CNADNR a suspendat din funcție directorul care a declarat că autostrada Sibiu-Orăștie este periculoasă
Alin Goga, directorul adjunct de investiții din cadrul Direcției Drumuri și Poduri Craiova, a fost suspendat din funcția de la CNADNR după ce a declarat că un segment al autostrăzii Sibiu-Orăștie este periculos și ar trebui închis circulației.
CNADNR a decis suspendarea contractului individual de muncă al unuia dintre directorii săi după ce oficialul a afirmat într-o emisiune TV că autostrada Sibiu-Orăștie ar trebui închisă circulației și reconstruită, titrează Mediafax.
Alin Goga, directorul adjunct de investiții din cadrul Direcției Drumuri și Poduri Craiova, a fost suspendat din funcție pentru că a încălcat o prevedere din fișa postului care îi interzicea să acorde interviuri și să furnizeze documente sau informații în legătură cu activitatea CNADNR în lipsa unui mandat acordat de directorul general al regiei.
Fost ministru al Transporturilor: "Trebuie oprită circulația pe lotul 3 din autostrada Sibiu-Orăștie
Afirmațiile lui Alin Goga au venit la finalul lunii iulie, în cadrul unei emisiuni difuzate de postul Realitatea TV. La vremea respectivă, lotul trei al autostrăzii Sibiu-Orăștie a ajuns în atenția presei în urma unor alunecări de teren derulate pe acel tronson de drum. Goga a explicat că problema este legată de solul din acea zonă și că DN7 și magistrala feroviară 200 au întâmpinat, de-a lungul timpului, situații similare pe fondul aceleiași probleme. La momentul respectiv, CNADNR a identificat mai multe probleme ale lotului trei al autostrăzii Sibiu-Orăștie, pe care le-au pus în vina constructorului tronsonului, italienii de la Salini Impregilo.
România: Autostrada Soarelui a fost finalizată după 30 de ani
Lotul trei al autostrăzii Sibiu-Orăștie are o lungime de 22 de kilometri și a fost inaugurat anul trecut, după mai multe întârzieri. Autostrada Sibiu-Orăștie are o garanție de patru ani, timp în care antreprenorii care au executat lucrările sunt obligați să remedieze toate defectele de construcție. Italienii de la Salini-Impregilo SpA au declarat că au demarat o serie de expertize tehnice în zonele cu probleme, dar cei de la CNADNR afirmă că nu au primit informații oficiale despre aceste cercetări și concluziile lor.
România a inaugurat prima legătură pe autostradă cu un alt stat european
Via Realitatea.net | Sursă foto
Am vazut emisiunea respectiva la Realitatea TV. Goga a facut acolo niste comentarii si judecati de valoare de modul in care functioneaza lucrurile in CNADNR... a vorbit despre paranghelii, sarbatori campenesti la inaugurarea segmentelor de autostrada, despre cum se dau contractele, despre presiunile politice, despre cum era mai bine ca lotul respectiv de autostrada sa ocoleasca delaurile cu probleme in structura geologica care genereaza aunecarile de teren, despre cum daca se ocoleau acele dealuri traseul era mai scurt decat acum deci si costuri mai mici, despre cum s-a impus un anumit traseu deoarece acele pamanturi erau ale unor potentati locali si nu numai etc... daca o fi real ce a spus nu stiu dar pare spectaculos... ce vedem noi aici? ne asteptam ca institutiile statului sa vereifice tot ce a spus Alin Goga care a facut de fapt un denunt... un denunt nu de la un anonim ci de la un profesionist din sistem... ce primim in schimb? e dat afara pt ca a incalcat un regulament de ordine interioara!!! sa nu uitam ca ”diavolul este din punct de vedere politic corect”....