Citroen in Raliul Argentinei
Citroen detine din 2004 suprematia in Raliul Argentinei, iar echipajul Loeb/Elena se anunta si in acest an marele favorit.
Citroen se va prezenta in Raliul Argentinei ca de obicei cu echipajele Sebastien Loeb/Daniel Elena si Dani Sordo/Marc Marti. In plus, a fost inscris in competitie si un C4 WRC preparat de echipa privata PH Sport si care va fi pilotat de echipajul Conrad Rautenbach / David Senior.
Parcul de service va fi amplasat in Villa Carlos Paz, dar febra raliului ii va cuprinde pe toti cei din Cordoba, locul unde sunt programate trei super speciale. Conform traditiei alti zeci de mii de suporteri sunt asteptati pe probele speciale din munti cu o lungime totala de 347,91 km. "
Cu sase participari in acest raliu, Marc Marti este omul cu cea mai mare experienta din cadrul echipei Citroen Sport. "Atmosfera din Argentina este ceva special. Aici sunt ca acasa si am foarte multe amintiri placut, inclusiv victoria din 2004 cu Carlos Sainz. Fiecare zi, din cele trei, este complet diferita. Specialele din prima zi sunt inguste si foarte dificile, cele din ziua a doua sunt ceva mai rapide, iar duminica se inchide cu probele clasice: Giulio Cesare si El Condor. Sunt numeroase vaduri de apa unde trebuie sa fii extrem de prudent daca vrei sa nu-ti avariezi masina”, a spus Marc Martí, inaintea etapei argentiniene.
Citroen este neinvinsa in Argentina din 2004, iar Sebastien Loeb si Dani Sordo sunt hotarati sa duca mai departe sirul de victorii. "Imi place foarte mult acest raliu. Este una dintre cele mai bune curse din calendar. Intotdeauna am avut parte de o atmosfera speciala si e placut sa vezi atat de multi spectatori entuziasti pe probe. Daniel si cu mine am castigat ultimele trei editii, iar o noua victorie aici ne-ar aduce pe primul loc in clasamentul general. Aceasta insa nu este neaparat prioritatea noastra. Inainte de toate, sper ca vom fi competitivi aici si ca vom aduna cat mai multe puncte. Marea necunoscuta este modul in care se vor comporta pneurile Pirelli. Suntem obligati sa rulam cu cele mai dure, ceea ce nu e ideal pe probele mai nisipoase. Trebuie sa gasim un set-up care sa ne ofere o aderenta cat mai buna", a spus Sebastien Loeb, campionul mondial en-titre.