Comenzile pentru noul Ferrari Purosangue ar putea fi oprite temporar din cauza cererii foarte mari

Publicat joi, 15.09.2022 09:21 de Tiberiu Safta

Potrivit unor informații noi, comenzile pentru noul Ferrari Purosangue, primul SUV al mărcii italiene, ar putea fi oprite temporar. Asta din cauza cererii neașteptat de mari pentru modelul recent lansat.

Ferrari a lansat, în urmă cu doar câteva zile, noul model Purosangue, primul SUV din istoria mărcii. Putem spune că acest model a fost cel mai anticipat dintre toate modelele noi de mașini lansate în acest an.

Odată cu lansarea lui Purosangue, constructorul italian a primit deja un număr foarte mare de comenzi. Atât de mare, încât acestea ar putea fi oprite temporar. Potrivit publicației Automotive News, Ferrari ar urma să oprească temporar comenzile pentru Purosangue, deoarece nu va putea ține pasul cu cererea neașteptat de mare pentru primul SUV al mărcii.

„Riscăm să nu putem satisface cererea și probabil că va trebui să oprim comenzile foarte curând”, a declarat Enrico Galliera, directorul comercial și de marketing Ferrari. El a mai adăugat că „în ciuda cererii, vom păstra controlul asupra volumului de producție, lucru care este în concordanță cu ADN-ul nostru, cu misiunea fondatorului nostru, aceea de a rămâne o marcă extrem de exclusivistă. Iar singura modalitate de a rămâne exclusivist este aceea de a controla cererea și oferta.”

Ferrari a precizat că producția lui Purosangue va reprezenta doar 20% din nivelul total de producție al mărcii. În prezent, constructorul de la Maranello are o capacitate de producție de 15.000 de mașini pe an. Asta înseamnă că Pursangue va fi construit în maxim 3000 de exemplare în fiecare an.

via Motor1

  • DanG, joi, 15.09.2022 10:43

    Sau cum ar zice sefii mei, astea sunt probleme pe care e bine sa le ai :-)

  • ignis, joi, 15.09.2022 11:45

    Dacă în China sunt peste 1000 de miliardari, oare câți milionari sunt în China? Vorbesc de chinezi că ăștia nu o ascultă pe Greta. De țările din Golf nu mai vorbesc. Se calcă pe picioare să cumpere un Purosangue

  • Vali, joi, 15.09.2022 12:36

    Criza mare mai e in lume si cu adevarat cei bogati se gandesc cum sa mai faca si sa salveze planeta :)

  • Seriff, joi, 15.09.2022 14:36

    Masinile astea vor ajunge la ipocritii care ne baga noua pe gat propaganda cu masini electrice, incalzirea globala si sa stingem lumina sa facem economie. Asta in timp ce ei au Ferrari, Lamborghini, isi fac 1000 de vacante pe an, zboara cu avionul mai des decat ma duc eu la Kaulfand, si-o ard pe iachturi si tot asa.

  • EconomiaDePiață, joi, 15.09.2022 15:40

    Dacă cererea e atât de mare, atunci să-i crească prețul. Ori suntem capitaliști, ori nu mai suntem!

  • Dutz, vineri, 16.09.2022 08:11

    Prețul reflecta calitățile unui produs, costuri producție plus profit, dar nu in ultimul rând respecta clientul, Ferrari are clienți fideli pentru ca se simt respectați. Nu poți sa crești prețul doar pentru ca ai comenzi. Cei bogați (majoritatea) știu sa aprecieze valoarea banilor (tocmai de aceea rămân bogați), cei care “arunca” banii (si sunt destui) intra la alta categorie. Pe cei deștepți cu bani nu poți sa-i iei de fraieri ca te-ai ars pe veci.

  • DanG, vineri, 16.09.2022 09:24

    @Dutz Nu stiu cat de mult isi respecta Ferrari clientul, avand in vedere cat costa o revizie sau faptul ca au cea mai mare mare marja de profit/masina vanduta din industrie. Eu cred ca Ferrari a facut de ceva vreme trecerea de la producator de masini la producator de obiecte de lux, cum e Hermes sau Rolex, drept urmare poate sa ceara oricat pentru ca clientii cu bani vor plati.

  • Dutz, vineri, 16.09.2022 16:44

    Dan, îți înțeleg punctul de vedere. Dar si tu ai spus este un lux. Vezi in ce condiții se face service-ul, piesele sunt aproape unicat si materiale folosite sunt la fel. Clar se crează o selecție prin preț si nu este ceva nou. Vezi cazul a doua hoteluri pe aceeași plaja dar cu prețuri mult diferite, in unele cazuri de 3, 4 ori. Un Ferrari este dus la service din garaj… si va adus in garaj, adică acei oameni trebuie plătiți. Ce vreau să spun este costul serviciului care este după cum știm este ceea mai parte in aceste situații. Crezi ca dacă Honda, Mazda, Skoda (mărci care sunt in topul preferințelor personale) ar venii cu ceva de genul ar avea succes? Eu cred ca nu, si nu pentru ca nu ar putea. Cum ar suna sa spui ca ai cheltuit 300.000 pe una din cele trei mărci? Bogății deștepți sunt foarte atenți la cum cheltuie banii, dar nu au o problema sa-i cheltuie. De aceea Ferrari si chiar si Porsche se descurca fooooarte bine.