
Dacia va lansa un nou model cu zero emisii în 2024. Autonomie de 400 kilometri
Constructorul de la Mioveni va lansa un nou model electric în 2024, se arată într-un document oficial Renault. Acesta va fi dezvoltat pe arhitectura CMF-BEV și va avea o autonomie de 400 de kilometri.
În cadrul unei conferințe de presă, Renault și-a prezentat rezultatele financiare de anul trecut. Cu această ocazie, constructorul din Hexagon a publicat o primă imagine cu un viitor concept, echipat cu motor cu hidrogen, care va debuta în luna mai a acestui an.
Totodată, francezii au vorbit despre modelele electrice pe care le vor lansa până în 2025. Marea surpriză este că, printre acestea, se numără și un model Dacia cu zero emisii. Acesta ar urma să debuteze în 2024.
Noua electrică Dacia va fi dezvoltată pe arhitectura CMF-BEV a Alianței Renault - Nissan - Mitsubishi. Vorbim despre un model de segment B, care va putea parcurge până la 400 de kilometri cu o singură încărcare.
via Renault
-
Clique, vineri, 18.02.2022 15:16
Dar de ce nu comentați așa și când vine vorba de Volvo? A, mă scuzați...este Volvo, nu Dacia.
-
someone23, vineri, 18.02.2022 17:13
va fi masina de clasa mica, maxim 4 m lungime, pe platforma viitorului R4, R5 si nissan micra. dar mira-m-as sa primeasca dacia o baterie asa mare incat sa ii ofere 400 km autonomie.
-
rov, vineri, 18.02.2022 21:15
E posibil de ce nu? Pentru pasionatii de electrice: https://ev-database.org
-
Adrian, sâmbătă, 19.02.2022 08:32
E CMF-A. Nu B! https://youtu.be/wiBf3UsszlY?t=2661
-
Clique, sâmbătă, 19.02.2022 10:20
@someone23 Ba este posibil să primească baterie cu autonomie de 400 km, însă va avea viață scurtă cel mai probabil.
-
Adrian, sâmbătă, 19.02.2022 10:57
Pe când o electrică,la care să-i schimbi bateria, ca la o lanternă ? Cum se schimbau caii la poștalioane. Să nu stai să se hodine caii/să încarci bateria ore, dacă ai unde, că altminteri... te caçi pe ea. Bateria montată nu va ține 400 km niciodată. O mașină care este garantata câțiva ani, cât ține bateria. După aceea mai scoți bani din buzunar pt alta nouă, vre 45% din prețul mașinii. Și atunci, la ce o electrică ?
-
Dutz, sâmbătă, 19.02.2022 16:02
Adrian… Electricele sunt la acest moment Gadget-uri la secțiunea Hobby unde bani sunt o chestie relativa așa cum este orice hobby. Când se va schimba acest lucru vom știi cu toți si marea majoritatea nu va ezita sa-si ia cea mai buna opțiune disponibilă la un moment dat (clasica sau electrică). În acest moment nu este cazul si după cum știi sunt foare multe păreri legate de ce si cum se va întâmpla… haos total!
-
nume, luni, 21.02.2022 12:00
@Adrian, Exista deja. Se numeste NIO ES8. Cat despre centrele unde se schimba bateriile - lasi bateria descarcata si primesti una incarcata, NIO tocmai a deschis o astfel de statie in Norvegia (prima din Europa). Nu cunosc costurile, dar cica operatiunea ar dura undeva in jurul a cinci minute.
-
Lucian, luni, 21.02.2022 12:27
@Adrian, Chinezii de le NIO, Geely au sisteme de schimbat bateria in 2-3 minute... Pe la noi nu prea ajung astfel de stiri, daca companiile din Vest care cotizeaza la site-urile auto nu ofera functia asta... Cand o sa ofere si ei functia asta, o sa apara un articol platit si pe site-uri la noi prezentand-o ca o mare inventie facuta de VW & Co...
-
xxx, luni, 21.02.2022 13:51
Cei de la Renault au încercat o varianta sa „încarci” bateria prin schimbarea ei cu una încărcata. Dura 10min, deci cum a spus Adrian poștalion. 400km reali este un vis pentru oamenii de rând si o realitate pentru cei care-si permit 80000€ „Soluția” este 200km reali cu încărcare in 10min si baterie 100% regenerabila. Lipsa stațiilor de încărcare si a curentului este o falsa problema. Dar, sa nu ne îmbătam cu apa rece „plinul de curent” va costa fel ca plinul de benzina (pt aceeași distanta) Si smartphonul era un gadget in primii 2 ani! Si era al dracu de scump! Culmea au rupt in vânzări! Așa ca va lamentați degeaba, vor vinde mașini electrice pentru ca va fi obligatoriu
-
Ducu, marţi, 22.02.2022 21:35
@Alexandru Monenciu: In articol ati scris despre faptul ca a fost prezentata si o imagine cu viitorul concept electric. Am o intrebare: Nu poate fi prezentata publicului pe site-ul Dvs.? Sau macar link-ul de la finalul articolului sa duca direct catre comunicatul oficial daca nu e posibila publicarea imaginii respective si, totusi, as vrea sa citesc mai multe.
Citeste si
-
INDUSTRIE | miercuri, 13 augustBMW pregătește un rival pentru Mercedes-Benz Clasa G. Lansare în 2029BMW pregătește un viitor model de teren care să concureze cu Mercedes-Benz Clasa G și cu Land Rover Defender. Viitorul model al bavarezilor ar urma să-și facă apariția în 2029. Citeste tot
-
INDUSTRIE | marţi, 12 augustVolvo se întoarce la salonul auto din Germania după o pauză de 12 aniPentru prima dată în 12 ani, Volvo și-a anunțat prezența la cel mai mare și important salon auto din Germania. Pe lângă prezentarea celor mai noi modele din portofoliu, Volvo vine și cu o premieră, un teaser cu noul EX60. Citeste tot
-
INDUSTRIE | marţi, 12 augustAudi RS6, vânzări record în prima jumătate a anului 2025Modelul simbolic al producătorului din Ingolstadt a înregistrat o creștere istorică. Audi Sport, divizia de înaltă performanță a companiei, care vinde doar modele cu sigla RS, raportează comenzi record pentru RS6 Avant. Citeste tot
-
INDUSTRIE | sâmbătă, 9 augustFord amână dezvoltarea viitoarelor camionete și utilitare electriceFord a decis să amâne dezvoltarea viitoarelor sale camionete și utilitare electrice din cauza cererii sub așteptări pentru aceste vehicule. Marca americană se va concentra mai mult asupra unor modele electrice mai accesibile. Citeste tot
-
INDUSTRIE | vineri, 8 augustFord Transit: peste 13 milioane de exemplare produse în 60 de aniFord Transit împlinește 60 de ani de la momentul lansării. De-a lungul celor 7 decenii de existență, modelul utilitar a fost produs în peste 13 milioane de exemplare. Citeste tot
tot integral fabricat de geto dacii chinezi din China, ca spring ??