Clientul tipic de Bugatti deţine în medie 84 de maşini, trei avioane şi un iaht

Publicat luni, 06.10.2014 11:13 de Dragoș Băltățeanu

Nu oricine îşi poate permite un Bugatti, însă cei care pot achiziţiona un astfel de automobil au de obicei o colecţie impresionantă de automobile.

Clientul tipic pentru marca Bugatti are de obicei o colecţie de automobile, avioane sau chiar iahturi. Declaraţia îi aparţine CEO-ului Bugatti, Wolfgang Durheimer. Conform celor declarate, clientul de Bugatti deţine în medie 84 de automobile, trei avioane private şi un iaht. Drept comparaţie, un client de Bentley are în medie doar opt alte maşini în garaj.

"Clientela este foarte diferită înte Bugatti şi Bentley", a completat Durheimer.

Bugatti mai are în construcţie doar 20 de exemplare ale actualului model Veyron. După ce acestea vor fi vândute, întreaga producţie Bugatti Veyron va fi de 450 de exemplare. Însă, va exista un succesor. Un automobil despre care se speculează că va avea 1.500 CP, Bugatti având trei variante diferite în testare în acest moment. Este foarte posibil ca viitorul supercar Bugatti să folosească un performant sistem de propulsie hibrid, asemănător cu cel folosit de modelul McLaren P1. 

Via worldcarfans

  • vianu, luni, 06.10.2014 11:21

    @automarket/dragos, erata: Bugatti mai are în STOC INCA 20 de exemplare. traducere cu prastia adaptare pe langa

  • mntsn, luni, 06.10.2014 12:22

    @vianu: in stoc sau in productie...nu stiu, nu ma pronunt. Plusul ti l-am dat pt ultima remarca, perfect adevarata. Pt verificare, a se consulta arhiva.

  • Suleyman Cunoscatoru, luni, 06.10.2014 15:13

    Auzi, 84 masini in medie... cum pot fi oameni pe lumea asta atat de bogati, atata fericire si atata putere financiara ??? Oricum in Romania daca ar putea prostimea sa isi cumpere 84 masini, ar lua toate versiunile posibile de caroserie (Polo, Golf, Leon, Golf Coupe, Jetta, etc) dotate cu motorul 1.9TDI :)))))))))))))))

  • Fratello, luni, 06.10.2014 18:41

    @Suleyman Cunoscatorul Probabil cate 2-10 masini in tarile unde au afaceri... Partea nasoala ptr. acestia e (probabil) despartirea inevitabila de ele.

  • Lache, luni, 06.10.2014 21:10

    Oamenii aia sunt atat de bogati pentru ca fac afaceri in stil dambovitean.Adica fura statul....Iar acum ,"prostimea" din Romania se orienteaza spre corolla 1,2,3,4,.......11.Acelasi motor de la aparitie,doar ca acum I-au pus o galerie de admisie din plastic.Si un system electronic de injectie......:))))))

  • vianu, marţi, 07.10.2014 11:49

    sa lasam corolla....fanul VAG e pana la moarte...copilul ce creste cu Bugatti pe perete, la 18 ani isi ia Golf 1 ca e afacere si dupa aia are o "surpriza" de la dealer cand ii livreaza primul R din tara..situatie demna de un articol prezent in toata media din Romania. Ca doar nu s-a mai vazut un "R" pe meleagurile astea neam!

  • Suleyman Cunoscatoru, marţi, 07.10.2014 11:59

    @Lache: Detaliaza partea cu, Corolla te rog.

  • Lache, marţi, 07.10.2014 21:00

    Suleiman,am detaliat destul partea cu corolla.Ar mai fi suspensia,care este aproape aceiasi.Adica neschimbata.Este o masina fara suflet.Nu conteaza ca este buna.Nu simti nimic cand o conduci. Vianu,si fanul japoneze se inmulteste in nestire.Ca sobolanii.Si nu vad motivele!

  • johnny_Zwee, miercuri, 08.10.2014 08:10

    unii dintre voi comenteaza la sto, n-aveti de unde sti ce masini isi cumpara oamenii bogati. Si tiriac are parcul sau propriu de masini si are numai masini de masini.

  • vianu, miercuri, 08.10.2014 13:36

    @Lache....realitatea e cumva altfel, mama prostilor e in monta continua. Pana si Martin Winterkorn a fost luat prin surprindere aparandu-i atat de multi entuziasti fata de marca pe care o reprezinta si dandu-i peste cap previziunile. acum, eu e sa spun, prefer sa am de-a face cu un sobolan nu cu prostu' satului

  • Lache, miercuri, 08.10.2014 20:58

    Ce ar fi sa incepi sa-ti schimbi si dieta.Treci la orez,si ai sa te simti mult mai bine.Si ochii ti se vor face oblici.Asa de mult apreciezi masinile japoneze ? Esti innebunit dupa ele? Crezi ca cei de la Toyota au mentalitate diferita fata de cei de la VW?