Clientii Lexus au rezervat deja 165 de exemplare LF-A
Toate cele 165 de Lexus LF-A destinate pietei din Japonia au fost rezervate. Fanii instariti ai supercar-ului nipon mai au la dispozitie 355 de unitati la nivel mondial.
Toate cele 165 de unitati LF-A rezervate pentru piata din Japonia de catre cei de la Lexus au fost deja rezervate. Niponii nu au stat pe ganduri cand a venit vorba achizitiei unui supercar, care va fi construit in doar 500 de exemplare. Pe piata din Japonia cei de la Lexus ofera modelul LF-A contra sumei de 37.500.000 de yeni, echivalentul a 410.000 de dolari. Clientii de pe celelalte piete sunt nevoiti sa il cumpere in regim de leasing, pentru a evita specula.
Lexus LF-A este echipat cu un motor V10 de 4.8 litri, care ofera 560 CP. Clientii Lexus au posibilitatea unei personalizari complete, gratie unui program special. Celelalte 355 de unitati vor fi vandute intr-un regim de leasing care va dura doi ani, pentru a evita specula initiala care ar putea aparea odata cu lansarea modelului – care a avut loc acum trei luni si a tempera spiritele dornice de profit de pe urma supercar-ului de la Lexus.
Supercar-ul nipon are o masa de 1.480 de kilograme, si are o distributie a greutatii de 48/52. Lexus LF-A poate sa accelereze de la 0 la 100 km/h in doar 3.7 secunde, pe cand viteza maxima este de 325 km/h. Cei 560 CP ai motorului V10 de 4.8 litri sunt transmisi rotilor spate prin intermediul unei transmisii secventiale cu sase trepte.
Via | LeBlogAuto
-
Dan, joi, 14.01.2010 11:46GT-R
Cum sa fie mai tare decat GT-R? Prietene, costa 400 de euro, imi iau M3+M5+GTR la banii astia si imi mai raman bani sa le si tunez un pic pe toate trei sa platesc si un garaj acoperit vreo 3 ani. Trezeste-te!!!
-
ian, joi, 14.01.2010 11:55
deacord cu voi dar...nissan e nissan iar lexus e lexus si aici e vorba de destinatii clare 1):pt. cei cu foarte multi bani ;2):fani lexus.cand cele doua conditii s-au intalnit iaca si lexusul e cumparat.in rest cei care raman pe dinafara printre care si eu ne mai ramane sa-l admiram si asta nu prea cred ca pe la noi prin ro.
-
vlad, joi, 14.01.2010 12:12exagerat
cum pot cere atat pe o masina lexus - nu se compara cu GTR, care este de 4 ori mai ieftin este mai scump decat ferarri sau lamborghini
-
crisit, joi, 14.01.2010 12:14japoneza
lexus e toyota - cum sa dai 400000 $ pe o toyota?
-
Dan, joi, 14.01.2010 15:20
Good point crisit...
-
MCD, joi, 14.01.2010 15:26vorbiti degeaba
nu mai comentatii degeaba, aceasta masina este exclusivista, serie limitata, si nu mai vb ca la 400k imi iau xyz, ca oricum cine isi cumpara aceasta masina are si aceste xyz cumparate. Voi credeti ca masina asta e desinata oamenilor de nivel mediu? Pt un om bogat 400k echivaleza cu bani pe o luna a unui roman cu un venit mediu - 1500 lei Si asa scumpa cum e in japonia deja sau rezervat toate, deci ce rezulta de aici ca e scumpa si nu se vinde, asta intelegeti voi?
-
AntiProstie, joi, 14.01.2010 16:50$$$
Tinand cont ca Veyron se vinde cu 1.000.000E, am impresia ca masina asta nu are nici exclusivismul, nici performanta necesara pt a merita peste 400.000$. Daca la Veyron discutam despre elemente tehnice nemaintalnite la nici o alta masina de serie (sper ca se observa ca nu vb de putere), aici este vorba doar de o masina exotica care nu are nimic superior unui Ferrari, Lambo etc. P.S.: Normal ca se vor gasi cumparatori, pana la urma discutam despre doar 500 exemplare.
-
Lache, joi, 14.01.2010 20:19LF-A
Mai oameni buni,masina asta este toata facuta din fibra de carbon(nu ma refer la motor si suspensie,si cutie de viteze).La motor,supapele si bielele sunt facute din titan. Cat costa o capota din fibra de carbon?Cei care pregatesc masini pt. expozitzie stiu.Stie cineva,cat de greu se prelucreaza titanul?Toate acestea credetzi ca le face,japonezul pe ochi frumosi?
-
ZZZ, joi, 14.01.2010 21:26@Lache
De acord cu tine....mai ales ca lexus vinde masina asta pe pierdere aproape. Da intrebarea e: cine il pune pe japonez sa faca masina asta din fibra de carbon, cand vine italianu' (ala cu calutu) si face una mai buna din aluminiu si o vinde si de aproape 3 ori mai ieftin, si mai scoate si profit? Japonezii cu bani au comandat-o pt ca ei sunt destul de nationalisti si oricum e prima masina de genul asta facuta in Japonia. Cat despre MCD, baiete tu doar visezi bani, esti complet pararel cu ce inseamna gestiunea unei averi (mai ales cand vine vorba de averi mari). Eu zic ca ar fi mai intelept sa donezi banii astia sarmanilor din Haiti care au ramas fara case, decat sa-i dai pe o masina de care nu ai nevoie (pt ca ai alta mai buna in garaj).
-
Lache, vineri, 15.01.2010 09:11Zet
auzi,daca tu esti in belea mare de tot,cum sunt amaratzii astia din Haiti,si ceri ajutor, o sa primesti ceva?Tu,ca om normal din punct de vedere financiar,ai dona ceva bani pentru caritate?Nene,garantez ca nu.Dupa tonul tau arogant,sa intzeleg ca tu stii sa gestionezi o avere?Ai averea asta?Ai in garaj,o super car cu calutzul pe ea?Daca o ai,inseamna ca esti cu banul pe tine.Potzi sa donezi niste banutzi,ca sa ai drumuri pt.masinutzele tale?Daca ramai fara casa,te ajuta cineva?Nu te ajuta,pentru ca esti alb.Ai o gramada de bani,ai ce masina vrei.sunt bani tai si faci ce vrei cu ei.nu ai nevoie de sfatul nimanui.Ca e din carbon,ca e din aluminiu,cui ii pasa?Mie nu!
-
ZZZ, vineri, 15.01.2010 10:55@Lache
Am si eu o mica avere (inca departe de a-mi permite un calut) as putea spune, dar ma ocup si de cea a parintilor mei si din cat avem ne mai ramane sa mai dam si pt caritate. De ce? Pt ca asa credem noi ca e crestineste (asta nu se discuta, e fiecare crede cum vrea), si doi, banii aia sunt neimpozitabili, nu constituie un pasiv. Pe cand o masina atata de scumpa iti scoate in continuu bani din buzunar. Cu modul tau de a gandi au ajuns la sapa de lemn o gramada de vedete care s-au vazut dintr-o data plin de bani si au inceput sa arunce cu ei in toate partile. Avere mai mare inseamna cheltuieli mai mari si uite ca vine cate o criza din asta si nu stii cum sa iesi din kkt ca a vrut muschiu tau 10 case, 12 masini si 3 iahturi. Exemplul cu Haiti ti l-am dat pt a fi autentic, pentru ca sincer nici eu nu as da bani acolo, prefer sa-i donez la mine mine in tara. Motivul e simplu, aia nu prea merita, nu pt ca ar fi negrii, ci pentru ca si-au cam facut singuri soarta (citeste istoria lor si vezi cum au ajuns cei mai saraci din zona), sunt o tara imposibil de organizat.
-
Lucica, vineri, 15.01.2010 10:58zetule
Ce are ... cu prefectura?Faci parte din conducerea Lexus sau toyota,sau cum vrei tu sa-i spui.Eu daca am o avere uriasa,sa stii ca donez cateva milioane la amaratzii aia.Nu ca mi-s dragi,ci pentru ca sunt scutit de o gramada de taxe.Dupa aceea,banul creste .Cine il pune pe japonez sa faca masina asta?Cine o cumpara.Cerere si oferta,nu?La 500 de masini facute ,sunt peste 3 milioane de posibilitatzi(accesorii)pt.masinile astea.Culori,scaune...bla,bla..Dai cash,o faci cum vrea muschiul tau.Daca nu erai un amarat ca noi,astia dupa aici,nu faceai nici un comentariu pe aici.Erai in Haiti cu ajutoare,sau in Japonia,ca sa-tzi iei un L-FA,"custom made".Ups!Uite ca nu esti acolo.Pacat,poate data viitoare.Nu te mai retzin,trebuie sa-ti gestionezi averea.S-auzim de bine!
-
Lache, vineri, 15.01.2010 11:14Zet
Hei,nu sunt vedeta,si nu stii modul meu de a gandi.Sunt un om obisnuit,la fel ca tine.Indiferent de catzi bani am, nu merita sa donez,pt ca nu or sa ajunga la amaratzi.E valabil in toata lumea.Ce-i negru nu functzioneaza ,si nu va va functziona niciodata.Tzara aia este imposibil de organizat,dar mai stiu una la fel.am dreptate?Masina?Eu am ceva bun si ieftin.Nu bag in ea decat necesarul.Nu ma impresioneaza nici un super car.Nu sunt impresionat de nici o "Germana",de nici o "asiatica".de nimic ce tzine de masini.Chiar sunt satul de ele.Viatza este scurta,sunt multe lucruri de vazut.Niste masini stupide merita atazia nervi?A mea e mai buna,a lui e mai buna,aia e mai buna,ba nu e aia.....Ce-i asta?Am ajuns sa ne balacarim pentru niste fiare.Merita?Nu! Mult noroc!
Citeste si
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieAston Martin DB9 1M, modelul desenat pe Facebook de fanii mărciiEnglezii de la Aston Martin şi-au invitat fanii să aleagă cel mai potrivit design pentru un model nou. În urma votării, cei de la Aston Martin au decorat un DB9 conform preferinţei publicului şi l-au prezentat pe pagina lor. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieToyota GT86 TRD va fi disponibilă pe piaţa englezeascăClienţii britanici ce doresc o Toyota GT86 mai agresivă vor putea alege varianta TRD. Varianta hot va fi lansată în Regat cu ocazia Festivalului de la Goodwood. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieViitorul Toyota Prius va fi mai uşor şi mai economicToyota pregăteşte deja noua generaţie a lui Prius, model care va fi mai uşor, mai aerodinamic şi mai economic. A patra generaţie a lui Prius va fi echipată cu anvelope speciale, menite să reducă semnificativ rezistenţa la rulare. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieInfiniti nu va folosi platforma lui GT-R pentru vârful gameiOficialii Infiniti au infirmat posibilitatea utilizării platformei lui GT-R pentru cel mai sportiv model din gama Infiniti. Citeste tot
-
MODELE NOI | marţi, 26 iunieSkoda Rapid, imagini şi informaţii noiSkoda a prezentat imagini noi cu ultima adăugire a gamei sale - Rapid. De data aceasta, imaginile au fost însoţite de informaţii tehnice. Citeste tot
bv lor.sunt fan BMW, dar tre sa recunosc ca aceasta masina este foarte tare.eu cred ca este mai tare ca G.T.R.