un SUV adevarat?!
-
///COR/// 33', duminică, 09.06.2024 08:29
Citroena avut mereu unele modele care se incadrau in lumea lor cum se spune nu aveau concurenta dar costau o avere. DS , SM , C6 sunt doar cateva dintre ele. Nu as da un C6 de ex. nici in ziua de azi pe concurenta lui directa din anii respectivi si chiar si dupa el. Citroen de nisa ori iti place ori nu. Nu exista cale de mijloc.
-
Banditos, duminică, 09.06.2024 11:54
@Lucian C5X are 4,8m lungime. E mare cat o zi de post. Corolla aia are putin peste 4,4m. In alta ordine de idei, trebuie sa ai ce face cu un C5X si sa fii si clientul de nisa (cum zice COR). Pacat ca au de gand sa-l scoata dar nici concurenta directa nu cred sa o (mai) duca prea bine la vanzari.
-
quest, duminică, 09.06.2024 19:02
frantujii nu mai produc nici un diesel de 2L ?
Citeste si
-
INDUSTRIE | sâmbătă, 7 iunieCe salariu va avea Antonio Filosa, noul CEO Stellantis?Stellantis are un nou CEO, Antonio Filosa, care va câștiga cel puțin 4 milioane de dolari anual în primii 2 ani la conducerea companiei, suma urmând să crească până la 23 de milioane de dolari pe an începând cu 2028. Totuși, de menționat că remunerația sa va fi mai mică decât cea a predecesorului său, Carlos Tavares. Citeste tot
-
INDUSTRIE | vineri, 6 iunieProducția auto din UK a ajuns la cel mai scăzut nivel din ultimii 70 de aniCu doar 59.203 de unități produse în luna aprilie, industria auto din Regatul Unit a atins un nou prag inferior. Producția auto din UK a ajuns la cel mai scăzut nivel din ultimii 70 de ani. Citeste tot
-
INDUSTRIE | vineri, 6 iunieSuzuki oprește producția lui Swift din cauza lipsei de materie primă din ChinaSuzuki suspendă producția modelului Swift din cauza restricțiilor impuse de China asupra exportului de pământuri rare, devenind astfel primul producător auto japonez afectat de aceste măsuri. Citeste tot
-
INDUSTRIE | vineri, 6 iunieBMW ar putea prelungi producția lui Z4Potrivit unor informații apărute în presă, BMW ar urma să prelungească producția lui Z4 datorită popularității modelului. Inițial, BMW Z4 trebuia să fie retras în toamna acestui an, însă modelul ar putea fi produs până în primăvara anului viitor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 4 iunieNoul Mercedes-Benz CLA a intrat în producția de serieConstructorul german de automobile a demarat producția de serie a noului CLA. Acesta este asamblat la uzina din Rastatt, Germania. Citeste tot
Păcat. Doar acest model și noul eC3 merita atenție.