Dacia Logan, în România de la 6.690 euro

Publicat joi, 08.11.2012 19:12 de Sebastian Toma

Dacia a anunţat astăzi preţurile noii generaţii Logan. Modelul pleacă de la 6.690 euro cu TVA inclus, pentru nivelul de echipare Access 1.2 16V 75 CP.

Dacia Logan pleacă de la 6.690 euro cu TVA inclus pe piaţa din România. Cea mai accesibilă versiune se numeşte Access şi este echipată cu un motor 1.2 16V de 75 CP. Această unitate este oferită şi într-o versiune alimentată cu GPL. Gama de motorizări include şi noul TCE 90, un motor turbo cu trei cilindri în linie. Această motorizare a debutat în gama Renault pe noile Twingo şi Clio şi oferă 90 CP şi 135 Nm, suficienţi pentru a-i asigura lui

Clio un sprint 0-100 km/h de 12.2 secunde şi o viteză maximă de 182 km/h

Noul Logan este oferit şi cu diesel-uri, unitatea de 1.5 litri fiind disponibilă atât în versiunea de 75 CP, cât şi în versiunea de 90 CP. Toate propulsoarele din gamă respectă normele Euro 5 şi sunt oferite doar în compania transmisiilor manuale cu cinci trepte. Încă de la nivelul de echipare de bază, noul Logan oferă ESP, airbag-uri laterale şi frontale pentru şofer şi pasager, direcţie asistată, ABS+AFU şi altele. Garanţia lui Dacia Logan rămâne de 3 ani sau 100.000 de kilometri.

Dacia Logan se mândreşte cu un preţ apropiat de cel al generaţiei precedente, mai ales dacă luăm în considerare dotările oferite. Modelul are un portbagaj generos, de 510 litri, menit să acopere nevoile clienţilor în materie de spaţiu la fel de bine ca generaţia precedentă. Rezervorul de carburant are o capacitate de 50 de litri. Masa la gol a noului Logan variază între 1.049 şi 1.134 kilograme, în funcţie de versiunea de echipare şi de motorizare, cu un conducător de 75 kilograme la bord şi cu vehiculul în ordine de mers.

DACIA LOGAN 2 vs. Concurența directă

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
DACIA Logan
1.2 16v Access
75 n/a n/a 6.690
CHEVROLET Aveo Sedan
1.2 LT
70 5.9 14.3 10.900
RENAULT Symbol
1.2 16v Authentique 
75 5.9 13.0 9.500
KIA Rio Sedan
1.2 GSL Base
85 5.0 13.1 10.345
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via Dacia

  • bbb, joi, 08.11.2012 19:46

    decat 7000 pe logan mai bine dai 14000 pe skoda rapid,concurentul direct de la skoda :|

  • tds, joi, 08.11.2012 19:52

    Asa e, concurent direct... la pret dublu...

  • arogantul, joi, 08.11.2012 19:55

    @bbb si cine nu are 14000 de euro ci doar 7000? la asta te-ai gandit inainte sa comentezi? bravo dacia, o imbunatatire fata de prima generatie care la acelasi pret oferea mult mai putin

  • kretzoooo, joi, 08.11.2012 19:56

    La 6690 euro se ofera ESP ? pai asta e de bine.

  • Andy, joi, 08.11.2012 20:01

    Pretul e mai mult decat corect. Se mai poate scadea cu tichete rabla. Trebuie avut in vedere ca urmatoarele oferte in cazul masinilor mici sedan (clasa B sedan) sunt noile Aveo si Rio insa care sunt cu aproape 4500 euro mai scumpe in variantele de baza si cum nu toata lumea are banii necesari sa faca saltul spre ele Logan 2 e mai mult decat best buy.

  • pret aproape neschimbat, joi, 08.11.2012 20:59

    6690 euro ! Un pret excelent luand in calcul ca are mai multe dotari decat generatia anterioara... ai servo, ai abs+afu+esp, ai 4 airbaguri... 75 de cai... o alegere foarte buna pentru cei fara pretentii exagerate, ce doresc o masina noua de familie cu portbagaj mare, robusta, fiabila. Dacia Logan chiar e o clasa a lui proprie.

  • un oarecare, joi, 08.11.2012 21:01

    Ce caruta!

  • Andy, joi, 08.11.2012 21:10

    Un oarecare ai sa ramai in continuare, fara sa fii special la ce comentariu ai copt. Trebuie sa te gandesti ca romanul mediu are un venit de 1600 lei pe luna fata de un neamt (ca tot vrem sa fim ca nemtii si le cumparam si laudam produsele insa cand e vorba de munca o luam la fuga) care castiga in medie 2500-3000 de euro pe luna si care normal ca nu-si ia de la gura cand achizitioneaza o masina de volum. Dacia merge pe drumul cel bun si asta o spun si vanzarile pe care le-a avut in ultimii 7 ani. Si mie mi-ar fi placut ca Renault sa faca din ea ce a facut VW din Skoda dar aici iar e vorba de venituri: cat castiga un ceh si cat castiga un roman?

  • antony, joi, 08.11.2012 21:31

    @bbb.......concurentul direct pentru skoda rapid ,nu e Logan ph 2......Skoda Rapid va avea concurent de la Dacia de la anul in 2013 printr-un sedan si un break ....plus surpriza un nou motor

  • AndreiRN, joi, 08.11.2012 22:04

    Skoda are motor Made in China asa ca ........ Un pret excelent. Cu 2 salarii imi iau si eu una.

  • ScorpyonVAG, joi, 08.11.2012 22:06

    Super ! Daca vor lansa mai incolo 1.2tce de 115cp, va ajunge la 200km/h si sub 10sec la 100km/h. Performante multumitoare pt mine.

  • ScorpyonVAG, joi, 08.11.2012 22:11

    Cine imi explica: ? Sandero: 11.1 secunde de la 0 la 100 km/h şi viteza maximă de 175 km/h. Clio: un sprint 0-100 km/h de 12.2 secunde şi o viteză maximă de 182 km/h.

  • mihai, joi, 08.11.2012 22:30

    difera probabil cutia de viteze, etajarea treptelor mai exact; la clio 1.5dCI si la logan 1.5 etajarea treptelor e un pic diferita

  • BaditzaEx, joi, 08.11.2012 23:09

    am citit zilele trecute pe un alt site, un reportaj obiectiv si clar prin care concluzia era ca Loganul este Golful Romaniei si observ pe zi ce trece ca Loganul se apropie de drumul apucat de Golf ( prima generatie ), astfel pt Romania si nu numai mi se pare masina ideala, de acel Rapid nici nu este cazul sa facem comparatii avand in vedere ca ala incepe de la 13k CHEALA aproape cu o motorizare de toata jena , iar noul Logan arata f bine , iar la o motorizare si o echipare decenta inca nu se apropie de pretul de Pornire al acelui Rapid, iar la cat de PRAF este situatia economica la ora asta in Romania si nu numai tre sa fii al dreaq de parvenit ca sa-i contesti calitatile. pt restul care inca mai latra si blameaza aceasta marca, exista o vorba : Capra moare de raie dar tine coada sus!

  • denon, joi, 08.11.2012 23:21

    Un pret corect pentru o masina cu dotari decente si design modern.Succes!

  • LEE, joi, 08.11.2012 23:35

    Ati uitat sa luati in calcul fratii PSA: Citroen C ELYSEE si Peugeot 301 !!!

  • sandman, vineri, 09.11.2012 09:07

    o prostie de masina dar merita la banii astia. poate cu esp-ul ala e ceva mai stabila.

  • danny, vineri, 09.11.2012 09:48

    Un pret corect, cu pana la un sfert mai mic decat concurenta care, in afara de o plasticaraie ceva mai rasarita si un design ceva mai interesant, nu ofera nimic in plus...ba chiar in minus la optionale , daca e sa ma gandesc la Navi-ul oferit de Dacia. Rapid nici nu intra in discutie aici, avand in vedere a are pret de 2 Logan-uri!

  • gangman, vineri, 09.11.2012 10:16

    cred din pacate ca renault a dat o lovitura grea daciei scotand noul symbol identic cu noul logan, multi se vor intrepta catre symbol decat catre logan si astfel se vor pierde multi clienti, astfel s-a pus in avantaj fabrica renault din turcia

  • Gigi, vineri, 09.11.2012 10:26

    Pentru versiunile mai bine echipate, pretul a crescut mult mai mult decat la versiunea cheala, de 6.690 (fata de 6.500) euro. Astfel, ca sa obtii echivalentul vechiului Logan Ambition 1,6 MPi 90 CP, care costa la lansare 8.400 euro, trebuie sa iei Laureat 0,9 Tce 90 CP cu optionalul pachet Look, deci in total 10.150 euro (9800+350). Deci pretul pentru o dotare decenta (nu de top) a crescut cu 1.750 euro, un pret foarte mare pentru suplimentul constand in ESP si 2 airbaguri, care valoreaza maxim 200 euro, iar diferenta de 1.550 euro pentru motorasul de 3 cilindri si aceeasi putere e mult exagerata.

  • @gigi, vineri, 09.11.2012 11:35

    Ai dreptate, a crescut cam mult dar uite de unde cred eu ca vine diferenta: motorul o fi el de 0,9, dar are -turbina-, din ce stim noi de la "nemtoaicele secand" aduse cu peste 150miikm e ca atunci cand le-a cazut turbina i-a costat cam 1000 de euro una fara manopera. Aduga 400 de euro -esp-ul, si diferenta airbagurile laterale. Cam asta e, doar nu credeai ca o sa ti le dea gratis.

  • Adm, vineri, 09.11.2012 11:41

    toretic din tabel Symbol e mai scump. In practica, vor avea grija dealerii sa bage promotii la Symbol in asa fel incat sa fie mai ieftin. Am prieteni care s-au dus sa cumpere Logan si s-au intors acasa cu Symbol chiar mai ieftin cu cateva sute de euro, convinsi binenteles de dealeri.

  • :), vineri, 09.11.2012 11:52

    motorul de 1.2 de pe aveo are 84 de cai nu 70 cum ati descris in tabelul comparativ si sprint in 12 sec informatii eronate automarket

  • mircea, vineri, 09.11.2012 12:07

    @ :) Motorul 1.2 de pe Chevrolet Aveo vine în două versiuni de putere: 70 şi 86 de cai. În comparaţia de mai sus, cel de 70 de cai putere este cel mai relevant. Mai multe despre versiunile de motorizare disponibile pe Chevrolet Aveo puteţi găsi pe pagina dedicată acestui model: http://www.automarket.ro/masini-noi/chevrolet/aveo-sedan-1930/

  • asm, vineri, 09.11.2012 12:17

    @ScorpyonVAG: Sandero e mai uşor ca Clio, de aceea ajunge mai repede la 100 cu acelaşi motor. Viteza maximă e mai mică deoarece are Cx (coeficientul aerodinamic) mai slab ca la Clio.

  • antony, vineri, 09.11.2012 12:58

    @asm clio e mai usor decat sandero

  • ADRIAN FLORARU, vineri, 09.11.2012 13:39

    FRATILOR EU AM UN LOGAN DE NOU DIN 2008 1.4 SI VA JUR CA E O BIJUTERIE DE MASINA PRET CALITATE, NUMAI CA TREBUIE SA LUAM MINIM 85 DE CALUTI CA SA FIE UN ADEVARAT CiSTIG. LUATI DACA VA TINE CAPITALU 1.5 CA-S EFICIENTE PAREREA MEA!

  • un oarecare, vineri, 09.11.2012 15:04

    @Andy, mergi tu cu loganu! cu siguranta esti un oarecare daca iei apararea acestei masini!se poat cumpara atatea masini cu ceva km mult peste!

  • Kap, vineri, 09.11.2012 15:55

    Andy, cred ca am inteles eu:) Adica noi astia fraieri (includem si sutele de mii de germani, francezi, spanioli si italieni), care apreciem Dacia sintem oarecare.Aha. Pai da, ca doar "baetii" trebuie sa fie deosebiti: si cum altfel decit prin ragalii dotate cu multi km si aere nemtesti.

  • Un Sofer, vineri, 09.11.2012 16:03

    Si eu am avut un Logan 1.4, din 2006 cumparat nou. In cei 4 ani cat a fost la mine am parcurs 130000 km, fara sa am reparatii la masina! In afara de consumabile si de cateva piese (in val, max. de 2-300 euro) nu a trebuit sa schimb nimic. Si am fost de la Bulgaria pana in Germania cam peste tot, si pe autostrazi. Nu este un Ferrari dar isi face treaba. Si daca ma gandesc tot un Logan as lua, ar 1.5 dCi! Pentru drumurile din Romania este perfect si face fata si in strainatate!

  • ironR, vineri, 09.11.2012 16:06

    Sa-l vedem la treaba si mai vorbim, pana atunci avem asa: Logan 1.2 75CP = 6690e ABS+SERVO (ESP e standard DOAR la 1.5dci) Aveo 1.2 86CP = 6999e + 3vouchere (ABS+EBD+ESP+AC+6aibag+TCS-controlul tractiunii, HSA-asistenta la plecare in rampa) Detalii aici: http://www.chevrolet.ro/oferta-si-finantare/oferte-curente/noul-aveo.html Deci diferenta de 300euro + 3 vouchere (aproximativ 1000 euro), plus ca interiorul nici nu se compara, sa nu mai zic de design. Daca as vrea o masina sedan noua si ieftina as alege fara discutii Chevrolet! Sanatate!

  • Eremia George, vineri, 09.11.2012 17:17

    imi place ce aud despre noile modele, a facut ce a facut Dacia si iar a facut niste masini super tari! Cred ca noul Logan va fi si mai de succces fata de cel vechi! Este si frumos si mare si doar un pic mai scump ! Ce poti sa mai ceri! Noul Clip Dacia Logan - https://www.youtube.com/daciaromania

  • verde, sâmbătă, 10.11.2012 08:58

    Interesant ce spune ironR: ESP e standard doar la Loganul cu 1.5dCi! Poate sa confirme cineva? Pe site-ul Dacia pagina Loganului nou se deschide cu o eroare.

  • Adrian, sâmbătă, 10.11.2012 10:07

    ma intriga faptul ca de ceva vreme se vorbeste de un benzinar turbo de 1.2 si 115 cai pe care insa nu il vad in nicio oferta. ce se intampla cu motorizarea asta? exista?

  • X_Zone, sâmbătă, 10.11.2012 13:35

    nu stiu despre ce vorbiti pe aici dar recomand un singur lucru, cine lauda atat de mult dacia sa conduca si alte masini apoi sa vorbeasca, porecla logan-ului de masina de cioban pentru ca te urci in ea cu tot cu caciula si nu ii atingi plafonul si frigider pentru ca in ea ai confort ca intr-un frigider este perfect adevarata, nu o spun cu rautate si nici ca am eu nu stiu ce masina dar daca vorbsti cu orice posesor de logan spun acelasi lucru, ar fi putut sa o faca un pic mai confortabila, acum numai vorbim de faptul ca daca ai derapat cu ea pe asfalt adio punte spate si lipsa antifonarii caroseriei face ca zgomotul nasinii in interior sa fie deranjant mai ales pe distante lungi, dar numai comentez pentru ca atunci cand te urci de pe o dacia 1300 pe logan ti se pare ca pilotezi un ozn :)) asa mi s-a intamplat si mie in 1995 cand am condus de pe dacii noi direct un vw passat nestiind nici macar sa claxonez in trafic cu el, atat de sofisticat mi se parea, acum fiecare dupa posibilitati, un singur lucru trebuie sa ia lumea in calcul cand cumpara aceasta masina: sa se uite cu mare atentie cati oameni mor in accidentele de logan din cauza sigurantei care este nula, airbag-urile acelea sunt puse degeaba, poate doar sa salveze pisici la cat de mici sunt, pur si simplu este o tabla pe roti care suna a exact tabla goala, mai ganditi-va inainte sa apreciati aceste cosgiuce pe 4 roti.

  • LauCalin, sâmbătă, 10.11.2012 14:01

    Eu cred ca tu uiti cat costa un Logan. Tu il compari cu niste masini care costa cu cel putin 4-5000 de euro mai mult. @Eremia, un singur lucru i-as mai cere: caroserie galvarizata. Dar asta ar creste pretul cu vreo 500 de euro. Ma asteptam ca in afara de design si cateva dotari sa nu se schimbe mare lucru. Dar chiar si asa, pentru cat costa s-a facut un pas in fata in limitele impuse de pret. Deci inainte sa criticati un Logan care e drept ca nu e foarte confortabil, pozitia la volan nu e cea mai buna, antifonarea e mai slaba si nici nu are 5 stele la EuroNCAP, ganditi-va cat costa.

  • verde, sâmbătă, 10.11.2012 14:02

    ironR, ESP-ul este standard pentru toate versiunile noului Logan, conform fisei tehnice gasita aici http://www.24auto.ro/masini/Cat_costa_noua_generatie_Dacia_Logan.html cred ca este o obligatie legala

  • obiectiv, sâmbătă, 10.11.2012 19:04

    @X_Zone, in loganul caruia tu ii spui masina de cioban am vazut destui intelectuali, artisti etc, oameni cu bun simt care isi stiu lungimea nasului.Ca mor oameni nevinovati in logane...documenteaza-te amice sa stii si tu ca factorul principal nu este faptul ca are 3 stele ncap, ci sunt ciobanii cu masini puternice. Dupa logica ta nici bicicletele nu au ce cauta pe strada. Ca nu au nici macar o amarata de stea sau vreun airbag.Si unele costa si 3000 de euro. Te intreb daca peste Martadasul tau plin de sisteme de siguranta intra un ghiolban cu camionul ce te faci ?

  • angelo86, sâmbătă, 10.11.2012 23:55

    știți vorba aia „vulpea când n-ajunge la struguri zice că sunt acri” așa și cu unii care au comentat negativ despre logan. e o mașină bună! dacia poate și mai mult.

  • Pana, duminică, 11.11.2012 11:08

    Daca pentru tine struguri acri inseamna un Logan nici nu vreau sa ma gandesc ce inseamna o masina premium. Probabil rahat. Turcesc.

  • antony, duminică, 11.11.2012 13:39

    @x-zone .....cand o sa inveti sa te cobori dintr-un vw sau bnw si sa te urci intr-un logan sau dacia pick -up esti mare om ....eu nu spun ceea ce spui tu despre logan ......

  • gyoni, duminică, 11.11.2012 18:07

    Sunt putin dezamagit, sunt posesor de Logan 1.4 MPI Laureat si vroiam un nou Logan dar cu noul motor de 1.2TCe/115 CP pe care nici nu-l au in oferta.Daca pe vechiul Logan am dat 7525 euro in 2005 acum la aceeasi configuratie cu motor 0.9 TCe/Laureat ma ajunge 10450 euro mi se pare cam mult.O sa ma orientez spre noul Renault Fluence facelift 2013 echipare expression 1.6 /110 CP care ma ajunge 13100 euro.Au ridicat prea sus preturile, cei drept cu unele imbunatatiri tehnice dar se apropie de celelalte marci, noul Logan nu prea mai este low cost.

  • un roman, duminică, 11.11.2012 18:35

    @Pana, te crezi in Luxemburg? Traim intr-o tara unde majoritatea abia au ce pune pe masa, iar intretinerea masinii e un lux, daramite achizitia ei... fandositi din astia nascuti din c*r de domn, care ignora ce se intampla in jurul lor am mai vazut eu...

  • Pana, duminică, 11.11.2012 21:47

    Mai romane, cel care nu are ce pune pe masa nu se gandeste la un Logan nou, cum este cazul de fata. Defapt el nu se gandeste la nicio masina. Sau poate isi ia un Logan nou din orgoliu si nimic mai mult. Aia sunt defapt fandositii nascuti din c*r de domn care ignora ce se intampla in jurul lor, asta ca sa ma cobor la nivelul vocabularului tau. Referindu-ne strict la domeniul auto, pentru ca suntem pe un site auto, sa spui de cea mai ieftina masina, adica de 7000 de euro, ca e precum in cazul vulpii care nu ajunge la struguri inseamna sa bati campii rau de tot. Si stai tu linistit ca Dacia este probabil singura marca din al carei showroom poti pleca cu o masina indiferent de venit. Un simplu exemplu ar fi un credti pe 10 ani si masina cumparata prin Rabla. Evident, este o miscare gresita sa te bagi la un credit pe 10 ani pentru o masina. Dar asta e o alta poveste.

  • antony, luni, 12.11.2012 10:24

    @gyoni .....nu arunca banii pe Fluence o sa faci o mare greseala ......daca nu te grabesti asteapta pana in martie la anul si o sa vezi surpriza de la Dacia .....un sedan mai mare .....daca nu orienteazate catre alceva

  • Andy, luni, 12.11.2012 16:43

    @un oarecare Nu merg cu Loganul pentru ca am noul Aveo 1.4 LTZ. Insa daca tu tot intrii in categoria mai bine un second cu nspemii de km la bord decat un Logan nou de ce mai comentezi aici? Du-te pe forumurile de second ca nu ai treaba cu masinile noi.