Citroen Numero 9 Concept, imaginea viitoarelor modele DS

Publicat vineri, 13.04.2012 11:20 de Sebastian Toma

Francezii de la Citroen vor aduce la Salonul Auto de la Beijing conceptul Numero 9. Acesta este succesorul lui DS9 şi prefigurează viitoarele modele din gama DS de la Citroen.

Citroen aduce la Salonul Auto de la Beijing conceptul Numero 9. Acesta reprezintă o evoluţie a conceptului DS9 şi este desenat la Paris. Francezii spun că Numero 9 le va prezenta chinezilor gama DS înainte de lansarea primelor produse ale acesteia pe piaţa din China. Conceptul Numero 9 este un hibrid benzină-electric care prefigurează design-ul viitoarelor modele din gama DS de la Citroen.

Cei de la Citroen au reuşit să integreze atât trăsăturile lui DS9 Concept, cât şi trăsăturile conceptului Metropolis pentru noul Numero 9.

Francezii spun că Numero 9 oferă spaţiu din belşug pentru ocupanţii locurilor din spate, iar cele trei suprafeţe vitrate integrate în plafon aduc o atmosferă prietenoasă la bord. De la partea frontală, cu a sa grilă tridimensională şi cu blocurile optice full-LED, până la elementele de design concentrate în jurul plafonului, cei de la Citroen spun că viitoarele modele din gama DS vor prelua măcar o parte din trăsăturile lui Numero 9 Concept. Pe lângă versiunea de serie a lui Numero 9, neconfirmată oficial, dar sugerată prin anunţul unei berline executive de clasă medie, gama DS de la Citroen va primi o berlină premium de segment C şi un SUV. Cele trei modele urmează să fie lansate în următorii ani, anunţă comunicatul de presă al mărcii franceze.

Trenul de propulsie al lui Citroen Numero 9 este hibrid şi îmbină un motor cu ardere internă cu un motor electric. În cazul conceptului prezent la Beijing, avem un motor 1.6 THP care dezvoltă 225 CP şi 275 Nm cuplat unui motor electric de 70 CP şi 200 Nm. Unitatea electrică este montată pe puntea spate şi este alimentată de un set de acumulatori Litiu-Ion. Cu o încărcare de numai trei ore şi jumătate de la o priză standard, acumulatorii oferă o autonomie de 50 de kilometri în modul 100% electric. Graţie acestei capacităţi, Citroen Numero 9 are un consum mediu declarat de 1.7 litri la sută în ciclul MVEG. În ciuda consumului redus, Numero 9 are nevoie de numai 5.4 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, iar viteza maximă este de 244 km/h.

Via | Citroen

  • pacat, vineri, 13.04.2012 11:34

    E urat la spate...

  • ducu, vineri, 13.04.2012 11:41
    superba

    Este suberba, iar performantele sunt de invidiat.

  • ?!!, vineri, 13.04.2012 12:35

    Ce este break sau sedan? Nu mai inteleg nimic!

  • Adi, vineri, 13.04.2012 13:54
    Interesant dar prefer clasicul in designe....Citroen a fost mereu

    extravagant asa ca bvo lor dar cui ii place.

  • t, vineri, 13.04.2012 14:13

    este un concept care mixeaza ideea de coupe si break. la alte publicatii in engleza e scris asta

  • _steli, vineri, 13.04.2012 14:30
    Performante?

    Sincer, ma indoiesc ca la 225 CP si 1500 Kg masa masinii, acceleratia 0-100 km/h este de numai 5,4 s. Comparativ, un Mitsubishi EVO IX, are parca acceleratia de la 0-100 km/h in peste 5 secunde.

  • CatalinX, vineri, 13.04.2012 14:44
    .....

    presupun ca toata lumea si-a dat seama ca masina asta e defapt un peugeot hx1 ......

  • dumbravaandrei, vineri, 13.04.2012 16:23
    Frumoasa de sa-ti bati nevasta si sa-ti trimiti copiii de acasa...

    Fie ce o fi, dar e frumoasa cu draci... Frumos frumos frumos.... Naiba stie ce au special designerii astia de la DS, dar... parca prea le scot :D :D .... Dementiala, nu altceva...

  • dumbravaandrei, vineri, 13.04.2012 16:25
    @_steli

    Acceleratia aia e posibila in mare parte motorului electric care in sprintul pana la 60 km/h ajuta mult mai mult decat ti-ai putea inchipui ;)

  • AndreiRN, vineri, 13.04.2012 18:24
    Frumos dar .....

    Un design intradevar frumos. Pacat ca motorul este de scurta folosinta.

  • t, vineri, 13.04.2012 20:43

    sa intrebam toate mini cooper s JCW-urile si toate DS3R urile?! daca acel motor de 1.6 e de scurta durata sau hai sa intrebam viitorul DS4R cu 260cp scosi tot din 1.6 ca masina de serie (deci fiabil). nu uita ca in spate e know-how de la bmw. e momentul sa nu fie facute afirmatii penibile

  • AndreiRN, vineri, 13.04.2012 20:58
    Know-how

    Hahahahaha Si BMW face cele mai proaste motoare din industria auto. Cata garantie ofera BMW la motoare? Au de invatat de la japonezi sa faca motoare de durata.

  • BaditzaEx, vineri, 13.04.2012 21:05
    in ultimul timp la design...

    este doar Citroen si RESTUL!!!, intr-adevar FRUMOASA si Intr-adevar Exclusivista !

  • dan_grc, sâmbătă, 14.04.2012 00:17

    @AndreiRN Da, de aia le da motoare diesel de 2 litri. Eu cred ca tu esti la un concurs si cineva iti da bani daca ai cat mai multe comentarii idioate, altfel nu-mi explic, esti numarul unu

  • horea1979, sâmbătă, 14.04.2012 11:38
    Citoen

    Acum mai ramane sa ne rugam sa castigam la LOTO !

  • Tzenu, sâmbătă, 14.04.2012 20:16
    citroen

    Super tare

  • AndreiRN, luni, 16.04.2012 21:25
    Le da motoare???

    dan_grec Unde se dau asa motoare? Tu vb serios sau ....... doar visezi? Ma, tu esti Pinochio?

  • vlad, marţi, 17.04.2012 13:20
    grila, faruri si stopuri de audi

    restul de unde se poate

  • neolehel, marţi, 17.04.2012 17:22
    Naspa

    Francezii vin cu artificii de design din astea ieftine in loc sa vina cu calitate si fiabilitate. Vrajeala ieftina de Moulin Rouge.