Citroen caută publicul feminin cu ediţia C1 Accesorize
Citroen caută să aducă un public numeros în showroom-urile sale cu o ediţie specială a modelului C1, dezvoltată alături de Accesorize.
După ce Renault a colaborat cu Miss Sixty pentru personalizarea lui Twingo, rivalii de la Citroen le calcă pe urme. Constructorul francez a lansat recent o ediţie specială a modelului C1, dezvoltată în parteneriat cu Accesorize, brand renumit în industria vestimentară, prezent şi în România.
Parteneriatul dintre cele două companii va da naştere unei serii limitate de modele C1 Accesorize, producţia urmând să totalizeze doar 500 de unităţi. Modelul va fi disponibil împreună cu trei culori de exterior, gri mat, alb şi negru, completate de oglinzi laterale cu carcase în nuanţă fucsia şi mai multe logo-uri aplicate pe capotă şi hayon.
La interior, C1 Accesorize vine cu covoraşe şi praguri personalizate, o tăbliţă cu numărul exemplarului, sistem audio Alpine cu două difuzoare, cititor MP3 şi conexiune Bluetooth sau iPhone, sistem de navigaţie Navigon Easy 20 cu harta Europei. Domnişoarele vor primi şi o geantă de weekend, care include umbrelă, trusă de maciaj, ochelari de soare şi alte accesorii de plajă.
Citroen C1 Accesorize poate fi comandat doar împreună cu motorizarea pe benzină de un litru şi 68 de cai putere, asistată de o cutie manuală clasică, cu cinci rapoarte, sau de una robotizată.
via | autoblog